سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

زندگینامه نیل دونالد والش ، نویسنده کتاب گفتگو با خدا مقالات بازاریابی

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - اوایل زندگی و کودکی نیل دونالد والش
نیل دونالد والش در دهم سپتامبر سال 1943 به دنیا آمد. او در یک خانواده‌ی آمریکایی-اوکراینی در میلک واکی از ایالت ویسکانسین بزرگ شد. خانواده‌ی نیل دونالد والش کاتولیک بودند. نیل دونالد والش به‌عنوان یک کودک، تحت تأثیر سخنان مادرش رشد پیدا کرد و همین امر در سرنوشت او بسیار تأثیرگذار بود. مادر نیل دونالد والش به او یاد داد که از خدا نترسد. او تلاش کرد تا خدا را به‌عنوان کسی که نیل می‌توانست با او ارتباطی صمیمی برقرار کند، به وی معرفی کند. نیل دونالد والش از پانزده‌سالگی تلاش کرد تا مفهوم ایمان را به‌درستی درک کند و ارتباطی عمیق با خدا ایجاد کند. وی در این دوران متون معنوی زیادی، شامل چندین متن معنوی از کتاب مقدس، اوپانیشادها، ریگ ودا و وحی الهی را مطالعه کرد. نیل دونالد والش تحصیلات خود را در دانشگاه ویسکانسین شروع کرد اما نتوانست رشته‌ای که به آن علاقه‌مند بود را تمام کند. او در سن 19 سالگی از کالج اخراج شد. در همین زمان او یک کار تمام‌وقت در یک استودیو رادیویی در آناپولیس مریلند را قبول کرده و در آن مشغول به کار شد.
دوران بزرگ‌سالی نیل دونالد والش
با گذشت سالها، نیل دونالد والش در کار خود رشد کرد و کم‌کم به‌عنوان مدیر برنامه رادیویی و گزارشگر روزنامه، فعالیت حرفه‌ای خود را ارتقا داد. وی بعداً به‌عنوان افسر اطلاعات عمومی یکی از بزرگ‌ترین مدارس دولتی کشور استخدام شد. وی پس‌ازآن، شرکت روابط عمومی و بازاریابی خود را تأسیس کرد. نیل دونالد والش به دنبال فرصت‌های شغلی رضایت‌بخش‌تری به ایالت اورگان نقل‌مکان کرد، چراکه در کنار کار حرفه‌ای، رضایت شخصی و عدم احساس پوچی نیز برای او بسیار حائز اهمیت بود. در همین زمان بود که نیل دونالد والش در یک تصادف رانندگی دچار سانحه شد. وی درحالی‌که با مشکلات ناشی از شکستگی گردن دست‌وپنجه نرم می‌کرد، به مدت یک سال در بخش توان‌بخشی بستری شد.
زمانی که نیل دونالد والش از بیمارستان مرخص شد، کار خود را ازدست‌داده بود و همسرش از وی جداشده بود. وی ازنظر مالی بی‌بضاعت و دچار افسردگی بود و طولی نکشید که به یک فرد بی‌خانمان تبدیل شد. به همین سبب او بار دیگر به رادیو بازگشت اما با کارهای نیمه‌وقت و عجیب‌وغریب روبرو شد. نیل دونالد والش در نهایت راه موفقیت خود را پیدا کرد و به‌عنوان یک مجری برنامه به‌صورت تمام‌وقت در رادیو استخدام شد.
زندگی شخصی نیل دونالد والش
دهه 1990 برای نیل دونالد والش بسیار سخت بود. وی دچار آتش‌سوزی شد و وسایلش را به‌طور کامل از دست داد، یک ازدواج ناموفق را پشت سر گذاشت و در اثر یک تصادف رانندگی دچار آسیب‌های شدید در ناحیه‌ی گردن شد و مجبور شد تا یک سال در بخش توان‌بخشی بستری شود.
البته تمام این اتفاقات به گذشته‌های دور برمی‌گردد و احتمالاً فراموش‌شده‌اند. نیل دونالد والش حالا صاحب‌خانه‌ای در جنوب اورگان است و به همراه همسر و نه فرزندش زندگی می‌کند. همسر وی Em Claire نام دارد که به‌عنوان یکی از شاعران جدید آمریکا شناخته می‌شود. والس و کلر به سفرهای زیادی با یکدیگر می‌روند و باهم در خصوص شعرهای الهام‌بخش کلر و مجموعه‌ی مکالمات با خدا بسیار گفتگو می‌کنند.
کتاب گفتگو با خدا از نیل دونالد والش

سیاست و بازاریابی


اگرچه در طول این سال‌ها نیل دونالد والش توانسته بود خود را از بی‌خانمانی نجات دهد و به‌جای جمع‌کردن قوطی‌های خالی نوشابه، درآمدی مکفی از طریق یک شغل تمام‌وقت کسب کند، اما همچنان از یک نارضایتی درونی رنج می‌برد. شبی در ماه فوریه سال 1992، نیل دونالد والش از خواب بیدار شد و در کمال ناامیدی نامه‌ای به خدا نوشت:” برای اینکه یک زندگی موفق داشته باشم، باید چه‌کار کنم؟”
بر اساس گفته‌های خود نیل دونالد والش، او پاسخ‌های الهی برای این نامه دریافت کرد و آن‌ها را در قالب کتاب پرفروشش، یعنی “گفتگوهایی با خدا ” به چاپ رساند. او اذعان داشت که تمام متن این کتاب، بدون تغییر، همان چیزی است که او دریافت کرده است و حالا به انتشار رسیده است.
اولین کتاب از مجموعه گفتگوها با خدا در سال 1995 منتشر شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها در جهان قرار گرفت. این کتاب همچنین به مدت 135 هفته در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت. از سویی دیگر، کتاب گفتگوها با خدا در لیست 100 کتاب معنوی پرفروش در Amazon.com جایگاه خود را حفظ کرد. مجموعه‌ی گفتگوها با خدا شامل نه کتاب است: مکالمات با خدا (سه جلد کتاب)، دوستی با خدا، ارتباط با خدا، مکاشفه‌های جدید، مکالمات با خدا برای نوجوانان، فردای خدا و خانه با خدا: در زندگی‌ای که هیچ‌گاه پایان نمی‌پذیرد. نیل دونالد والش همچنین کتاب‌های دیگری نیز منتشر کرده است و آثار وی به 37 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه‌شده است و میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا آن‌ها را مطالعه کرده‌اند.
مجموعه‌ی کتاب‌های گفتگوها با خدا، چنان مورد استقبال قرار گرفت که نیل دونالد والش را وادار کرد تا چندین پروژه‌ی عمومی را راه‌اندازی کند تا بتواند پاسخگویی نیاز، سؤالات و محبت طرفدارانش باشد. او بنیاد CWG، CWG برای والدین، تیم‌های انسانیت، CWG Helping Outreach و “گفتگوی دنیا ” را تأسیس کرد.
در سال 2005 نیل دونالد والش پروژه‌ی مکالمات با خدا را آغاز کرد. هدف این پروژه تشکیل مدارس الهیات با رویکرد به معنویت جدید بود. او هم‌زمان گروه 100 را نیز تأسیس کرد. وظیفه‌ی اعضای این گروه، ساخت مدارس و ترویج معنویت جدید در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف جهان بود.
این پروژه، نیل دونالد والش را به‌جاهای مختلفی از جهان سوق داد. وی در آفریقای جنوبی، نروژ، کرواسی، هلند، زوریخ و سئول حضور پیدا کرد. وی همچنین از ماچو پیچو در پرو، زیارتگاه‌های شینتو ژاپن، میدان سرخ در مسکو، میدان تیانانمن در چین و میدان سنت پیترز در شهر واتیکان بازدید کرد.
جدیدترین کتاب‌های نیل دونالد والش عبارت‌اند از: همه‌چیز تغییر می‌کند، همه‌چیز را تغییر بده (2010)، آرامش قبل از طوفان (2011)، تنها چیزی که اهمیت دارد (2012)، آنچه خدا گفت (2013) و پیام خدا به جهانیان: شما خدای اشتباهی را به من نسبت می‌دهید (2014).
فعالیت‌های دیگر نیل دونالد والش

سیاست و بازاریابی


نیل دونالد والش در ساخت فیلم‌های مختلفی مشارکت داشته است. او در سال 2003 باهمکاری جیمز توایمن، فیلم “نیلی ” را خلق کرد و به‌عنوان شخصیت اصلی فیلم در آن بازی کرد. کتاب مکالمات با خدا نیز در قالب یک فیلم ساخته شد و در 27 اکتبر 2006 در سینماها اکران شد. وی در فیلم‌ها و مستندهای بسیاری ایفای نقش کرده است. این فیلم‌ها و مستندها شامل: یک پرش بزرگ: پس من چی؟ (مستند تصویری سال 2008)، بهره‌برداری از منبع (مستند 2010)، زندگی در نور (مستند ویدیویی 2012)، بیدار شدن در خواب (فیلم 2012)، iGod (فیلم 2015).
جنجال – جدال سرسختانه
نیل دونالد والش از سوی کندی چاند متهم به سرقت ادبی از یک مقاله در سال 1998 شد که در مجله معنوی Clarity منتشرشده بود. او عبارتی را در وبلاگ خود منتشر کرده بود که در وب‌سایت Beliefnet.com نیز انتشاریافته بود. این عبارت “وارونه یا راه مستقیم؟” بود و نیل دونالد والش ادعا کرد که آن را از یک تجربه‌ی شخصی الهام گرفته است. نیل دونالد والش هنگامی‌که با اتهام سرقت ادبی روبرو شد، عذرخواهی کرد و اعلام کرد که احتمالاً با درونی کردن داستان، ناخودآگاه آن را به تجربه‌ی شخصی خودش تبدیل کرده است. این مقاله به‌طور کامل عوض شد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/123562/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

سامسونگ حذف یکی از نرم‌افزارها را در One UI 6.1 غیرممکن کرد

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

ربات‌های دوپا گوگل به‌لطف هوش مصنوعی، حالا سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل فوتبال بازی می‌کنند

خرید سه‌بعدی کالاهای جدید به اپل ویژن پرو اضافه شد

پردازنده دیمنسیتی 6300 مدیاتک برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

پوکو M7 5G در راه است؛ نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

مایکروسافت از هوش مصنوعی VASA رونمایی کرد؛ ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!

تلویزیون‌های گیمینگ سری 2025 ردمی شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شدند

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است

رقیب اپ استور آغازبه‌کار کرد؛ فروشگاهی جدید برای برنامه‌ها و بازی‌های آیفون

متا مدعی شد: مدل زبانی لاما 3 عملکرد بهتری نسبت به اغلب رقبا دارد

آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

مشخصات Redmi 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

گوشی ارزان جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است

گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

مانیتور 27 اینچ جدید ازراک آنتن وای‌فای دارد

از روبوتاکسی تا مریخ؛ نگاهی به بدترین پیش‌بینی‌ها و وعده‌های ایلان ماسک در 15 سال اخیر

هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

کمک آمریکا به تراشه‌سازان؛ مایکرون 6 میلیارد دلار بودجه دریافت می‌کند

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد