سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

آیا ارز دیجیتالی مشهور در اوج می‌ماند؟ نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - اقتصاد آنلاین / به رغم شیوع ویروس کرونا و ضربه آن بر پیکر اقتصاد جهان، بیت‌کوین نیز شاهد سقوط بود، اما در روزهای اخیر به دنبال تزریق بسته‌های حمایتی مالی توسط بانک‌های مرکزی، این رمزارز روند صعودی خود را آغاز کرده است.
به گزارش فوربس، بیت‌کوین در سال گذشته با تمام تلاش خود برای تقویت که به فروش منتهی می‌شد، تقلا کرده پیشروی در قیمت را تجربه کند.
گفتنی است که بیت‌کوین، در طول اوایل ماه مارس به دنبال از بین رفتن وحشتی که دارایی‌های بسیار کمی را نجات داد، 60درصد سقوط در ارزش خود را تجربه کرد. از آن زمان به بعد، این رمزارز به صورت پیوسته روند بهبود را طی کرده و به جایگاهی که در اوایل سال جاری میلادی و پیش از شیوع ویروس کرونا داشت، باز گشته است.
شایان ذکر است که تزریق بسته‌های محرک مالی ارائه شده توسط بانک‌های مرکزی محلی بدون شک به میزان قابل توجهی در افزایش قیمت بیت‌کوین نقش داشته است.
از زمان سقوط ارزش بیت‌کوین در اواسط ماه مارس و تجربه کانال 4هزار دلاری، این پول دیجیتالی در یک الگوی کانالی در حال طی کردن روند صعودی است.
بیت‌کوین در حال حاضر تحت منطقه مقاومت کلیدی 10هزار تا 11هزار دلار قرار گرفته که همچنین تلاش کرده خود را به بالاترین سطح قیمت سال گذشته برساند. اگر بیت‌کوین بتواند این سطح را به شکل متقاعدکننده‌ای حفظ کند، می‌تواند یک نشانه مهم تایید برای ادامه روند صعودی آن باشد.
جالب توجه است که نمودار هفتگی بیت‌کوین نشان می‌دهد الگوی قیمتی این رمزارز طی چند سال گذشته چگونه شکل گرفته است. حرکت‌های بزرگ اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که دارایی‌ها از الگوی قیمتی بازار خارج می‌شوند. سطح مقاومتی بیت‌کوین از 10هزار تا 11هزار دلار تقریبا با سطح مقاومت نزولی از الگوی قیمتی بازار مطابقت دارد.
در حال حاضر باید مشاهده شود که بیت‌کوین قادر به رفع موانع پیش رو خواهد بود یا خیر. با وجود تریلیون‌ها دلار بدهی جدید دولت‌ها و چاپ تریلیون‌ها دلار پول بدون پشتوانه توسط بانک‌های مرکزی، مسلم است که دارایی‌های غیرقابل چاپ مانند بیت‌کوین، طلا و نقره در سال‌های آتی سود زیادی را کسب کنند.
این ارز دیجیتالی در حال حاضر با قیمت 9هزار و 528دلار معامله می‌شود.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی