سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مشکل دوربین گلکسی S20 اولترا حل شد نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - گجت نیوز / دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا – Galaxy S20 Ultra سنسور اصلی 108 مگاپیکسل و قدرت زوم فوق‌العاده‌ای دارد؛ ولی تاکنون روی اشیای نزدیک به خوبی فوکوس نمی‌کرد. حالا این مشکل با یک به‌روزرسانی حل شده است.
با وجود توانایی بالا در بزرگ‌نمایی، فاصله کانونی بلندتر یک محدودیت فیزیکی در لنز دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا است. این یعنی در قیاس با سایر گوشی های هوشمند، توانایی چندانی برای فوکوس در فواصل نزدیک ندارد.
کمپانی کره‌ای اما راهکار را در به‌روزرسانی نرم افزاری و اضافه کردن حالت close-up zoom با بزرگ‌نمایی 1.5 برابر یافته است. آپدیت جدید، هوش مصنوعی گوشی را نیز افزایش می‌دهد؛ به گونه‌ای که کاربر را به تنظیم فاصله از سوژه ترغیب کند.
اگر شما هنگام عکاسی به سوژه خیلی نزدیک باشید و گلکسی اس 20 اولترا تشخیص دهد که دوربین نمی‌تواند به خوبی روی آن فوکوس کند، گزینه Close-up Zoom را نمایش می‌دهد. با انتخاب این گزینه، زوم 1.5 برابری فعال می‌شود. در نتیجه، دیگر نیاز نیست گوشی را خیلی نزدیک به سوژه بگیرید و می‌توانید کمی عقب‌تر بروید.
این تکنولوژی مبتنی بر رزولوشن بالای سنسور 108 مگاپیکسلی است که می‌تواند جزئیات مورد نظر کاربر را ثبت کند. ناگفته نماند که چنین قابلیتی به Galaxy S20 و گلکسی اس 20 پلاس اضافه نشده؛ چرا که اصلا دوربین 12 مگاپیکسلی آن‌ها مشکل فوکوس نداشته است.
مجموعه دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا
دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی f/1.8 با فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی f/3.5 با میدان دید 24 درجه، PDAF ، OIS، زوم اپتیک هیبرید 10 برابر و زوم سوپر رزولوشن 100 برابر دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی f/2.2 با میدان دید 120 درجه سنسور سه‌بعدی Depth Vision دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی f/2.2 با لنز زاویه باز 80 درجه


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی