دسترسی زودهنگام بازی Project Genesis آغاز شد
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی -
گیم فا / اگر اخبار استودیوهای مستقل را دنبال کرده باشید، پس قطعا نام استودیوی 8 سرکت (8 Circuit) به گوشتان خورده است. جدیدترین محصول این استودیو Project Genesis نام دارد و اکنون مرحلهی دسترسی زودهنگام این بازی چندنفرهی تیمی علمیتخیلی آغاز شده است. همراه گیمفا باشید.
Project Genesis یک عنوان مبارزهای است و نبردهای سرعتی و جذابی را برای بازیباز فراهم میکند. این عنوان جدید بازیبازان را ترغیب میکند تا از میان نبردهای هوایی سوم شخص یا مبارزات اول شخص یکی را انتخاب کنند. هر دوی این گروه ها در کنار هم و در قالب یک حالت در بازی حضور دارند؛ بنابراین شاهد جنگی مهیج و شلوغ خواهیم بود.
نبردهای هوایی این بازی از سیستمی موسوم به “free look” استفاده میکند که به بازیبازان اجازه میدهد تا در حال هدایت فضاپیمای خود، جهات مختلفی را نشانه گرفته و شلیک کنند. به گفتهی تیم سازنده، این سیستم متفاوت از هر بازی دیگری خواهد بود که از نبردهای هوایی استفاده میکند زیرا بر خلاف سیستم کنترلی این عناوین که صرفا بر مبنای هدایت فضاپیما شکل گرفته است، سازندگان آزادی عمل بیشتری را در اختیار بازیبازان قرار خواهند داد و سرعت عمل آنان بالاتر خواهد رفت.
از درون همین فضاپیماها، بازیبازان میتوانند به مبارزات اول شخص بازی دسترسی داشته باشند و از تاکتیک خطرناک و تهاجمی موسوم به “breach and board” استفاده کرده و به فضاپیماهای دشمنان خود حمله کنند. این وضعیت، پل ارتباطی بین نبردهای هوایی بازی و مبارزات اول شخص آن است و بازیبازان از این طریق میتوانند بین این دو منتقل شوند. استودیوی 8 سرکت در مصاحبهای عنوان کرد: در حالی که عناوینی چون Star Citizen و Dreadnought کار فوقالعادهای را با خلق یک اتمسفر حماسی در یک فضای بیکران انجام میدهند و فضاپیماهای بینظیری را طراحی میکنند یا عناوین علمیتخلیلی تیراندازی اول شخص مانند Halo و Destiny یک تجربهی موسیقیایی را برای بازیبازان فراهم میکنند، ما فکر کردیم که جالب خواهد بود اگر این دو ژانر را در یک بازی با یکدیگر ترکیب کنیم اما بهطور مشخص برروی مبارزات تاکتیکی و مسابقات تیمی تمرکز خواهیم کرد.
تیم سازنده وعده داد تا بهصورت ماهانه ویژگیهای جدیدی را به بازی اضافه کند و رفتهرفته مشکلات بازی را اصلاح کنند. هر چند که ممکن است در نسخهی دسترسی زودهنگام شاهد تغییرات سریعتری باشیم و استودیوی 8 سرکت بهصورت هفتگی محتوای جدیدی را برای این بازی عرضه کند. این استودیو عقیده دارد که در دسترس قرار دادن محتوای جدید با فاصلههای زمانی کوتاهمدت، باعث اصلاحات مداوم آن خواهد شد و تجربهی بازی را همیشه تازه نگه خواهد داشت. آنها همچنین امکانی را فراهم خواهند کرد تا از بازخورد بازیبازان مطلع شوند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/129112/