بازی Scalebound احیا نمیشود
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / فیل اسپنسر شایعات مربوط به احیای بازی Scalebound را تکذیب کرد.
بازی لغو شدهی Scalebound یکی از آن عناوینی است که هر چند وقت یک بار شایعاتی در مورد بازگشت و احیای آن منتشر میشود. این بازی اکشن نقش آفرینی مورد انتظار که قرار بود توسط یکی از توسعه دهندگان افسانهای صنعت بازیهای ویدئویی یعنی هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردانی شود، به نقطهی لازم در روند توسعهی خود نرسید و در نهایت لغو شد. حال به تازگی در طی یک مصاحبهی جدید با IGN، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) به شایعات مربوط به احیای این پروژه واکنش داد.
مدیر بخش اکسباکس ابتدا اعلام کرد که «احترام بسیار زیادی» برای پلاتینومگیمز (Platinum Games) و آقای هیدکی کامیا قائل است. او توضیح داد که لغو شدن Scalebound هیچ خصومتی بین مایکروسافت و پلاتینومگیمز به وجود نیاورده و این شرکت هنوز هم با استودیوی ژاپنی در ارتباط است.
متاسفانه تلاش این دو نتیجهای در بر نداشت و اسپنسر از اینکه آنها بازی را پیش از مشخص شدن یک برنامهی واقعی و قابل باور به عموم نشان دادند، پشیمان است. به طور ساده، Scalebound به آن نقطهای که لازم بود نرسید و هر دو تیم مایکروسافت و پلاتینومگیمز در این شکست شریک هستند.
فیل اسپنسر اضافه کرد که مایکروسافت عاشق برخی از ایدههایی بود که توسعه دهندگان میخواستند به آنها دست پیدا کنند و این شرکت قصد داشت یک بازی عالی منتشر کند. با این وجود، اسپنسر تائید کرد که در حال حاضر کسی برروی این پروژه کار نمیکند: ما در حال کار برروی آن نیستیم. من امروز در دفتر پلاتینوم حضور ندارم، اما تقریباً مطمئن هستم که آنها هم برروی آن کار نمیکنند. این چیزی است که همهی ما آن قبول کرده و پشت سر گذاشتهایم. لغو کردن یک بازی که چندین سال در مورد آن صحبت کردهایم چیزی نیست که آن را به عنوان نقطهی اوج نقش خودم در نظر بگیرم… اما بله، اگر کسی فکر میکند که ما در حال کار برروی آن هستیم، باید بگویم که این طور نیست.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/116881/