سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش خبرداد:

اجرای 33 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر منطقه آزاد کیش

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اجرای 33 عنوان برنامه در ایام دهه مبارک فجر از اکران 12 فیلم منتخب سی هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در کیش خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی منادی استقلال، آزادی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود بود و 41 سال پیش با استقبال پرشکوه از ورود رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد خواسته خود را به اثبات رساند؛ افزود: اسلامی و مکتبی بودن از ویژگی های انقلاب اسلامی است که با بهره گیری از تجربیات گذشته در نهضت های ضد استبدادی مشروطه و ضد استعماری ملی شدن نفت شکل گرفت.
وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را تبعیت از فرهنگ دینی و مکتبی اسلام مبتنی بر وحی الهی، توحید و معاد برشمرد و افزود: در طول سال های انقلاب همواره به دنبال ایجاد محیط مناسب برای رشد فضائل الهی مبتنی بر تقوا، مبارزه با فساد و تباهی و مقابله با استعمار و سیطره و سلطه اجانب بر کشور بوده ایم و نخواهیم گذاشت تجربه استبداد زدگی بار دیگر بر این کشور حاکم شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تامین آزادی های سیاسی و اجتماعی در حدود قانون اساسی و مشارکت مردم در راه پایداری و استمرار جمهوری اسلامی از اصول خدشه ناپذیری است که بر آن تاکید داریم؛ اظهار کرد: این اصول بدون حضور و مشارکت مردم عملیانی نمیشود و امکان ندارد که بتوان از کمند توطئه ها و کینه و عداوت دشمنان بدون همراهی مردم رهایی پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه حوادثی مانند شهادت سردار قاسم سلیمانی، جانباختن جمعی از مردم در مراسم تشییع پیکرشهید سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان در سقوط هواپیمای اوکراینی کام ملت ایران را در آستانه ورود به ایام دهه مبارک فجر تلخ کرد افزود: سیلی محکم سربازان رشید اسلام با درهم کوبیدن پایگاه آمریکایی عین الاسد توانست از این تلخکامی کاسته و بار دیگر طعم شیرین پیروزی و اقتدار را به ملت بچشاند.
پورعلی با اشاره به برگزاری 4 جلسه با گروه ها و نهادهای مختلف که متولی برگزاری برنامه های دهه فجر در جزیره کیش بودند؛ از اجرای 33 برنامه در 5 حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و برنامه های بومیان جزیره کیش در این ایام خبرداد و افزود: جزیره کیش همواره در برگزاری رویدادهای مذهبی، انقلابی و ملی نقش برجسته ای در کشور ایفا کرده است.
وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجرکیش یکی از رویدادهای مهم جزیره پس از نمایشگاه کتاب است که تعداد زیادی از کیشوندان از آن استقبال می کنند؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته این جشنواره در کیش پس از پایان آن در پایتخت انجام شده و فیلم های منتخب در کیش اکران می شد حس رقابتی که در جشنواره در تهران وجود دارد در کیش احساس نمی شد اما با برگزاری همزمان این رویداد در تهران و کیش این حس در جزیره کیش نیز ایجاد می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد فضای حضور برخی از عوامل فیلم های به نمایش درآمده در جزیره کیش را از رویکردهای مسئولان جشنواره برشمرد و افزود: با وجود اینکه در هنگام اکران فیلم ها تمام چشم ها به سوی پایتخت است اما تلاش می کنیم تا برخی از عوامل فیلم های به نمایش درآمده در کیش در هنگام اکران در جزیره حضور یابند اگر چه کار بسیار سختی است.
رضا اردلان مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با تاکید بر انسجام اعضای ستاد برگزاری دهه فجر به عنوان یک ویژگی در برنامه ریزی های این مدیریت اظهار کرد: در نخستین روز از ایام دهه مبارک فجر سه ویژه برنامه آیین غبار روبی از مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب، نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان دخترانه فرهنگ با حضور مسئولان و دانش آموزان دو دبستان اندیشه و فرهنگ و به صدا درآمدن بوق کشتی ها و شناورها همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ساعت 9 و 33 دقیقه 12 بهمن اجرا شد.
وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر برخی به صورت مستقل توسط گروه ها و نهادهای مختلف مانند سپاه و بسیج کیش، آموزش و پرورش و دانشگاه ها برگزار شده و برخی برنامه ها نیز به صورت تجمیعی و با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار میشود تاکید کرد: برگزاری 2 محفل انس با قرآن در عرشه کشتی و پدافند هوایی کیش، برگزاری نمایشگاه عکس ملی با 80 قطعه عکس از مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با عنوان« بدرقه سردار» در محل فرودگاه کیش در 22 بهمن همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب، نمایشگاه عکس روزهای انقلاب از آثار میشل استون عکاس فرانسوی، نمایشگاه عکس از عکاسان داخلی با 30 عنوان عکس و نمایشگاه عکس های انقلاب از ابتدا تاکنون از دیگر برنامه های ویژه ای است که در این ایام برگزار خواهد شد.
مدیرفرهنگی سازمان همچنین از رونمایی کتاب مجموعه روزهای انقلاب در 340 صفحه با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در هتل میراژ خبرداد و گفت: برگزاری مراسم چهلم سردار سلیمانی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور سخنرانان کشوری، اجرای جشن انقلاب از 12 بهمن تا 17 بهمن از ساعت 19 تا 22 در محوطه مقابل تالار شهر به همراه برنامه جشن شکوفه های انقلاب و ارائه غذاهای سنتی توسط امور زنان جزیره کیش از دیگر آیین های برنامه ریزی شده در این ایام است.
رونمایی از کتاب « دوشنبه های آبی » باحضور هوشنگ مرادی کرمانی که برگرفته از داستان های نگاشته شده توسط سیزده تن از نویسندگان جزیره مرجانی کیش است که با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش منتشر و 12 بهمن در مرکز همایش های بین المللی کیش رونمایی خواهد شد، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری در مدارس، برگزاری برنامه های گفتمان انقلاب در مدارس، تجلیل از دانش آموزان برگزیده در رشته های علمی، فرهنگی، هنری و مسابقات ورزشی و 200 دانش آموز برگزیده مسابقات قرآن کیش، برگزاری رویداد بزرگ برنامه نویسی گردشگری ایران(هکاتوریسم) و راهپیمایی 22 بهمن از میدان ساحل تا اسکله بزرگ تفریحی کیش در ساعت 9.30 همراه با مانور کشتی ها و اجرای برنامه های مهیج و نمایشی آبی و دریایی از دیگر مواردی است که به گفته اردلان در ایام الله دهه فجر در جزیره کیش با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد.
محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در این نشست گفت: موسسه ورزش و تفریحات سالمکیش در تعامل با آموزش و پرورش از اول تا 28 بهمن با اجرای 23 برنامه به استقبال دهه مبارک فجر رفته است و در راستای هم افزایی با دیگر بخش ها و اقتصاد مقاومتی با آموزش و پرورش برنامه ریزی های مشترک برای اجرای هر چه منسجم تر برنامه های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی برگزاری مسابقات مهیج بولینگ بانوان و آقایان در موسسه بولینگ مریم کیش و اجرای مینی گلف در سایت مینی گلف موسسه ورزش، اجرای مسابقات سوارکاری، فوتسال دهه فجر و والیبال ساحلی را از دیگر برنامه ای این موسسه در ایام دهه فجر برشمرد و افزود: علاقمندان به برنامه های ورزشی می توانند با مراجعه به سایت موسسه ورزش و تفریحات سالم در جریان کامل برنامه های موسسه قرار گرفته و از این برنامه ها استقاده کنند.
برگزاری دو رویداد تکواندو در 27 فروردین 99 در جزیره کیش، واگذاری میزبانی مسابقات راگبی ساحلی آسیا به کیش توسط رئیس فدراسیون در مراسم تقدیر از وزرشکاران راگبی در تهران، توزیع جوایز برندگان مسابقات اتومبیلرانی شتاب با حضور سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی کشور، برگزاری فینال مسابقات تنیس خاکی و توزیع جوایز، راه یابی دو تن از دختران تنیسور ایرانی به فینال مسابقات و راه یابی تیم های اوکراین و فرانسه در بخش پسران به فینال این دوره از مسابقات از دیگر خبرهایی بود که امیری خراسانی به آن ها اشاره کرد.
همچنین بابک عامل دبیر جشنواره فیلم فجرکیش نیز در این نشست با بیان اینکه سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در کیش با نام جشنواره اکران فیلم های منتخب فجرکیش برگزار می شود ازشروع برنامه ریزی های ستاد برگزاری از مرداد ماه 98 خبرداد وافزود: 12 فیلم با توجه به سابقه کارگردان، بازیگران و نوع ساخت از میان فیلم های جشنواره انتخاب شده است که از 16 تا 24 بهمن در جزیره کیش به نمایش درخواهد.
آماده سازی میکس زون و فرش قرمز برای بازیگران و عوامل فیلم های به نمایش درآمده در کیش از دیگر تلاش های ستاد اجرایی جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش است که دبیر برگزاری جشنواره به آن اشاره کرد و افزود: در راستای تعامل بیشتر با دیگر بخش های خصوصی امکان تهیه بلیت و انتخاب صندلی توسط شرکت داده پرداز باتاب کیش( کیش کنسرت) فراهم شده و همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل فنی در هنگام نمایش فیلم خریداران می توانند هزینه تماشای فیلم را بازپس بگیرند.
اجرای گروه Q28 با تم سینمایی و تقدیر از عوامل اجرایی جشنواره فیلم فجر کیش از دیگر برنامه های این مراسم است که بابک عامل به آن اشاره کرد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/108637/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قابلیت جدید واتساپ: اطلاع از مخاطبانی که اخیراً آنلاین بوده‌اند

خداحافظ نبوغ!

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند

هواوی 4 گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

گوشی تاشو وان پلاس فلیپ ظاهراً با یک ویژگی خاص از راه می‌رسد

پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا را ببینید

تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟

آیفون 17 پلاس با تغییری غیرمنتظره از راه می‌رسد

پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد

صدای زمین را بشنوید

آیا ممکن است چهره صورت‌های فلکی تغییر کند؟

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «انصاری رامندی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «فرشیدفر»

تعظیم روز ارتش

جانباز گرانقدر 70 درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

پیگیری فشرده‌ی سازمان منطقه آزاد کیش برای تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده/ جلسه اختصاصی کمیسیون اقتصادی مجلس با سرهنگی

همدلی همکاران در مسیر تحقق اهداف سازمانی ضرورت دارد

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار و مایه سربلندی کشور

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد