سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

پرچمداران جدید سامسونگ معرفی شدند/ به آینده سلام کنید استارت آپ

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - پرچمداران جدید سامسونگ معرفی شدند/ به آینده سلام کنید

آخرین خبر / سامسونگ دقایقی پیش طی مراسم گلکسی آنپکد که به میزبانی سانفرانسیسکو آمریکا برگزار شد از خانواده‌ پرچم‌دار گلکسی S20 و همچنین نسل جدید گوشی تاشوی خود رونمایی کرد. در ادامه با گوشی های جدید سامسونگ بیشتر آشنا می شویم.
گلکسی S20 و S20 پلاس
گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند و در حقیقت تنها تفاوت‌های دو گوشی به ابعاد نمایشگر، وجود حسگر ToF در اس 20 پلاس به‌همراه اختلاف ظرفیت باتری و رم بازمی‌گردد.



این دو گوشی در دو نسخه‌ 4G و 5G به‌فروش خواهند رسید. سامسونگ مثل همیشه پرچمدارهای خود را در دو نسخه و با چیپست های اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 روانه بازار خواهد کرد. تنها تفاوت نسخه های 5G و LTE این پرچمدارها به پیکربندی رم و حافظه برمی گردد که برای نسخه LTE گلکسی S20 و S20 پلاس شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.
نسخه های 5G اما از 12 گیگابایت رم بهره می برند. میزان حافظه داخلی برای S20 5G همان 128 گیگابایت است اما S20 پلاس 5G در پیکربندی های با 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه به دست کاربران می رسد.
اصلی ترین مزیت پرچمدارهای سامسونگ این است که برای نخستین بار با رم LPDDR5 عرضه خواهند شد که سرعت را به سطح جدیدی می رساند . تمامی مدل ها قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا یک ترابایت را دارند.
دوربین کانون اصلی تمرکز سامسونگ در خانواده‌ گلکسی S20 به‌حساب می‌آید. دوربین پشتی گلکسی اس 20 از نوع سه‌گانه است و ترکیب دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز F/1.8، دوربین تله‌فوتوی 64 مگاپیکسلی با لنز F/2.0 و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی با لنز F/2.2 را در بطن خود دارد؛ در‌حالی‌که غیراز دوربین اولتراواید، دو ماژول دیگر از لرزش‌گیر اپتیکال نیز بهره می‌برند. گلکسی اس 20 پلاس از دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که تفاوت آن با دوربین سه‌گانه‌ گلکسی اس 20 به وجود ماژول ToF با وضوح 0/3 مگاپیکسل بازمی‌گردد.
گلکسی اس 20 به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده‌، از نمایشگر 6/2 اینچی بهره می‌برد؛ درحالی‌که نسخه‌ پلاس از نمایشگر بزرگ‌ترِ 6/7 اینچی استفاده می‌کند. کره‌ای‌ها پنل جدیدی موسوم به Dynamic AMOLED 2X با وضوح 1440 × 3200 پیکسل را در خانواده‌ گلکسی اس 20 به‌کاربرده‌اند، این نمایشگر حین تنظیم وضوح روی +FHD می‌تواند نرخ فوق‌العاده‌ 120 هرتزی را در اختیار کاربر قرار دهد.
پرچمدارهای جدید سامسونگ از نظر باتری و سرعت شارژ نسبت به نسخه های قبلی بهبود پیدا کرده اند. در گلکسی S20 و نسخه پلاس به ترتیب شاهد باتری های 4000 و 4500 میلی آمپر ساعتی هستیم که با تکیه بر شارژ سریع 25 واتی به سرعت آماده کار خواهند شد.
S20 Ultra؛ غولی که رقیب می‌طلبد


قوی ترین محصول امشب که همانند دو عضو دیگر خانواده گلکسی S20 روی قدرت دوربین نیز تمرکز کرده، گلکسی S20 اولترا است. از مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز گلکسی اس 20 اولترا می‌توان به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی 48 مگاپیکسلی، 16 گیگابایت رم، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و شارژر سریع 45 واتی اشاره کرد.
دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 108 مگاپیکسلی را شامل می شود که با استفاده از تکنیک pixel binning نُه در یک قادر است عکس های 12 مگاپیکسلی با ابعاد پیکسلی 2.4 میکرومتر از سوژه ها بگیرد و در نتیجه استاندارد تازه ای را برای عکاسی در نور کم تعریف کرده است. اما این سنسور 108 مگاپیکسلی به تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال مجهز است و ضریب افی برابر با f/1.8 دارد.
دوربین گلکسی اس 20 الترا قادر است ویدیوهایی با کیفیت 8K ضبط کند که البته برای مشاهده آنها با کیفیت کامل نیاز به مانیتورهای 8K خواهید داشت. سامسونگ قابلیت Super Steady 2.0 را نیز برای این دوربین در نظر گرفته و وعده داده که به لطف آن فیلمبرداری با این پرچمدار در سطح حرفه ای انجام خواهد شد.



دوربین تله فوتوی 48 مگاپیکسلی این موبایل نیز از نخستین لنز پریسکوپ سامسونگ بهره می برد که از تکنیک pixel binning چهار در یک پشتیبانی می کند و میتواند عکس های 12 مگاپیکسلی از سوژه ها بگیرد. سامسونگ اعلام کرده که دوربین پرچمدار جدیدش زوم هیبرید اپتیکال 10 برابری دارد و از قابلیت سوپر رزولوشن زوم 100 برابری بهره می گیرد. لنز پریسکوپ مورد استفاده در دوربین اصلی گوشی نیز از تکنولوژی لرزشگیری اپتیکال استفاده می کند.
گلکسی S20‌ اولترا از دوربین سلفی قدرتمندتری نسبت به برادرانش استفاده می‌کند، این دوربین حسگر 40 مگاپیکسلی در بطن خود دارد و لنزی مشابه با F/2.2 را مقابل خود می‌بیند. توجه داشته باشید که دوربین سلفی با ترکیب هر 4 پیکسل مجاور، عکس‌ها را با وضوح پیش‌فرض و پیکسل‌های 1/4 میکرومتری ثبت خواهد کرد.
گلکسی اس 20 اولترا بین خانواده‌ اس 20، بزرگ‌ترین نمایشگر را در اختیار دارد. این گوشی از نمایشگری 6/9 اینچی با پنل جدید Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد. پنل جدید ضمن حفظ وضوح 1440 × 3200 پیکسل، اکنون برای نخستین‌بار امکان استفاده از گوشی با نرخ فوق‌العاده‌ نوسازی 120 هرتزی در اختیار کاربر می‌گذارد؛ البته لذت‌بردن از چنین نرخی مستلزم تنظیم وضوح روی +FHD خواهد بود.



باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از تکنولوژی شارژ 45 واتی پشتیبانی میکند هرچند که سامسونگ به قرار دادن آداپتور 25 واتی درون جعبه آن بسنده کرده و در نتیجه لازم است که شارژر قوی تر را به صورت جداگانه خریداری نمایید. اگر هم بخواهید به صورت بیسیم گوشی خود را شارژ کنید توان شارژ باتری به 15 وات می رسد.
گلکسی S20 اولترا به عنوان مدل پریمیوم بهترین پیکره بندی حافظه را دارد؛ بالاترین مدل این دستگاه 16 گیگابایت رم (برای نخستین بار در دنیا) و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل پایه آن به 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. اگر تصور می کنید که این مقدار حافظه داخلی برای شما کفایت نمی کند میتوانید به لطف درگاه حافظه microSD دستگاه ظرفیت ذخیره سازی آن را تا یک ترابایت افزایش دهید.
نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ
سال گذشته شرکت مطرح کره ای از اولین گوشی تاشو خود با نام گلکسی فولد رونمایی کرد و امسال نیز نسل دوم گوشی های تاشو خود را معرفی کرد. نمایشگر آمولد گلکسی زد فلیپ در حالتی که کامل باز شده 6.7 اینچی است و زمانی که بسته می‌شود به گوشی بسیار کوچک‌تری تبدیل شده که به راحتی در هر جیبی جا می‌شود. این نمایشگر از تصبت تصویر 22 به 9 بهره می‌برد و رزولوشن 1080 در 2636 دارد. برخلاف گلکسی فولد، که پوششی پلاستیکی داشت، گلکسی زد فلیپ از یک شیشه بسیار نازک بهره برده که بسیار مقاوم‌تر از نمونه قبلی است.
علاوه بر این این گوشی نمایشگری 1.06 اینچی روی قاب پشتی خود دارد تا زمانی که گوشی را می‌بندید، همچنان بتوانید نوتیفیکشن‌‌ها را ببینید. گوریلا گلس 6 نیز از این نمایشگر و کل قاب پشتی محافظت می‌کند.
گلکسی زد فلیپ از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌برد که کمی قدیمی‌تر از چیپست‌های به کار رفته در گوشی‌های خانواده S20 است.



همچنین این گوشی تنها از تکنولوژی مخابرات 4G بهره می‌برد و خبری از 5G در این گوشی نیست. گلکسی زد فلیپ از رم 8 گیگابایتی به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. سامسونگ ترکیب دیگری برای گوشی تاشوی خود در نظر نگرفته است، اما حافظه به کار رفته در این گوشی از نوع پرسرعت UFS 3.0 خواهد بود.
دوربین‌های به کار رفته در این گوشی نیز متشکل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی 1.8 و پیکسل‌های بزرگ 1.4 میکرونی به همراه سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 است.
دوربین سلفی گلکسی زد فلیپ نیز سنسوری 10 مگاپیکسلی با ضریب f/2.4 است که نسبت به گلکسی S10 پسرفت داشته، ولی از آن‌جایی که می‌توان این گوشی را در زوایای مختلف روی سطوح مختلف گذاشت، دوربین اصلی آن می‌تواند نقش دوربین سلفی را نیز برای شما ایفا کند. باتری این گوشی نیز 3300 میلی آمپر ساعت است که توسط شارژر 15 واتی شارژ می‌شود.



قیمت و زمان عرضه گوشی‌های جدید سامسونگ
گلکسی S20 در رنگ های خاکستری، آبی و صورتی و S20 پلاس در رنگ های خاکستری، آبی و مشکی از 16 اسفند به دست کاربران خواهند رسید. بهای تعیین شده برای نسخه LTE گلکسی S20 و S20 پلاس به ترتیب 900 و 1000 دلار (12 میلیون و 13.5 میلیون تومان) تعیین شده اما برای خرید مدل 5G آنها باید 100 دلار بیشتر بپردازید.
گلکسی Z flip سامسونگ نیز در سه رنگ مشکی، بنفش و طلایی با قیمت 1380 دلار (حدود 18 میلیون تومان) تا سه روز آینده برای پیش خریداران عرضه خواهد شد.
اما قیمت تعیین شده برای نسخه بهره مند از 128 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی S20 اولترا برابر با 1345 یورو یا 1400 دلار (حدود 19 میلیون تومان) اعلام شده و اگر به خرید نسخه بالاتر با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی علاقمند باشید خرید این گوشی 1550 یورو (حدود 24 میلیون تومان) برای شما آب می خورد. این دو گوشی در دو رنگ مشکی کیهانی و خاکستری عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/110762/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!