سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - باشگاه خبرنگاران / هفته جاری چند گوشی هوشمند جدید معرفی شدند و دو مورد از آن‌ها توانستند خود را به بالای فهرست پرطرفدارترین‌های ما برسانند. در فهرست هفته 22، شیائومی توانسته است از نوکیا جلو زده و یکی از دستگاه‌های خود را در مقام اول بنشاند.
اکنون شیائومی ردمی 10X پرو 5G از نوکیا C5 Endi در جایگاه بالاتری قرار دارد. این دو دستگاه به ترتیب در مقام‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند.
در حالی که ردمی نوت 9S به سختی موفق شد که یک پله بالا بیاید و آخرین جایگاه سه گوشی برتر را از آن خود کند، گلکسی A51 چند جایگاه تنزل داشته و اکنون در مقام چهارم است. دیگر باید به حضور همیشگی گلکسی A51 در فهرست پرطرفدارترین‌های هفته عادت کنیم.
پرچمدار جدید سونی در حال پیدا کردن راه خود به فروشگاه‌ها است. همین مسئله برای این دستگاه جدید که Xperia 1 II نام دارد می‌تواند دلیلی برای افزایش محبوبیت باشد. اکنون این دستگاه در مقام پنجم قرار دارد.
دو گوشی ردمی نوت 8 این فهرست را دنبال می‌کنند و نسخه پرو این خانواده در جایگاه بالاتری قرار دارد. اکنون گوشی‌های ردمی نوت 8 پرو و ردمی نوت 8 به ترتیب در مقام‌های ششم و هفتم قرار دارند. در ادامه گوشی ریلمی 6 پرو قرار دارد که بار دیگر به فهرست پرطرفدارترین‌ها بازگشته است.
به نظر می‌رسد که آیفون SE 2020 اپل در مقام نهم به ثبات رسیده، زیرا اکنون سه هفته است که دستگاه مذکور در چنین جایگاهی قرار دارد. در انتهای فهرست هفته جاری ردمی 10X 4G قرار دارد که توسط او 10 جایگاه گوشی‌های هوشمند تکمیل می‌شود.
گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند
گوشی‌های هوشمند هفته جاری به ما نشان می‌دهند که تنها نیمی از دستگاه‌های هفته گذشته توانسته‌اند خود را به این فهرست برسانند. گوشی‌های هوشمندی که دیگر پرطرفدار نیستند شامل ویوو X50 پرو، سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس، پوکو F2 پرو، ردمی نوت 10 و گلکسی S8 می‌شوند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی