سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

اینستاگرام درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا را آسان‌تر می‌کند نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / اینستاگرام برای اولین بار در تاریخ این پلتفرم، تبلیغات را به ویدیوهای IGTV می‌آورد و درآمد ناشی از آن را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌کند. علاوه بر این امکان درآمدزایی از راه فروش نشان‌ها مشابه آنچه در اشتراک پولی یوتیوب دیده می‌شود، برای برخی از اینفلوئنسرها فراهم شده است.
اینستاگرام از هفته آینده نمایش تبلیغات در ویدیوهای IGTV را برای حدود 200 تولید کننده محتوای تایید شده و انگلیسی زبان شروع می‌کند. اینستاگرام می‌گوید 55 درصد از درآمد نمایش تبلیغات را به تولیدکنندگان می‌دهد و قصد دارد در آینده با گسترش این برنامه به تولیدکنندگان بیشتری در دنیا پول پرداخت کند.
تبلیغات فقط با تماشای ویدیوهای IGTV که در صفحه اصلی قرار گرفته‌اند، نمایش داده خواهند شد و در فاز آزمایشی به شکل عمودی نمایش داده می‌شوند و حداکثر 15 ثانیه خواهند بود. اینستاگرام می‌گوید امکان رد کردن تبلیغات در آینده فراهم خواهد شد و برای اطمینان از نمایش آن‌ها در پست‌های تبلیغاتی و مناسب برای کاربران، تولیدکنندگان محتوا باید با قوانین درآمدزایی این پلتفرم موافقت کنند.
اینستاگرام می‌گوید بررسی کنندگان محتوا همه ویدیوهای IGTV را پیش از برچسب گذاری برای درآمدزایی بررسی می‌کنند تا از مناسب بودن آن‌ها برای کاربران اطمینان حاصل شود.
به گفته اینستاگرام تولیدکنندگان محتوا از راه فروش نشان‌ها یا Badge در ویدیوهای زنده نیز می‌توانند درآمد کسب کنند. به کمک این قابلیت که شباهت‌هایی به اشتراک پولی یوتیوب دارد، نظرات کاربرانی که نشان‌ها را خریداری کرده‌اند بالاتر از نظرات کاربران عادی نمایش داده خواهد شد و کنار نام کاربری آن‌ها آیکن اشتراک به نمایش در می‌آید.
این قابلیت از ماه آینده برای عده محدودی از تولیدکنندگان محتوا در آمریکا فعال خواهد شد و در ادامه در برخی کشورها از جمله برزیل، فرانسه و ترکیه نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.
اینستاگرام با فراهم کردن امکان کسب درآمد از ویدیوهای IGTV به وضعیت درآمدزایی در این پلتفرم سر و سامان داد و به طور مستقیم به مبارزه با یوتیوب رفت.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد ریال به روستاییان خراسان شمالی

زنان روستایی و عشایر چهارمحال و بختیاری صاحب نمایشگاه دائمی می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: بخش تعاون یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown معرفی شد

استراتژی وال مارت و تحلیل swot برای walmart

رقابت شدید در بازار گوشی های همراه

کمپین هواپیمایی قطر در ایران؛جایزه بلیت رایگان بیزینس کلاس

نوآوری در ریبوک

تبلیغات جالب برای پیتزا+عکس (قسمت اول)

موفقیت در فضای «بازاریابی دموکراسی»

تعاریف گوناگون از برنامه ریزی استراتژیک

مایکلز و موفقیت در فروش لوازم هنری و دکوراسیون

قیمت خوب از دید مشتری

قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

مهندسانی که مدیر می شوند !

فرآیند بازاریابی

چگونه تبلیغی موثر بسازیم؟

اشتباهات مرگبار مدیران کسب و کارهای بزرگ

دستورالعمل حفظ تمرکز و خونسردی برای مدیران

به بهانه ی فوت یکی از دو مؤسس فروشگاه های "آلدی": امپراطوری سوپرمارکت های آلمانی چگونه شکل گرفت؟

کارآفرینی: از ایده تا عمل

بازاریابی در شرکت های بیمه

بیانیه سیاست سرمایه گذاری

توصیه های طلایی برای ایجاد بازاریابی شفاهی

با افزایش تنوع، فروش خود را بالا ببرید

اقتصاد قدرتمند در کشورهای کوچک، رویا یا واقعیت؟

توصیه های طلایی مرد اول سرمایه گذاری قرن: وارن بافت

دانش مدیر برنامه مالی؛ متضمن سرمایه گذاری شما

مک دونالد پدیده ای که سریع رشد کرد

این نکات را برای رشد کسب و کار در نظر داشته باشید

حقایقی تاریخی در مورد تغییرات رشد اقتصادی

11 نکته برای موفقیت در صنایع آرایشی و بهداشتی

مفهوم عقلانیت در اقتصاد

بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا

توصیه هایی برای افزایش راندمان کاری

نشانه های موفقیت کسب و کار

مدیریت تنوع نیروی انسانی

اکونومیست و بررسی پیامدهای بحران حوزه یورو

بابک بختیاری، مؤسس آیس پَک

چهارمین خودروساز جهان

اصول و تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی

از مدیریت کارکنان تا مدیریت منابع انسانی

خلاقیت در تبلیغ پلی استیشن سونی

بازاریابی و فروش تلفنی

استیو جابز : اسطوره ای برای باور به نوآوری

مقایسه، مزایا و معایب فریلنسینگ و کار تمام وقت

سرمایه گذاری در شرایط بحران اقتصادی

میلیاردی هنرمند که مدیرمالی است !

چند پیشنهاد برای افزایش مشتریان

6 قدم برای تصمیم گیری بهتر در کسب و کار

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی