سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

رنجرور ولار با تیونینگ منهارت رونمایی شد اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - تیونینگ منهارت مشخصات فنی رنجرور ولار SVAutobiography را ارتقا و این شاسی‌بلند لوکس را به رینگ‌های 23 اینچی ساخت خود مجهز کرده است.

شرکت لندرور اولین‌بار در سال 2018، شاسی‌بلند اندازه‌متوسط رنجرور ولار را عرضه کرد. پس ‌از یک سال، مدلی پرفورمنس از این خودرو لوکس با کد SVAutobiography معرفی شد. رنجرور ولار SVAutobiography از پیشرانه‌ی پنج‌لیتری V8 سوپرشارژ با قدرت 550 اسب‌بخار و گشتاور 680 نیوتن‌متر بهره می‌برد و صفر‌تا‌صد کیلومتر‌بر‌ساعت این خودرو 4/3 ثانیه طول می‌کشد و سرعت نهایی‌اش 274 کیلومتر‌برساعت است. مقاله‌ی مرتبط:
رنجرور ولار SVAutobiography معرفی شد
این خودرو رنجرور با تیونینگ منهارت، 50 اسب‌بخار قدرت و 70 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند. این موضوع به‌لطف برنامه‌ریزی مجدد ECU حاصل شده و به پرفورمنس خودرو افزوده است؛ هرچند منهارت زمان سرعت‌گیری محصول جدید را اعلام نکرده است.

سیاست و بازاریابی

بی‌ام‌و M8 کامپتیشن با تیونینگ منهارت رونمایی شد آئودی RS Q8 با تیونینگ من‌هارت رونمایی شد
این تیونر آلمانی تغییراتی را در سامانه‌ی اگزوز اعمال کرده است تا سمفونی موتور پنج‌لیتری سوپرشارژ به‌خوبی شنیده شود. به‌علاوه، رینگ‌های OEM قبلی با نمونه‌های 23 اینچی منهارت با رنگ مشکی جایگزین شده است که ترکیب مناسبی با تریم مشکی بدنه ایجاد می‌کند. طرح‌های کناری نیز که یادآور خودروهای کلاسیک 1980 است، به جذابیت این محصول اضافه می‌کند. منهارت تغییرات بیشتری برای محصول خود اعمال نکرده است. شاسی و ترمز‌های این مدل بدون تغییر باقی مانده و فضای شیک داخل خودرو نیز تغییر نکرده است؛ ولی منهارت به ‌سفارش مشتری، می‌تواند این سه آیتم را ارتقا دهد. رنجرور ولار اتوبیوگرافی تیونینگ منهارت
">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی