سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

اپلیکیشن‌های محبوب دنیا خود را با گلکسی Z Flip سازگار می‌کنند نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - کلیک / کاربران خانواده گلکسی سامسونگ مدت‌هاست که از همه قابلیت‌های اکوسیستم اپلیکیشن‌های گوگل لذت‌ می‌برند و حالا این روند با بهینه‌سازی اپلیکیشن یوتیوب برای گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ ادامه پیدا کرده است.
سامسونگ و گوگل با ارتقای همکاری‌های خود در طراحی تجربه‌ کاربری نوآورانه به سطحی جدید، اکنون این روند را برای ارائه تجربه‌ای متناسب با گلکسی Z Flip آغاز کرده‌اند. این جدیدترین دستاورد در رابطه طولانی و پردستاورد این دو شرکت است.
دکتر تی‌ام رو، مدیر بخش سامسونگ موبایل در مراسم Galaxy Unpack 2020 گفت: «در 10 سال گذشته، شراکت سامسونگ و گوگل نیرویی بوده است که بسیاری از مهم‌ترین نوآوری‌های این صنعت را رقم زده است. اکنون که در آستانه دهه‌ای جدید قرار گرفته‌ایم، مشارکت ما مهمتر از همیشه شده است، ما در همکاری با هم پیشگام نسلی جدید از پیشرفت‌ها در تجربه موبایلی خواهیم بود».
بروزرسانی‌های جدید برای اپلیکیشن یوتیوب تنها یکی از نمونه‌های پیشرفت این دو شرکت در ارائه تجربه‌ای نو در گوشی‌ها و پرچمداران سامسونگ است. به لطف این مشارکت، کاربران گلکسی تجربه‌ای بهینه را در اغلب اپلیکیشن‌های محبوب گوگل، مانند گوگل Maps و گوگل پلی استور خواهند داشت و امنیت و پیوستگی بهتری را در این اپلیکیشن‌ها تجربه خواهند کرد. سال گذشته سامسونگ و گوگل با معرفی یک تجربه بسیاری روان برای گوشی‌های تاشو در گلکسی فولد، توانستند عصری جدید را در دنیای موبایل آغاز کنند. در ادامه نگاهی داریم به جدیدترین دستاوردهای مشارکت سامسونگ و گوگل در راستای ارائه یک تجربه اندرویدی بسیار ارزشمند در خانواده گلکسی.
تجربه‌ای جدید از یوتیوب در حالت Flex
با توجه به حالت منحصربه‌فرد تاشدن گلکسی Z Flip شما می‎توانید آن را براحتی روی میز گذاشته و بدون نیاز به استفاده از دست، کانال محبوب‌تان را در یوتیوب تماشا کنید. این عدم نیاز به استفاده از دست یا اصلاحا هندزفری بودن تجربه، حالا و با سازگار شدن یوتیوب با حالت Flex، بهتر شده است. زمانی که که یوتیوب را به شکل هندزفری روی گلکسی Z Flip خود تماشا می‎کنید، نمایشگر بصورت مساوی به دو نمایشگر 4 اینچی تقسیم می‎شود. در حالی که ویدیو در نیمه بالایی نمایشگر، نشان داده می‎شود، می‎توانید از نیمه پایینی برای جستجوی دیگر ویدیو‌ها، خواندن شرح آنها و نوشتن نظر، بدون هیچ مزاحمتی، استفاده کنید.
بهینه شدن اپلیکیشن یوتیوب برای حالت Flex این اطمینان را ایجاد می‎کند که بدون توجه به نسبت تصویر ویدیویی که تماشا می‌کنید، شما می‎توانید با تنظیم نوع قرار گرفتن ویدیو، آن را در نیمه بالایی جا دهید. ویدیوهای مربع و عمودی تقریبا کل فضا را می‌گیرند اما ویدیوهای 16:9 نسبت به مرکز صفحه، تنظیم می‎شوند. البته سازگاری با حالت Flex چیزی بیشتر از یک بروزرسانی ساده در تجربه کاربری است.
مهندسان سامسونگ و گوگل در همکاری با هم اپلیکیشن را از سطح سیستم عامل ارتقا دادند. این مسئله شامل تلفیق Android Support Library و اضافه شدن حالت Flex که خدمات شرکت‌های ثالث را ساده‌تر می‌کند می‌باشد. در جریان این همکاری، سامسونگ ارتباط نزدیکی با جامعه توسعه دهندگان اندروید داشت تا به نوآوری برای دستگاه‌های تاشدنی کمک کند. کاربران گلکسی Z Flip می‌توانند نسخه اپلیکیشن یوتیوب را که برای حالت Flex بهینه سازی شده از روز 22 آوریل از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و از قابلیت‌های توسعه یافته آن لذت ببرند.
علاوه بر بروزرسانی‌های یوتیوب، سامسونگ و گوگل روی نوآوری‌های دیگری هم برای دستگاه‌های گلکسی همکاری کرده‌اند.
برترین قابلیت‌های جدید برای دستگاه‌های گلکسی
تجربه‌ای جدید از یوتیوب در حالت Flexاولین مسئله اینکه سامسونگ پشتیبانی از Rich Communication Services (RCS) را به گوشی‌های گلکسی اضافه می‎کند تا مکالمات‌تان باکیفیت‌تر شود. این دو شرکت از سال 2018 روی اضافه کردن این قابلیت به دستگاه‌های گلکسی کار کرده‌اند.
ترکیب اپلیکیشن پیام‌رسان سامسونگ با RCS به شما امکان می‎دهد کارهایی بیشتر از جمله چت کردن روی وای‌فای و دیتای موبایل، ارسال و دریافت عکس و ویدیوهای باکیفیت بالا، دریافت تایید خوانده شدن پیام و ایجاد گروه‌های چت با قابلیت‌های متعدد را انجام دهید. اپلیکیشن پیام‌رسان همچنین روی کامپیوتر هم در دسترس بوده و به این ترتیب انتقال از موبایل به کامپیوتر بسیار ساده‎تر می‎شود.
علاوه بر تلفیق RCS، سامسونگ سال 2020 را با عرضه Google Dou روی هردو گوشی گلکسی S20 و Z Flip آغاز کرد. اپلیکیشن Google Duo نه تنها امکان تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند بلکه امکان حضور تا 12 نفر را در هر کنفرانس ویدویی می‌دهد. کاربران گلکسی Z Flip همچنین می‌‎توانند از حالت Flex استفاده کنند که در آن ویدیو در نیمه بالایی قرار گرفته و گزینه‌های کنترل تماس در نیمه پایینی ظاهر می‎شوند. همکاری با گوگل همچنین قابلیت‌های جالب‌تری را به دستگاه‌های گلکسی اضافه کرده است.
گزینه Live Caption با امکان تولید زیرنویس و کپشن برای ویدیو بصورت آنی و با دقت باورنکردنی، یکی از هیجان‌‎انگیزترین قابلیت‌های گلکسی S20 است. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی گوگل می‎تواند برای هر محتوای صوتی یا ویدیویی، از جمله ویدیوهای یوتیوب، پادکست‌ها و ویدیوهایی که با دوستان‌‎تان ضبط کرده‌‎اید، زیرنویس تولید کند. این اپلیکیشن که با همکاری جامعه ناشنوایان و کم شنوایان تولید شده است بصورت خاص زمانی مفید خواهد بود که کاربر مشکل شنوایی دارد و یا در محیطی است که نمی خواهد صدای ویدیو را زیاد کند. این قابلیت زیر هردو قسمت Accessibility یا Sound در منوی تنظیمات در دسترس است.
هیروشی لاگمیر، مدیر پلتفرم‌ها و اکوسیستم گوگل در مراسم Galaxy Unpack 2020 گفت: «هیجان‌انگیز است که می‎بینیم سامسونگ همواره مرزهای قابلیت‌های ممکن در پلتفرم اندروید موبایل را جابجا می‎کند. ما با نگاه به آینده، هیجان‌زده هستیم که این همکاری را ادامه داده و برای ساخت موج بعدی نوآوری‌های مفید در دنیای موبایل با هم کار کنیم».
سامسونگ در سال پیش رو هم به همکاری نزدیک با گوگل برای پیشگامی در موج آینده نوآوری‌های موبایل ادامه خواهد داد. نوآوری‌هایی که روش ارتباط ما با جهان را متحول خواهد کرد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/123657/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد

اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر نورومورفیک جهان رونمایی کرد

فرود فضانورد روسی با سرعت ونتاج کوپه استون مارتین بر روی قطب شمال!

اندروید 15 برنامه‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند

ابداع روش جدیدی برای نابودی سرطان

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

مدل جدید گوشی ارزان گلکسی F15 سامسونگ عرضه شد

موج تعدیل نیرو به خالق هوش مصنوعی Stable Diffusion رسید

لحظه‌ای بزرگ در انتظار لپ‌تاپ‌های ویندوزی است

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

انیمیشن دیدنی ناسا از قمر سیاره مشتری

یک لرزه‌سنج مسافر ماه می‌شود!

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

سهام انویدیا سقوط کرد؛ بدترین روز غول سازنده تراشه از مارس 2020

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

رئیس سامسونگ ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شد

بازی/ Evil Lands؛ نبردی میان قهرمانان و شیاطین

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان را ساخت

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

پیست مسابقات فرمول یک با آسفالت نانویی روکش شد

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

مطالعه جدید؛ ژن‌های قدرت می‌توانند از ما در برابر بیماری و مرگ زودرس محافظت کنند

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی Orion

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

آتشفشان‌های خشن، قمر مشتری را برای میلیاردها سال شکسته اند

چین برای ارسال 3 فضانورد به مدار آماده می‌شود

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش