سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

گزارش IDC از بازار گجت‌های پوشیدنی در فصل اول 2020؛ سلطه اپل ادامه دارد استارت آپ

  بزرگنمايي:

بازاریابی و سیاست- بر اساس آخرین گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، بازار گجت‌های پوشیدنی رشد قابل توجهی را در سه ماهه اول 2020 تجربه کرده است. تحلیلگران این شرکت از تقاضای بالا برای محصولات پوشیدنی در دوران کرونا خبر داده‌اند.

اپل در سه ماهه اول سال جاری میلادی 21.2 میلیون واحد گجت پوشیدنی صادر کرده که نسبت به صادرات 13.3 میلیون واحدی در مدت زمان مشابه در سال 2019، افزایش 59.9 درصدی را نشان می‌دهد. اپل با این آمار بزرگ ترین صادر کننده گجت‌های پوشیدنی در سه ماه اول 2020 لقب گرفته است.

 

شیائومی با صادرات 10.1 میلیون واحد گجت پوشیدنی در سه ماه اول سال 2020 و در اختیار گرفتن 14 درصد از سهم بازار، دومین صادر کننده بزرگ دنیا لقب گرفته و صادرات محصولاتش نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل 56.4 درصد بیشتر شده است.

سامسونگ رتبه سوم بزرگ ترین صادر کننده گجت‌های پوشیدنی در فصل اول 2020 را به خود اختصاص داده و مجموعا 8.6 میلیون واحد از این نوع محصولات را صادر کرده است. 74 درصد از صادرات گجت‌های پوشیدنی این سازنده کره‌ای به ایربادها و هدفون‌ها اختصاص دارد که با توجه به فروش خوب گلکسی بادز پلاس چندان دور از انتظار نبود. سامسونگ بالاترین رشد (71.7 درصد) را در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل تجربه کرده است.

در عین حال فیت بیت بیشترین کاهش فروش را در سه ماه اول سال 2020 تجربه کرده که به خاطر قرارگیری خطوط تولید این شرکت در چین و شیوع بیماری کووید 19 قابل توجیه است. فروش محصولات پوشیدنی این شرکت در فصل اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل، 26.1 درصد افت داشته است.

در مجموع، در سه ماه اول سال جاری میلادی 72.6 میلیون واحد گجت پوشیدنی به کشورهای دنیا صادر شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل (56 میلیون)، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

 

فروش اپل واچ در فصل اول سال 2020 نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل کمی کاهش داشته (2.2 درصد)، اما فروش بالای ایرپادها و هدفون‌های Beats کاهش فروش ساعت های هوشمند را جبران کرده است.

هواوی بیشترین رشد را در فروش ساعت‌های هوشمند تجربه کرده و در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل، 118.5 درصد ساعت هوشمند بیشتری فروخته است. اپل و هواوی با فروش 4.5 و 2.6 میلیون واحد ساعت هوشمند در بازه مورد بحث، به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار گرفته‌اند.

گارمین و هوامی که تولید کننده ساعت‌های هوشمند شیائومی و Amazfit محسوب می‌شود، به ترتیب رشد 31.7 و 80.2 درصدی را نسبت به بازه مشابه در سال قبل تجربه کردند.

در مجموع 16.9 میلیون ساعت هوشمند در فصل اول سال 2020 صادر شده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل 7.1 درصد کاهش داشته است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

کمپین هواپیمایی قطر در ایران؛جایزه بلیت رایگان بیزینس کلاس

نوآوری در ریبوک

تبلیغات جالب برای پیتزا+عکس (قسمت اول)

موفقیت در فضای «بازاریابی دموکراسی»

تعاریف گوناگون از برنامه ریزی استراتژیک

مایکلز و موفقیت در فروش لوازم هنری و دکوراسیون

قیمت خوب از دید مشتری

قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

مهندسانی که مدیر می شوند !

فرآیند بازاریابی

چگونه تبلیغی موثر بسازیم؟

اشتباهات مرگبار مدیران کسب و کارهای بزرگ

دستورالعمل حفظ تمرکز و خونسردی برای مدیران

به بهانه ی فوت یکی از دو مؤسس فروشگاه های "آلدی": امپراطوری سوپرمارکت های آلمانی چگونه شکل گرفت؟

کارآفرینی: از ایده تا عمل

بازاریابی در شرکت های بیمه

بیانیه سیاست سرمایه گذاری

توصیه های طلایی برای ایجاد بازاریابی شفاهی

با افزایش تنوع، فروش خود را بالا ببرید

اقتصاد قدرتمند در کشورهای کوچک، رویا یا واقعیت؟

توصیه های طلایی مرد اول سرمایه گذاری قرن: وارن بافت

دانش مدیر برنامه مالی؛ متضمن سرمایه گذاری شما

مک دونالد پدیده ای که سریع رشد کرد

این نکات را برای رشد کسب و کار در نظر داشته باشید

حقایقی تاریخی در مورد تغییرات رشد اقتصادی

11 نکته برای موفقیت در صنایع آرایشی و بهداشتی

مفهوم عقلانیت در اقتصاد

بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا

توصیه هایی برای افزایش راندمان کاری

نشانه های موفقیت کسب و کار

مدیریت تنوع نیروی انسانی

اکونومیست و بررسی پیامدهای بحران حوزه یورو

بابک بختیاری، مؤسس آیس پَک

چهارمین خودروساز جهان

اصول و تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی

از مدیریت کارکنان تا مدیریت منابع انسانی

خلاقیت در تبلیغ پلی استیشن سونی

بازاریابی و فروش تلفنی

استیو جابز : اسطوره ای برای باور به نوآوری

مقایسه، مزایا و معایب فریلنسینگ و کار تمام وقت

سرمایه گذاری در شرایط بحران اقتصادی

میلیاردی هنرمند که مدیرمالی است !

چند پیشنهاد برای افزایش مشتریان

6 قدم برای تصمیم گیری بهتر در کسب و کار

بازارگردی: هیس ! تک تک ها فروش نمی روند

رکورد شکنی شرکت‌های برتر تکنولوژی

پیش بینی جدید تحلیلگر اپل درباره ایرپادز پرو 3

ساخت باتری جدیدی که در دمای اتاق مایع می‌ماند

خودروهای خودران در کاهش تصادفات رانندگی تاثیر خواهند داشت؟

میلیاردری که موسس شرکت نرم‌افزار‌ی SAP است

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی