سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دنیای استارتاپ‌ها از اواخر سال 1398 با بحران کرونا مواجه شده و همچنان نیز با پیامدهای آن دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ اما هرگز از رشد و پیشرفت عقب نمانده است. خبر سرمایه‌گذاری حرکت اول روی همراه مکانیک نیز حاکی از هم‌مسیرشدن این دو شرکت بزرگ برای رشد اکوسیستم استارتاپی ایران است.

مهندس سجاد باقری ، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار همراه مکانیک، درباره‌ی جرقه‌ای که هفت سال پیش در ذهنش زده شد، این‌گونه صحبت می‌کند: هفت سال پیش در یکی از روزهای بهاری، یکی از دوستانم با من تماس گرفت تا درباره‌ی خرید خودرو جدیدش از من کمک بخواهد. او می‌خواست خودرو را کارشناسی کند تا بتواند با خیال راحت آن را بخرد؛ اما فروشنده اجازه‌ی جابه‌جاکردن خودرو را به او نمی‌داد. راه‌حل این مشکل، همان جرقه‌ای بود که توانست همراه مکانیک را به بزرگ‌ترین استارتاپ خودرویی کشور با 250 نفر کارمند تبدیل کند. چگونه این جرقه تا امروز مشکل بیش از 100 هزار نفر را حل کرده است؟ لطفا ادامه صحبت‌های مهندس باقری به‌مناسبت تولد هفت‌سالگی همراه مکانیک را در ویدئو زیر ببینید:


همراه مکانیک؛ اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده
شرکت همراه مکانیک با پایه‌گذاری روشی نوین در خریدوفروش خودرو در سال 1392 و با شعار « مطمئن بخرید، آسان بفروشید» فعالیت خود را آغاز کرد. ابهامات فراوان در فرایند سنتی خریدوفروش خودرو، حجم زیاد خودروهای کارکرده و آسیب‌دیده در بازار، انواع روش‌های کلاه‌برداری، شفاف‌نبودن هزینه‌های پرداختی و زمان‌بربودن روش‌های سنتی باعث شد ایده‌ی ایجاد نمایشگاهی آنلاین برای فروش خودروهای کارشناسی‌شده شکل بگیرد؛ نمایشگاهی که در آن خودروهای دست‌دوم به‌صورت کارشناسی‌شده و با گارانتی هفت‌روزه‌ی جبران خسارت فروخته می‌شوند. جالب است بدانید در طرح کارتیک، فروشنده می‌تواند تمام فرایند فروش خودرو خود را به‌رایگان به‌همراه مکانیک بسپارد. بیش از 150 هزار کاربر روزانه در سایت و نیم‌میلیون نصب فعال اپلیکیشن اندروید و بیش از 320 هزار دنبال‌کننده اینستاگرامی ، تنها بخشی از دستاوردهای همراه مکانیک در این سال‌ها بوده است. این شرکت 250 نفره توانسته 18 شهر بزرگ را زیرپوشش خدمات خود قرار دهد و در بیش از 100 هزار معامله خودرویی مشارکت کند. جذب سرمایه‌ی همراه مکانیک از حرکت اول در سال 1399
شرکت همراه مکانیک فرایند جذب سرمایه را از صندوق مالی توسعه‌ی تکنولوژی ایران در دو راند پیاپی آغاز کرد و در راند سوم توانست ازطریق اسمارت آپ ونچرز جذب سرمایه کند. خبر سرمایه‌گذاری حرکت اول در همراه مکانیک نیز در اواخر اردیبهشت 1399 رسانه‌ای شد. مهندس باقری درباره‌ی این جذب سرمایه می‌گوید: سرمایه جذب‌شده صرف برندینگ و توسعه‌ی شبکه خدمات و راه‌اندازی پلتفرم جامع خودرو در آینده نزدیک خواهد شد. حضور حرکت اول سرعت رشد همراه مکانیک را دوچندان خواهد کرد تا در سال جاری بتوانیم مخاطبان خود را شگفت‌زده کنیم.

سیاست و بازاریابی

کارشناسی خودرو در محل : کارشناسان همراه مکانیک در زمان مقرر به محل مدنظر مشتری اعزام می‌شوند و گزارش کامل کارشناسی خودرو را به او ارائه می‌دهند. فروش سفارشی خودرو به بهترین قیمت : فروشندگان خودرو می‌توانند صفر تا صد فروش خودرو خود را به‌همراه مکانیک بسپارند. پس از درخواست مشتری، کارشناسان شرکت به محل خودرو اعزام می‌شوند و پس از تهیه‌ی گزارش کامل و عکاسی از خودرو، آن را در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک و دیگر سایت‌ها آگهی می‌کنند. به تمام تماس‌های خریداران پاسخ می‌دهند و درنهایت با ارائه‌ی خدمات حقوقی به خریدار و فروشنده، تجربه‌ی شیرینی از معامله‌ی خودرو را برای آن‌ها می‌سازند. خرید سفارشی خودرو تنها با یک تماس : خریداران مشخصات خودرو خود را در فرم ثبت سفارش سایت پر می‌کنند و بقیه‌ی کار را به کارشناسان همراه مکانیک می‌سپارند. کارشناس مرتبط بهترین خودروهای موجود را از نمایشگاه همراه مکانیک پیدا می‌کند و خریدار می‌تواند خودرو خود را با ضمانت کارشناسی همراه مکانیک و کاملا مطمئن بخرد. قیمت‌گذاری روی خودرو : کارشناسان همراه مکانیک با استفاده از گزارش کارشناسی و نرخ روز خودروها و تجربه‌ی شرکت در معاملات مختلف، منصفانه‌ترین قیمت را برای خودرو مشخص می‌کنند. درضمن، افراد می‌توانند با چند کلیک در اپلیکیشن همراه مکانیک، قیمت روز خودرو مدنظرشان را ببینند. مجله‌ی خودرو همراه مکانیک نیز با بیش از 850 مقاله تلاش می‌کند تا منبع جامع و معتبری برای مخاطبان خود در هر زمینه‌ی مرتبط با خودرو باشد و به همه‌ی پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهد. در انتها از شما دعوت می‌کنیم از سایت hamrah-mechanic.com و نمایشگاه خودرو همراه مکانیک بازدید کنید و با انتقادات سازنده‌ی خود، در پرواز همراه مکانیک همراه باشید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

ممنوعیت واردات گوشی بالای 300 یورو شایعه و شیطنت بود

تبلیغات محدود در صنعت IT ایران

بازاریابی و محیط زیست

همه را ویروسی کنید!

پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد ریال به روستاییان خراسان شمالی

زنان روستایی و عشایر چهارمحال و بختیاری صاحب نمایشگاه دائمی می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: بخش تعاون یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown معرفی شد

استراتژی وال مارت و تحلیل swot برای walmart

رقابت شدید در بازار گوشی های همراه

کمپین هواپیمایی قطر در ایران؛جایزه بلیت رایگان بیزینس کلاس

نوآوری در ریبوک

تبلیغات جالب برای پیتزا+عکس (قسمت اول)

موفقیت در فضای «بازاریابی دموکراسی»

تعاریف گوناگون از برنامه ریزی استراتژیک

مایکلز و موفقیت در فروش لوازم هنری و دکوراسیون

قیمت خوب از دید مشتری

قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

مهندسانی که مدیر می شوند !

فرآیند بازاریابی

چگونه تبلیغی موثر بسازیم؟

اشتباهات مرگبار مدیران کسب و کارهای بزرگ

دستورالعمل حفظ تمرکز و خونسردی برای مدیران

به بهانه ی فوت یکی از دو مؤسس فروشگاه های "آلدی": امپراطوری سوپرمارکت های آلمانی چگونه شکل گرفت؟

کارآفرینی: از ایده تا عمل

بازاریابی در شرکت های بیمه

بیانیه سیاست سرمایه گذاری

توصیه های طلایی برای ایجاد بازاریابی شفاهی

با افزایش تنوع، فروش خود را بالا ببرید

اقتصاد قدرتمند در کشورهای کوچک، رویا یا واقعیت؟

توصیه های طلایی مرد اول سرمایه گذاری قرن: وارن بافت

دانش مدیر برنامه مالی؛ متضمن سرمایه گذاری شما

مک دونالد پدیده ای که سریع رشد کرد

این نکات را برای رشد کسب و کار در نظر داشته باشید

حقایقی تاریخی در مورد تغییرات رشد اقتصادی

11 نکته برای موفقیت در صنایع آرایشی و بهداشتی

مفهوم عقلانیت در اقتصاد

بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا

توصیه هایی برای افزایش راندمان کاری

نشانه های موفقیت کسب و کار

مدیریت تنوع نیروی انسانی

اکونومیست و بررسی پیامدهای بحران حوزه یورو

بابک بختیاری، مؤسس آیس پَک

چهارمین خودروساز جهان

اصول و تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی

از مدیریت کارکنان تا مدیریت منابع انسانی

خلاقیت در تبلیغ پلی استیشن سونی

بازاریابی و فروش تلفنی

استیو جابز : اسطوره ای برای باور به نوآوری

مقایسه، مزایا و معایب فریلنسینگ و کار تمام وقت

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی