سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

آمازون در صدر ارزشمندترین خرده فروشان دنیا نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - اقتصاد آنلاین / نام شرکت‌ خرده‌فروشی آنلاین آمازون با اختلاف فاحش از سایرین، در جایگاه نخست با ارزش‌ترین برندهای خرده‌فروشی جهان قرار گرفت.
بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی ارائه شده توسط Kantar، آمازون ارزشمندترین برند خرده‌فروشی در جهان شناخته شده است.
شرکت خرده‌فروشی اینترنتی علی‌بابا که اغلب با عنوان آمازون چینی شناخته می‌شود، در جایگاه دوم این رتبه‌بندی قرار گرفت؛ اما با این حال فاصله‌ای بسیار مشهود بین دو غول خرده‌فروشی آنلاین جهان وجود دارد. با بهای 415.9میلیارد دلار، آمازون بیش از دو برابر علی‌بابا ارزش دارد.
گفتنی است که در جایگاه‌های بعدی این لیست، برند مک دونالد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابزارآلات هوم دیپو و برند لوکس فرانسوی لویی ویتون قرار دارند.
با نگاهی به تمام برندهای جهان و نه تنها خرده‌فروشی، آمازون باز هم با ارزش‌ترین برند جهان به شمار می‌رود، در حالی که نام برند علی‌بابا در جایگاه هفتم به چشم می‌خورد.
قابل ذکر است از آنجایی که این رتبه‌بندی پیش از همه‌گیری ویروس کرونا انجام شده، جدیدترین تغییرات در آن منعکس نشده است.
در نمودار ارائه شده، به ترتیب با ارزش‌ترین برندهای خرده‌فروشی جهان در سال 2020 را مشاهده می‌کنید:

سیاست و بازاریابی



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

چند تصویر از بازی Watch Dogs Legion فاش شد

استیو جابز و 6 رمز موفقیت او

بزرگترین شرکت اینترنتی در چین : تن سنت

تفکرات اقتصادی لودویگ میزس

مراحل اصلی در فرایند برنامه ریزی بازاریابی

دولت دوازدهم برای مقابله با گرد و غبار 370 میلیون دلار هزینه کرده است

ممنوعیت واردات گوشی بالای 300 یورو شایعه و شیطنت بود

تبلیغات محدود در صنعت IT ایران

بازاریابی و محیط زیست

همه را ویروسی کنید!

پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد ریال به روستاییان خراسان شمالی

زنان روستایی و عشایر چهارمحال و بختیاری صاحب نمایشگاه دائمی می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: بخش تعاون یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown معرفی شد

استراتژی وال مارت و تحلیل swot برای walmart

رقابت شدید در بازار گوشی های همراه

کمپین هواپیمایی قطر در ایران؛جایزه بلیت رایگان بیزینس کلاس

نوآوری در ریبوک

تبلیغات جالب برای پیتزا+عکس (قسمت اول)

موفقیت در فضای «بازاریابی دموکراسی»

تعاریف گوناگون از برنامه ریزی استراتژیک

مایکلز و موفقیت در فروش لوازم هنری و دکوراسیون

قیمت خوب از دید مشتری

قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

مهندسانی که مدیر می شوند !

فرآیند بازاریابی

چگونه تبلیغی موثر بسازیم؟

اشتباهات مرگبار مدیران کسب و کارهای بزرگ

دستورالعمل حفظ تمرکز و خونسردی برای مدیران

به بهانه ی فوت یکی از دو مؤسس فروشگاه های "آلدی": امپراطوری سوپرمارکت های آلمانی چگونه شکل گرفت؟

کارآفرینی: از ایده تا عمل

بازاریابی در شرکت های بیمه

بیانیه سیاست سرمایه گذاری

توصیه های طلایی برای ایجاد بازاریابی شفاهی

با افزایش تنوع، فروش خود را بالا ببرید

اقتصاد قدرتمند در کشورهای کوچک، رویا یا واقعیت؟

توصیه های طلایی مرد اول سرمایه گذاری قرن: وارن بافت

دانش مدیر برنامه مالی؛ متضمن سرمایه گذاری شما

مک دونالد پدیده ای که سریع رشد کرد

این نکات را برای رشد کسب و کار در نظر داشته باشید

حقایقی تاریخی در مورد تغییرات رشد اقتصادی

11 نکته برای موفقیت در صنایع آرایشی و بهداشتی

مفهوم عقلانیت در اقتصاد

بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا

توصیه هایی برای افزایش راندمان کاری

نشانه های موفقیت کسب و کار

مدیریت تنوع نیروی انسانی

اکونومیست و بررسی پیامدهای بحران حوزه یورو

بابک بختیاری، مؤسس آیس پَک

چهارمین خودروساز جهان

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی