سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مشترکان در دریافت اینترنت ثابت، قدرت انتخاب دارند نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - ایسنا / به گفته مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، مشترکان اینترنت ثابت می‌توانند با مراجعه به سامانه xdslplus.ir، از سردرگمی بین اپراتورهای خدمات‌دهنده سرویس‌های ثابت رها شوند و با مقایسه از بین آنها بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه مشتریان سرویس‌های ثابت به آدرس xdslplus.ir را در راستای تمرکز بر کیفیت سرویس‌های ارائه شده در حوزه اینترنت ثابت راه‌اندازی کرده است، برای اینکه اپراتورها در یک ضرب‌آهنگ متناسب به درخواست‌ها پاسخ دهند و سرویس‌های مورد نظر را ارائه کنند.
با راه‌اندازی این سامانه مشتریان سرویس‌های ثابت می‌توانند درخواست خود را از طریق این پنجره واحد ارائه کنند و در همین زمان می‌توانند گزینه‌هایی که در مکان مورد نظر سرویس می‌دهند را انتخاب کنند. مشتریان می‌توانند همزمان با این سامانه از سامانه نت‌سنج‌پلاس سازمان تنظیم مقررات نیز استفاده کنند تا از سابقه ارائه سرویس اپراتورهای مختلف مطلع شده و انتخاب بهتر و جهت‌دارتری داشته باشند. یکی از مزیت‌های این سامانه مشخص شدن علت تاخیر ارائه سرویس از طرف اپراتورها است و به دلیل اینکه تمام درخواست‌ها از یک سامانه ارائه می‌شود، امکان ریشه‌یابی مشکلات و کمبودها وجود دارد.
در این راستا و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدمحمد امامی -مدیر کل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات با اشاره به اهداف راه‌اندازی سامانه xdslplus.ir، اظهار کرد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از سردرگمی بین اپراتورهای خدمات‌دهنده سرویس‌های ثابت رها شوند، زیرا وقتی به سامانه مراجعه می‌کنند، می‌توانند تمام شرکت‌های FCP یا SERVCO که در مرکز مخابراتی، خدمات اینترنت ثابت ارائه می‌دهند را مشاهده کنند و با مقایسه از بین آنها بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند. بزرگترین هدفی که با راه‌اندازی این سامانه دنبال می‌شود، شفافیت در مورد امکانات شرکت‌های مختلف در مراکز مخابراتی است که به مشترکان کمک می‌کند انتخاب بهتر و راحت‌تری داشته باشند.
برخورداری یکسان مشترکان از امکانات اینترنت ثابت
وی با بیان اینکه شفافیت ایجاد شده با این سامانه باعث می‌شود که دیگر امکانات خاص و شرایط ویژه برای برخی مشترکان وجود نداشته باشد و همه به‌صورت یکسان و برابر از امکاناتی که در مراکز وجود دارد به انتخاب خود استفاده کنند، گفت: مشترکان می‌توانند تمام مراحل ثبت‌نام تا تحویل اینترنت ثابت را از طریق سامانه پیگیری کنند و در این بازه زمانی 48 ساعته ثبت‌نام تا تحویل سرویس سازمان تنظیم، نظارت کاملی بر مراحل انجام کار دارد. تجمیع اطلاعات اپراتورها در این سامانه امکان نظارت بیشتر سازمان تنظیم را بر عملکرد آنها فراهم می‌کند و این نظارت در جهت کسب رضایت مشترکین بوده که بتوانند راحت‌تر از امکانات اینترنت ثابت بهره‌مند شوند.
مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با بیان اینکه سامانه Xdslplus.ir به‌طور اتوماتیک به سامانه اپراتورها متصل است، گفت: ظرفیت امکانات اپراتورها در مراکز، بدون دخالت آنها در سامانه ثبت می‌شود و اگر ظرفیت جدیدی در حوزه اینترنت ثابت در مرکز مخابراتی به وجود بیاید به مشترکان اعلام می‌شود. راه‌اندازی این سامانه باعث شفافیت و نظارت در حوزه اینترنت ثابت برای سازمان تنظیم مقررات شده است. با وجود این سامانه هرگونه پروژه جدیدی که در شبکه ثابت معرفی شود، در این سامانه در دسترس است و مشترکان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
امامی با بیان اینکه تعداد اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت ثابت در کشور بسیار بیشتر از چند شرکت بزرگ شناخته شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه موجب می‌شود مشترکان تمام بازیگران صحنه اینترنت ثابت کشور را بشناسند و شرکت‌های کوچک‌تر برای مردم شناخته شوند و حق انتخاب بهترین ارائه‌دهنده برای مشترکان به وجود بیاید و در نهایت این رقابت کیفیت سرویس را بالا می‌برد. مشترکان می‌توانند در صورت هرگونه مشکل در سامانه و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت، از طریق سامانه 195.ir یا شماره تلفن 195 شکایات و مشکلات خود را ثبت کنند تا مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرند.
بر اساس این گزارش، در گام اول پس از ورود به سامانه Xdslplus.ir با اعلام شماره تماس، اطلاعات شرکت‌هایی که به آن شماره خدمات اینترنت ثابت ارائه می‌دهند اعلام می‌شود و مشترک می‌تواند با مراجعه به سامانه نت‌سنج‌پلاس که در پایین صفحه قرار دارد، کیفیت شرکت‌های خدمات‌دهنده‌ اینترنت را مشاهده و بر اساس کیفیت شبکه و نیازمندی‌های خود در حوزه اینترنت ارائه‌دهنده مناسب را پس از مقایسه انتخاب کند.
در گام دوم؛ مشترک پس از انتخاب یکی از خدمات‌دهندگان اینترنت ثابت با استفاده از لینک مربوط وارد سامانه ارائه‌دهنده خدمات شده و پس از انتخاب سرعت و حجم ترافیک مورد نظر، مراحل ثبت‌نام را انجام می‌دهد و پس از آن می‌تواند با انتخاب گزینه پیگیری وضعیت در سامانه https://xdslplus.ir یا سرشماره #8010* مراحل ثبت‌نام خود را پیگیری کند و از زمان تحویل اینترنت ثابت یا مشکلات احتمالی مطلع شوند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی