سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

سامسونگ خطوط تولید حافظه‌های V-NAND را در کره گسترش می‌دهد اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - سامسونگ در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است قصد دارد خطوط تولید جدیدی در کارخانه‌ی شهر پیونگ‌تائک برای حافظه‌های سری V-NAND راه‌اندازی کند.

سامسونگ الکترونیکس در بیانیه‌ای جدید می‌گوید روند اعمال برخی اصلاحات را در کارخانه‌ی بزرگ خود در شهر پیونگ‌تائک کره‌‌جنوبی آغاز کرده است تا خطوط تولید این کارخانه را گسترش دهد؛ خطوطی که درزمینه‌ی ساخت حافظه‌‌های V-NAND فعالیت می‌کنند. به‌دنبال اتمام این پروژه‌، ازطریق خطوط تولید کارخانه‌ی شهر پیونگ‌تائک امکان تولید حافظه‌ی فلش V-NAND کلاس 100 لایه فراهم خواهد شد. سامسونگ انتظار دارد روند گسترش خطوط تولید یادشده در نیمه‌ی دوم سال 2021 به‌اتمام برسد. غول فناوری‌محور مستقر در کره‌‌جنوبی می‌گوید امیدوار است گسترش خطوط تولید کارخانه‌ی پیونگ‌تائک بتواند به این شرکت امکان دهد بهتر پاسخ‌گوی نیازهای روزافزون به حافظه‌های فلش NAND باشد. سامسونگ برای دستیابی به این هدف، بازه‌ای میان‌مدت تا بلندمدت را متصور شده است. هرچه می‌گذرد، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء رواج بیشتری در دنیا پیدا می‌کنند و میزان نیاز به حافظه‌های فلش NAND بیش‌ازپیش حس می‌شود. سامسونگ به مشکلات ایجاد‌شده به‌دلیل دنیاگیری ویروس کرونا اشاره می‌کند و می‌گوید اعتقاد دارد قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی که در چند وقت اخیر در تقریبا تمامی مناطق دنیا وضع شدند، میزان استقبال از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را افزایش داده است و خانه‌نشینی مردم باعث شتاب‌بخشیدن به روند استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء شده است. سامسونگ با سرمایه‌گذاری عظیم روی کارخانه‌ی پیونگ‌تائک برای گسترش خطوط تولید آن، از همین حالا قصد دارد خودش را برای استفاده از فرصت‌هایی آماده کند که در آینده‌ی نزدیک به‌دست می‌آیند. کارخانه‌ی بزرگ سامسونگ در شهر پیونگ‌تائک در سال 2015 احداث شده است. سامسونگ فعالیت‌های متنوعی در این کارخانه انجام می‌داد تا اینکه در سال 2017، رسما اعلام کرد در این کارخانه روند تولید تراشه‌ی حافظه‌های فلش NAND را نیز آغاز کرده است. در آن زمان، میزان تقاضا برای تراشه‌های حافظه به‌شدت افزایش یافته بود و آغاز تولید این تراشه‌ها در کارخانه‌ی پیونگتائک به سامسونگ امکان داد نیاز بازار را تا حد زیادی رفع کند و خود نیز درآمدی بسیار عالی به‌دست بیاورد و در سال 2018 رکوردشکنی کند. سود سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2018 به‌اوج خود رسید. از سال 2002 تاکنون، سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت دنیا در حوزه‌ی تولید حافظه‌ی فلش NAND شناخته می‌شود و نمی‌خواهد این جایگاه را از دست بدهد. کره‌ای‌ها نخستین شرکت دنیا هستند که توانستند در اوت 2019 (مرداد و شهریور 1398) رسما روند تولید حافظه‌های 100 لایه‌ی V-NAND را آغاز کنند. در آن روزها، این خبر توجهات زیادی را به‌سمت سامسونگ جلب کرد. از ماه گذشته، سامسونگ روند ساخت‌و‌ساز خط‌تولید قراردادی جدیدی در کارخانه‌ی شهر پیونگ‌تائک آغاز کرده است . این خط‌تولید که به‌طورویژه به ساخت تراشه‌ها ارتباط دارد، از فناوری EUV (اشعه‌های ماوراء‌بنفش مفرط) برای تولید تراشه‌های مبتنی‌بر لیتوگرافی پنج‌نانومتری یا کوچک‌تر استفاده خواهد کرد. سامسونگ همچنین مدتی پیش مانیتور گیمینگ Odyssey G7 را عرضه کرد. این مانیتور که نخستین‌بار در CES سال گذشته به‌نمایش درآمده بود، به پنل QLED مجهز شده است و در دو فرم‌فاکتور مختلف با صفحه‌نمایش 27 و 32 اینچ دردسترس قرار می‌گیرد. طبق اعلام سامسونگ، اُدیسی G7 شعاع انحنای 1،000 میلی‌متری و زمان‌ پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای دارد و محتوای بصری را با نرخ نوسازی 240 هرتز به‌نمایش می‌گذارد. همچنین، حداکثر روشنایی 600 نیت است و برخورداری از گواهی شرکت TUV Rheinland نشان می‌دهد نور آبی کمی ساطع می‌کند. عرضه‌ی جهانی ادیسی G7 به‌تازگی آغاز شده است. افزون‌بر‌این، سامسونگ چند روز پیش مدل به‌روزرسانی‌شده‌ی لپ‌تاپ گلکسی‌بوک S را رونمایی کرد . گلکسی‌بوک S جدید نخستین لپ‌تاپ دنیا است که از پردازنده‌های سری لیک‌فیلد استفاده می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، اهمیت خاصی دارد. تراشه‌های سری لیک‌فیلد از فناوری تجمیع‌ سه‌بعدی Foveros استفاده می‌کنند. گلکسی‌بوک اس سامسونگ سخت‌افزار مناسب و عمر باتری بسیار خوبی دارد. نحوه‌ی طراحی پردازنده به‌گونه‌ای است که هنگام بیکاربودن، انرژی بسیار کمی مصرف می‌کند. دیگر مشخصات این لپ‌تاپ عبارت‌اند از: باتری 42 وات‌ساعتی، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، وای‌فای 6 و پشتیبانی از شبکه‌ی LTE. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گسترش خطوط تولید سامسونگ چیست؟


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی