سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بررسی گوشی S10e سامسونگ؛ مشخصات، سخت افزار و قیمت نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - مجله پلازا / گوشی S10e سامسونگ یکی از اعضای خانواده گلکسی اس 10 در نسخه مقرون به صرفه است که اکثر ویژگی‌های قدرتمند پرچمداران این خانواده را دارد. برای آشنایی بیشتر در ادامه با بررسی مشخصات سامسونگ S10e همراه ما باشید.
سامسونگ گلکسی S10e یکی از محصولات سامسونگ است و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را با قیمتی ارزان‌تر در خود جای داده است. این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.8 اینچی سود می‌برد و به یک باتری قدرتمند مجهز شده است. با توجه به مشخصات یاد شده باید بگوییم که بهره‌مندی از سایر ویژگی‌های محصولات پرچمدار سامسونگ جزو برتری‌های نسخه «Essential» گوشی سامسونگ S10e محسوب می‌شود. درواقع در اسم این گوشی e مخفف Essentiial است. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید. اگر هم می‌خواهید بیشتر در مورد گوشی‌های پرچمدار بدانید، می‌توانید به این مقاله مراجعه کند.
بررسی مشخصات گوشی سامسونگ S10e
گوشی گلکسی S10e یکی از گوشی‌های معرفی شده از سری گلکسی اس است که سامسونگ آن را در سال 2019 معرفی کرد. این گوشی هوشمند از ویژگی‌های یک پرچمدار پشتیبانی می‌کند و این امکان را به مشتریان خواهد داد تا با پرداخت هزینه کمتری محصولی در خور نیز داشته باشند؛ چراکه پردازنده آن به اندازه کافی سریع است و همان‌طور که اشاره شد نمایشگر باکیفیت و باتری قدرتمندی نیز دارد. از این سری با قیمت ارزان نیز سامسونگ گلکسی اس 10 لایت را می‌توان نام برد که در اینجا می‌توانید با ویژگی‌های آن آشنا شوید. در ادامه برای آشنایی بیشتر به بررسی سامسونگ S10e می‌پردازیم.
طراحی ظاهری
در مشخصات سامسونگ S10e در بخش طراحی ظاهری باید اشاره کنیم که گوشی S10e از ظاهری کوچک‌تر نسبت به دو عضو دیگر خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 برخوردار است. خوب است اشاره کنیم که کاربران با یک نمایشگر مسطح و حاشیه‌های برجسته رو به رو هستند و وزن آن نیز 150 گرم است و با این حساب به عنوان یکی از سبک‌ترین گوشی‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. این موضوع می‌تواند باعث شود تا سامسونگ تجربه خوبی از فروش گوشی S10e را رقم بزند.
هرچند سامسونگ در این محصول به مانند گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از حسگر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر استفاده نکرده است، اما این بدین معنا نبوده که از این موضوع غافل بوده؛ بلکه این ویژگی را در بدنه کناری گوشی روی دکمه پاور سمت راست گوشی قرار داده است که کارایی آن واقعا خیره‌کننده خواهد بود و در سریع‌ترین زمان ممکن اثر انگشت را شناسایی کرده و گوشی را باز خواهد کرد. البته به یاد داشته باشید برای بهره‌مندی از بهترین کارایی می‌بایست از انگشت شست خود استفاده کنید.
از این‌ها گذشته بدنه آلومینیمی جذاب و نمایشگر درخشان گوشی از دیگر نکات قابل توجه در گوشی S10e سامسونگ محسوب می‌شود که در بدنه پشتی خود میزبان یک دوربین دوگانه نیز است. به طور کلی این محصول در آمریکا در شش رنگ عرضه می‌شود و در کشورهای دیگر با توجه به منطقه رنگ‌های خاصی از این شش رنگ عرضه خواهد شد.
نمایشگر
همان‌طور که در بالا هم اشاره کرده بودیم اندازه نمایشگر این محصول 5.8 اینچ است. نمایشگر گوشی سامسونگ S10e از نوع امولد بوده و در نمایش جزئیات و روشنایی بالای صفحه عملکرد خوبی نیز دارد. در این راستا باید اشاره کنیم که این محصول دارای وضوح 1080×2280 پیکسل است. هرچند در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که وضوحشان 1440×3040 پیکسل است، وضوح کمتری دارد. البته نباید قیمت پایین‌تر آن را نیز فراموش کنیم.
مشخصات فنی و عملکرد سخت افزاری
گوشی S10e به مانند دو هم خانواده پرچمدار خود یعنی اس 10 و اس 10 پلاس از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 کوالکام پشتیبانی می‌کند. این پردازنده با یک رم 6 گیگابایتی همراهی می‌شود و 128 گیگابایت فضا نیز برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طرف دیگر خوب است بدانید که این محصول قابل ارتقا بوده و مدل رم 8 گیگابایتی با حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی آن نیز قابل انتخاب خواهد بود. با همه این‌ها کاربران در هر دو مدل می‌توانند با استفاده از کارت حافظه میکرو SD نیز فضای ذخیره‌سازی را ارتقا دهند.
در مورد قابلیت‌های پردازشی و حافظه رم نیز باید اشاره کنیم که پردازنده این گوشی امتیاز 10,523 را در گیکبنچ 4 به دست آورده است و با توجه به این موضوع گوشی S10e قادر به اجرای بازی‌هایی همچون فورتنایت (Fortnite) خواهد بود. ناگفته نماند برخورداری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا نیز از دیگر ویژگی‌های گوشی S10e محسوب می‌شود.
دوربین ها
خوب است بدانید که بررسی گلکسی S10e نشان می‌دهد که این گوشی از دوربینی دوگانه در بدنه پشتی سود می‌برد. لنز اصلی که 12 مگاپیکسلی مجهز به ویژگی لرزشگیر اپتیکال است دارای دیافراگم f/1.5-2.4 بوده و لنز دیگر ظرفیتی معادل 16 مگاپیکسل دارد و از دیافراگم f/2.4 برخوردار است. این لنز از قابلیت زاویه گسترده نیز پشتیبانی می‌کند.
در مورد کیفیت تصاویر ثبت شده با گوشی S10e نیز باید اشاره کنیم که کیفیت چه در داخل و چه در خارج از تصاویر ثبت شده با هواوی میت 20 و آیفون 10 اس مکس بهتر است. اما به یاد داشته باشید به طور کلی تصاویر ثبت شده توسط گوشی S10e سامسونگ در فضای باز روشن‌تر از تصاویر ثبت شده در فضای بسته است.
علاوه بر همه این‌ها دوستداران عکاسی سلفی نیز شاهد یک لنز 10 مگاپیکسلی در بدنه جلویی گوشی خواهند بود. این لنز ویژگی آلترا واید را شبیه سازی می‌کند، اما با این حال نبود سنسور تشخیص عمق و تصاویر پرتره ضعیف از معایب گوشی S10e محسوب می‌شود. اما نباید فراموش کنیم که این محصول گوشی ارزان قیمت سامسونگ از خانواده پرچمداران گلکسی اس 10 به شمار می‌رود.
باتری
این گوشی هوشمند نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند. این باتری با یک شارژر سریع 15 وات نیز شارژ می‌شود. همچنین پشتیبانی از شارژ بی سیم هم از دیگر ویژگی‌های سامسونگ S10e است. ناگفته نماند چنین باتری برای انجام کارهای روزانه مناسب بوده و کارایی خوبی نیز دارد. همچنین پشتیبانی از ویژگی به اشتراک گذاری شارژ بی سیم (Wireless PowerShare) نیز از دیگر ویژگی‌های گوشی S10e محسوب می‌شود.
قیمت سامسونگ S10e و تاریخ عرضه
در مورد قیمت گوشی S10e باید اشاره که قیمت این محصول در مدل پایه از 749 دلار و 99 سنت آغاز می‌شود که 150 دلار از سامسونگ گلکسی اس 10 و 250 دلار نیز از مدل پلاس آن ارزان‌تر است. این گوشی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه شد و هم‌اکنون نیز برای خرید در دسترس است. همچنین قیمت موبایل سامسونگ S10e در اروپا نیز معادل 780 یورو است که با توجه به مشخصات گلکسی S10e قیمت اقتصادی در مقایسه با قیمت گوشی‌های پرچمدار محسوب می‌شود.
سخن پایانی
با توجه به اطلاعاتی که در نقد و بررسی گوشی S10e بیان کردیم باید اضافه کنیم که هرچند سامسونگ امسال محصولی اقتصادی از خانواده گلکسی اس معرفی نکرده است، همچنان می‌توان گوشی S10e را به عنوان یکی از پرچمداران اقتصادی غول فناوری کره‌ای نیز معرفی کرد. اما به عنوان محصولی که نمایشگر کوچکی دارد و کار کردن با آن بی دردسر است، انتخاب خوبی خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟ اگر بخواهید محصولی از سامسونگ را انتخاب کنید، با توجه به بررسی مشخصات گوشی S10e که در این مطلب به آن پرداختیم، S10e را در فهرست گوشی‌های قابل انتخاب خود قرار می‌دهید یا خیر؟

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/133386/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

کمک آمریکا به تراشه‌سازان؛ مایکرون 6 میلیارد دلار بودجه دریافت می‌کند

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اپل بیش‌از 250 میلیون دلار در پردیس سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

امروز در فضا ؛ کشف اولین سیارات فراخورشیدی در اندازه زمین توسط تلسکوپ کپلر

آنر 200 لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

گوشی پرچمدار 2024 هواوی از اندروید 12 استفاده می‌کند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

برخی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

صداهای وحشتناک ثبت شده از اجرام واقعی کیهان

دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

سامسونگ احتمالاً کشوی عمودی برنامه ها را با One UI 7 ارائه خواهد کرد

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

شبیه‌ساز بازی Delta برای آیفون منتشر شد

ربات «اطلس» بازگشت!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

تراشه Kirin 9010 هواوی با CPU دوازده هسته‌ای معرفی شد

ادعای کارمندان سابق تیک‌تاک: پروژه ذخیره‌سازی داده‌ها در آمریکا تا حد زیادی نمایشی است

علم منتظر معجزه نمی ماند

قابلیت جدید واتساپ: اطلاع از مخاطبانی که اخیراً آنلاین بوده‌اند

خداحافظ نبوغ!

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند

هواوی 4 گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی