سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

معاون روابط کار تاکید کرد:

اهمیت ایجاد تشکل های کارگری در حل مشکلات حوزه کار وزارت رفاه

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اهمیت ایجاد تشکل های کارگری در واحدهای صنعتی بزرگ برای رفع مشکلات حوزه کار و تولید تاکید کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حاتم شاکرمی» معاون روابط کار در حاشیه بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر عدالت محوری در رعایت حقوق کارگران، اظهار کرد: اصلاح طرح طبقه بندی مشاغل و استفاده از یک نظام مزدی استاندارد عدالت محور باید یکی از اولویت های گروه صنعتی ایران خودرو و همه شرکت های وابسته آن باشد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا ما خود را با شرایط تحریم وفق داده و تلاش کردیم تا از حداکثر ظرفیت ها و منابع داخلی برای جبران کمبودها استفاده کنیم؛ این قضیه با استفاده از راهبرد اقتصاد مقاومتی در حال تحقق بود که متأسفانه شیوع ویروس کرونا گریبانگیر اقتصاد کشور و البته جهان شد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سالم سازی و استاندارد کردن شرایط محیط کار در جهت حذف صفت سخت و زیان آور از مشاغل باید در زمره اولویت های این واحد صنعتی و تمام شرکت های زیرمجموعه آن باشد.
شاکرمی با تاکید بر اهمیت ایجاد تشکل های کارگری در واحدهای صنعتی بزرگ، اظهار کرد: امیدواریم گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری مدیرعامل این مجموعه به این مساله توجه کنند تا ایجاد این گونه تشکل ها در همه شرکت های تابعه برای رفع مشکلات حوزه کار و تولید، عملیاتی شود.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به مسئولیت اجتماعی مدیران کارخانجات بزرگ در قبال حفظ سلامت شهروندان و نیروی کار نیز اشاره کرد و گفت: حمایت از نیروی انسانی و کارگران خطوط تولید در شرایط شیوع ویروس کرونا مساله ای ضروری است؛ در این باره گزارشی از اقدامات تقابلی برای کنترل شیوع کرونا در محیط های کارگری دریافت کردیم که به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی رضایت بخش و قابل تقدیر است.
در ادامه این جلسه «غلامرضا پناه» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب واحد صنعتی ایران خودرو تشکیل کمیته نظام پیشنهادات است که بسیار ارزشمند و به عاملی برای پویایی و افزایش انگیزه کارگران این واحد صنعتی تبدیل شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه اضافه کرد: آنچه که به تولید رونق واقعی می دهد جذب نخبگان و سرآمدان علمی در صنعت کشور است که جذب این افراد جوان باید در دستور کار شرکت های مختلف قرار گیرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراسم بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو با حضور "حاتم شاکرمی" معاون روابط کار، "غلامرضا پناه" معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و "فرشاد مقیمی" مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و معاون های این مجموعه برگزار شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی