سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

عشق به مشتری: چگونه می توانیم تجارت خود را از خوب به بهترین تبدیل کنیم مقالات بازاریابی

عشق به مشتری: چگونه می توانیم تجارت خود را از خوب به بهترین تبدیل کنیم
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - آماده شنیدن جدیدترین رمز موفقیت در تجارت هستید؟ این رمز جدید عشق به مشتری است. نکته اصلی موفقیت بسیار ساده است: فروش صرف را متوقف کنید و شروع به برقراری ارتباط با مشتریان خود کنید. برای نگهداری و حفظ کسب و کار و خود، باید فراتر از معامله فکر کنید. فراموش نکنید که تنها چهار درصد از مشاغل فرصت آن را دارند که به مدت ده سال فعال باقی بمانند. با تبدیل موقعیت های به فرصت ها و دقیقه ها به خاطرات، می توانید مشتریانی وفادار را برای خود پیدا کنید. برای درک بهتر این موضوع و ایجاد تجربه ای ایده آل برای مشتریان در خلال ارائه خدمات، به سه پرسش زیر فکر کنید:
کسب و کار، برند یا خدمات شما چه تجربه ای را برای مشتریان فراهم می کنند؟ ارتباطات مشتری با شما تجربه ای معنی دار است یا صرفا پول محور؟ در کدام بخش این ارتباط، شما می توانید یک خاطره یا تجربه خاص و جذاب ایجاد کنید؟ پس از بررسی پاسخ این پرسش ها، می توانید با افراد ارتباط برقرار کنید. عشق به مشتری تجسم حرفه ای همدلی، ایجاد احساس مثبت و تلاش بیشتر بدون در نظر گرفتن سلسله مراتب است. با این حال چند نکته اصلی و کلیدی در این راستا وجود دارد. بهتر است این نکات را به خاطر بسپارید. موفق شو معتقد است که این نکات فارغ از سطح کسب و کار و شرایط فعلی شما، می توانند به شما کمک کنند.
عشق به مشتری: مشتریان را مهمان خود بدانید!

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


یک فضای خوشامد گرم و دلنشین را با ایجاد محیطی دوست داشتنی و سلام و احوال پرسی گرم ایجاد کنید. شما می توانید در صورت امکان از نام مشتری خود استفاده کنید. در صورتی که نام مشتری خود را نمی دانید، از او بپرسید.
تجربه مشتریان خود را شخصی سازی کنید!
آماده باشید تا برای تک تک مشتریان، خدمات ویژه ای را با توجه به خصوصیات فردی آنها ارائه دهید. این شیوه تقریبا برای مشاغل مختلف قابل اجرا است. یک بار در کارولینای جنوبی، یک راننده شرکت اوبر مسافر خود را به فرودگاه رساند. در مسیر از او پرسید:”آیا از سفر خود لذت بردید؟”. سپس لیستی از رستوران های محلی و مکان های دیدنی را به او ارائه کرد. او مسافر را تشویق کرد تا به یک سفر مجدد به کلمبیا فکر کند. این رفتار آن راننده بسیار تاثیر گذار بود و مدت زمان زیادی ذهن مسافر را به خود درگیر کرد. این راننده می دانست که چگونه مسافران خود را برای سفر دوباره، تشویق کند. این همان عشق به مشتری است.
عصر دیجیتال و ارتباط با مشتری
این اصل برای برداشت های اولیه، حتی در فضای آنلاین، نیز صادق است. دیوید کریستال، زبان شناس مشهور انگلیسی، در کتاب خود با عنوان “داستان های انگلیسی” درباره چگونگی تاثیر تکنولوژی مدرن بر زبان، نوشته است. وی توضیح می دهد که ایمیل، پیام کوتاه و “netspeak” به طور آشکار نحوه تعامل ما با زبان و همچنین سرعت پیشرفت کسب و کارهای بومی ما را تغییر داده اند. اگرچه مطمئناً عصر دیجیتال جامعه جهانی را تقویت کرده است، اما در عین حال نقش مهمی را در قطع ارتباطات و از بین بردن تجربه های شخصی ایفا کرده است. به هنگام پاسخگویی به نظرات مشتریان و یا پرسش های آن ها در شبکه های اجتماعی ، این اصل را به یاد داشته باشید.
عشق به مشتری: پیش بینی و کشف نیازها

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


موفقیت در فضای رقابتی تجاری امروز منوط به پیش بینی و درک رفتار مشتری است. تنها پس از شناسایی خواسته های میهمان برند یا تجارت خود می توانید راه حل هایی متناسب با نیازهای آنها را ارائه کنید. یک مثال عالی می تواند چگونگی همکاری شرکت تجزیه و تحلیل دیجیتال Amplitude با نام تجاری تناسب اندام Peloton باشد. Peloton آنقدر موفق است که می تواند از رفتارهای فعال ترین کاربران خود استفاده کند. آنها چارچوبی را برای مهار فعالیت های نوظهور ایجاد کردند: مشاهده اقدامات مشتری، اعتبارسنجی آنها با کمک پروفایل کاربران مختلف و استفاده از این اطلاعات برای ایده پردازی ویژگی ها و محصولات آتی.
طبق برنامه Amplitude، یک روش دیگر برای بررسی و تحقیق در خصوص رفتارهای نوظهور مشتریان، طبقه بندی آن ها تحت عنوان “الگوی استفاده” است. در چنین شرایطی، شما می توانید رفتارهای پرتکراری که در زیر مجموعه جامعه شما بسیار مورد توجه قرار گرفته اند را شناسایی کنید. Peloton دو سوال مطرح کرده است:
اعضای بسیار فعال و وفادار ما چگونه از محصولات ما استفاده می کنند؟ چگونه ممکن است این رفتارها را باز تولید کرد و آن ها را به بزرگترین گروه مخاطب گسترش داد؟ و در نهایت، چگونه می توان این تکنیک را برای برند یا کسب و کار شما اجرا کرد؟ با خدمات فوری و مناسب پاسخ دهید.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


برای بهبود تجربه مشتریان و حل و فصل مسائل، به گونه ای که بیانگر تعهد و عشق به مشتری باشند، رویکردی جدی را در پیش بگیرید. اگر نمی توانید به وعده های خود به مشتریان عمل کنید، ارتباط فوری با مشتریان برای مدیریت انتظارات از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق نظرسنجی انجام شده توسط American Express ، 78 درصد از مصرف کنندگان این کمپانی به دلیل مشتری مداری ضعیف و تجربه های غیر مطلوب، آبونمان ماهانه خود را لغو کرده اند یا خرید مورد نظر را انجام نداده اند.
مشتریان را با رفتار مهربانانه خود، وفادار نگه دارید.
غافلگیری یک احساس قدرتمند است. وقتی مشتری را خوشحال می کنید، در حافظه وی ماندگار می شوید.این سبب می شود ارتباطاتی قدرتمند و ماندگار را با برند خود ایجاد می کنید. چارچوب فکری عشق به مشتری به معنای سرمایه گذاری بر روی ارزش رفتارهای مهربانانه است. به بیان ساده تر: تصمیمات شما برای دریافت رابطه قوی تر به جای سود بیشتر. عشق به مشتری به معنای:
دیدن مشتری های فعلی و احتمالی به عنوان مهمان شخصی سازی تجربه آنها درک نیازهایشان اقدامات بی واسطه و همچنین انجام اقدامات مهربانانه تصادفی می باشد. شرایط اقتصادی متزلزل سال گذشته فرصتی را برای بسیاری از صنایع ایجاد کرد تا روش های مشتری مداری تجارت خصوصی خود را بازسازی یا اصلاح کنند.
عشق به مشتری کلید داشتن کسب و کار خوب

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


توصیه آخر موفق شو این است که زمانی را برای دیدن، کمک، انگیزه دادن و تمجید از مشتریان و خود اختصاص دهید. واقعیت مشتریان خود را به جای آنچه که فکر می کنید هستند یا دوست دارید باشند، ببینید. برای داشتن یک کسب و کار خوب باید، فارغ از انتظارات خود، سعی کنید از آنچه که دیگران ارائه میدهند، بهره مند شوید. به زبانی که استفاده می کنید، پرسش هایی که می پرسید و آنچه که مشتریان را هیجان زده می کند توجه کنید.
به افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید، فارغ از نتیجه نهایی این تعامل، کمک کنید. ما غالبا دوست داریم تنها روابطی که برایمان سودمند هستند را دنبال کنیم. اگر این هدف و رویکرد شما در زندگی است، باید بدانید که فرصت های نامحدود و ارتباطات ارزشمندی را از دست خواهید داد. به مشتریان امید تزریق کنید. مهمانان برند یا تجارت خود را با استفاده از ابزارهایی تجهیز، توانمند یا تشویق کنید. به این روش می توانید از توانایی های بالقوه آنها استفاده کنید. همچنین از کارهایی که انجام می دهند یا جایی که می خواهند بروند، بیشترین بهره را ببرید. آنها را به خاطر ارزش و تفاوتی که در کسب و کار شما ایجاد کرده اند، تحسین کنید. هرگز قدرت تکریم و سپاسگزاری از دیگران برای کارهای کوچکشان را دست کم نگیرید. وقتی دیگران را توانمند می کنید، روابطی با نتایج بسیار مفید و سودمند را ایجاد خواهید کرد

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/200537/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دعای مردم جزیره کیش برای سلامتی رئیس جمهور و هیات همراه

میان‌رده قدرتمند جدید ریلمی نمایشگر 120 هرتز LTPO دارد

گلکسی S21 FE بی‌سروصدا یک اپلیکیشن مهم را دریافت کرد

چطور ممکن است  که در سرعت نور زمان صفر ثانیه سپرى شود؟

شرایط آب و هوایی به سلامت مغز آسیب می‌زند

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «پرورش»

ایکس‌باکس بعدی احتمالاً اواخر سال 2026 عرضه می‌شود

گلکسی Z Fold 6 سامسونگ با اسنپدراگون 8 نسل 3 در Geekbench ظاهر شد

ربات‌های هوشمند در خدمت پست

مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران از روابط عمومی بنیاد تجلیل کرد

این کامپیوتر ویندوزی خوش‌قیمت شبیه مک استودیو است و 32 گیگابایت رم دارد

دستگاه هوشمند "هشدار پیش از تصادف" ساخته شد

کاهش استهلاک تایر خودروهای برقی با تایرنانویی

برگزاری مراسم جشن روز دختر به مناسبت دهه کرامت با حضور جمعی از دختران شهدا

همزمان با روز دختر تجلیل از دختران شهدا در سراسر کشور صورت گرفت

خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر موجب وحدت در جامعه هستند

اینترنت کوانتومی در راه است

رجیستری موبایل فردا در کمیسیون اصل 90 بررسی می‌شود

اوپو حالت عکاسی 25 مگاپیکسلی را وارد فایند X7 اولترا کرد

با گسترش هوش مصنوعی، انتشار آلودگی‌های مایکروسافت 30 درصد افزایش یافته است

دستگاه نوار قلب خانگی تولید شد

تصویری زیبا از کهکشان LEDA 42160 توسط تلسکوپ فضایی هابل

گوگل رنگ‌بندی پیکسل 7 را در گوشی پرچمدار 2024 خود احیا می‌کند

گزارش دیتاک از رفتار ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی در سال 1402

یک سیاره فراخورشیدی به اندازه زمین کشف شد

جدال میان دو پیامرسان محبوب

تولید هزار نانوحسگر روی یک دانه ماسه

خورشیدگرفتگی 8 آپریل بر فراز رصدخانه ی La Silla واقع در شیلی

رزین قابل بازیافت، صنعت چاپ 3 ‌بعدی را متحول می‌کند

با کریمان کارها دشوار نیست

طعنه به پیش‌نیاز سخت‌گیرانه ویندوز 11؛ ویندوز XP روی پردازنده‌ قدیمی‌تر از خودش اجرا شد

کارمندان OpenAI ظاهراً مجبور به امضای توافق‌نامه عدم انتقاد از شرکت بوده‌اند

بازی/ Hoosegow: Prison Survival؛ ماجراجویی در زندان

اینشتین در مورد منطقه عجیب اطراف سیاهچاله‌ها درست می‌گفت

جزئیات تعرفه خدمات وای‌فای برون‌ساختمانی

سرعت شارژ؛ وقتی پوکو X6 پرو، پیکسل 8a را با اختلاف چشمگیر شکست می‌دهد

تصویر روز ناسا؛ شفق شمالی آسمان

طرح جدید ناسا برای ساخت اولین موتور هیبریدی-الکتریکی موشک

گوشی میان‌رده جدید سامسونگ تأخیر خورد

بنیان‌گذاران OpenAI به ابهامات درباره ایمنی مدل‌های هوش مصنوعی خود پاسخ دادند

کالبدشکافی iFixit از آیپد پرو جدید منتشر شد؛ تغییر بزرگ اپل برای تعمیر آسان‌تر

دهکده 8000 ساله راز بقا پس از بلایای طبیعی را فاش می‌کند

تصویری از طراحی احتمالی آیفون 16 با ماژول دوربین جدید افشا شد

شیائومی مانیتور ارزان 180 هرتز با پنل 24 اینچ رونمایی کرد

تاثیر عجیب اندروید 15 بر شارژدهی موبایل شما

شمارش معکوس برای پرتاب ماموریت کشف اسرار قطب‌های زمین

راه اندازی غرفه نمایشگاهی تجهیزات پزشکی جانبازان توسط تشکل‌های ایثارگری

مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ فاش شد

ایلان ماسک برای راه‌اندازی استارلینک وارد اندونزی شد

دانشمندان بافت مغز انسان را منجمد، ذوب و احیا کردند بدون هیچ آسیبی