سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

ادعای سونی درباره برگ برنده پلی استیشن 5 را جدی نگیرید! نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - شهر سخت افزار / به احتمال فراوان این خبر را دیده و شنیده‌اید که یکی از نکات اصلی که سونی طی ماه‌های اخیر در خصوص کنسول PS5 از آن به عنوان یک برگ برنده یاد کرده، سرعت SSD این دستگاه است. اما با وجود ادعای مدیران سونی مبنی بر سریعترین SSD دنیا، می‌توان SSD را یافت که چندین برای SSD مورد استفاده در PS5 سرعت دارد.
در یکی از بخش‌های مراسم معرفی دسته کنسول PS5 بود که مدیران دو شرکت سونی و Epic Games روی سن ظاهر شده و به نکته‌ای بسیار هیجان‌انگیز اشاره کردند؛ در این رویداد تیم سویینی، مدیرعامل Epic Games مدعی شد که SSD مورد استفاده در PS5 از هر SSD که با همین بودجه در دنیای کامپیوتر امروز می‌بینیم سریعتر است. اما باید به شما دوستان بگوییم با کمی جستجو در بازار می‌توان درایو حالت جامدی را یافت که بارها سریعتر از SSD پرمدعای PS5 است.
این درایو جامد که به صورت کامل Liqid Element LQD4500 نام دارد ساخت کمپانی خاص Liqid Elements است و از یک درگاه PCIe 4.0 x16 برای ارتباط با مادربردها استفاده خواهد کرد. پیش از هر چیزی باید بگوییم که شرکت سازنده این درایو را با ساختاری بسیار خاص ساخته و توسعه داده است و برای مثال در آن از یک کنترل Phison PS5016-E16 استفاده کرده و روی آن یک فریمور اختصاصی نیز نصب نموده تا بتوان تا حد ممکن سرعت را بهینه کرد.
اما برسیم به قسمتی که مسلماً همه شما دوستان منتظر آن هستید، طی تست‌های انجام شده این SSD می‌تواند در شرایط عادی به سرعت 24 گیگابایت بر ثانیه و سرعت 4M IOPS برسد که شاید در هیچ دستگاه تجاری دیگری تا به امروز دیده نشده باشد.
برای اینکه بتوانید میزان این سرعت را در ذهن تجسم کنید باید بگوییم درایو SSD که در PS5 استفاده خواهد شد طبق اعلام سونی می‌تواند سرعتی تا 9 گیگابایت بر ثانیه را در اختیار کنسول قرار دهد که با این اوصاف SSD خاص ما خواهد توانست تا 2.66 برابر سریعتر از آن باشد. می‌توان اینطور نیز گفت که سرعت این SSD نسبت به بسیاری از SSDهای تجاری موجود در بازار نیز تا 50 برابر سریعتر است و شاید حتی تا چندین سال دیگر نیز نتوانیم روی سیستم منزل و یا محل کار خود به آن سرعت برسیم.
مسلماً ویژگی‌های این SSD طوری است که برای یک کاربر عادی و حتی یک گیمر بسیار بیش از حد نیاز خواهد بود و کاربران خاص و با کاربردهای خاص تنها خواهند توانست از پتانسیل بالای دسترسی به اطلاعات آن استفاده کنند.
به هر حال این مطلب نشان‌دهنده آن است که دست بالای دست بسیار است و نباید هر ادعایی که از سوی مدیران یک شرکت بیان می‌شود را به راحتی باور کرد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی