سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بازطراحی فروشگاه ایکس باکس در دست انجام است نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - زومجی / براساس گزارش Windows Central، مایکروسافت پروژه بازطراحی زیرساخت‌های فروشگاه آنلاین ایکس‌باکس را با اسم رمز Mercury آغاز کرده و هم‌اکنون در دست ساخت دارد.
با عرضه کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس در اواخر سال جاری میلادی، مایکروسافت در حال آماده‌سازی شرایط برای بازطراحی کلیه‌ی بسترهای عرضه و اشتراک بازی‌ها برای ورود به نسل جدید کنسول‌های بازی است. حالا به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان این شرکت آماده‌ی اجرای این برنامه روی فروشگاه آنلاین ایکس‌باکس هستند. اپلیکیشن جدید Mercury به‌تازگی برای اینسایدرهای ایکس‌باکس در دسترس قرار گرفته و در شرایطی که هنوز هیچگونه جزئیاتی در خصوص ماهیت آن توسط مایکروسافت اعلام نشده، یک منبع آگاه ادعا کرده که این برنامه، یک بازطراحی کامل برای فروشگاه ایکس‌باکس خواهد بود.
براساس گزارش نشریه Windows Central، ظاهراً «Mercury» اسم رمز فروشگاه جدید و بازطراحی شده‌ی مایکروسافت برای عرضه دیجیتالی بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس است که هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد. طبق اطلاعاتی که در این گزارش به آن اشاره شده، Mercury براساس یک سبک معماری جدید و ویژه‌ی تلویزیون‌های 4K طراحی شده و نه‌تنها برای Xbox Series X بلکه برای مدل ارزان‌تر این کنسول که مدت‌ها است شایعات ساخت آن در رسانه‌ها مطرح می‌شود، در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که در این پلتفرم، از بازی‌های ایکس ‌باکس وان نیز پشتیبانی می‌شود.
Windows Central در ادامه اظهار داشته که تاکنون به نظر می‌رسد که طراحی ظاهری این فروشگاه شبیه به چیزی باشد که هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان در اختیار داریم. اما اکثر تحولات مربوط‌به آن در پس زمینه‌ی کار صورت گرفته و به سبک معماری این بستر مربوط می‌شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که ویژگی‌ها و تغییرات بیشتری در آینده به آن اضافه شود.
در شرایطی که مایکروسافت هنوز هیچ اظهار نظری را در این خصوص مطرح نکرده، به نظر می‌رسد که آن‌ها درحال به‌روز رسانی زیرساخت‌های خود برای یکپارچه سازی بسترهای فعلی با ایکس‌باکس سری ایکس هستند. به‌ویژه با رویکرد متمرکز آن‌ها در بحث محتوای بین نسلی (cross-gen) که در ادامه در پیش خواهند گرفت. در هر حال، در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی در این خصوص، اخبار مربوطه به اطلاع شما خواهد رسید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی