سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بازی Marvel’s Iron Man VR یکپارچه‌ترین تجربه ممکن را ارائه خواهد کرد نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - زومجی / رایان پیتون از استودیوی کمفلاژ در مصاحبه جدید خود اظهار داشته که توسعه‌دهندگان این بازی تمام تلاش خود را برای کم اهمیت جلوه دادن محدودیت‌های تکنولوژی VR و ارائه یک تجربه بی‌نقص در Marvel’s Iron Man VR به کار گرفته‌اند.
توسعه‌دهندگان استودیوی Camouflaj با ایده‌ی ساخت یک بازی رده بالا و اختصاصی واقعیت مجازی براساس تجربه نقش آفرینی در قالب کاراکتر آیرون من (Iron Man) در آستانه انتشار بازی Marvel’s Iron Man VR هستند. باتوجه‌به تمرکز کامل این استودیو روی توسعه این پروژه و جذابیت‌هایی که ویژگی‌های این کاراکتر دنیای مارول می‌تواند در بستر واقعیت مجازی ایجاد می‌کند، انتظار می‌رود با بازی خوش‌ساخت و جذابی مواجه باشیم. هرچند تکنولوژی VR در شرایط فعلی با محدودیت‌هایی مواجه است که بیشتر این موارد به بحث‌های سخت‌افزاری مربوط می‌شود.
بنابراین سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود، این است که توسعه‌دهندگان استودیوی کمفلاژ چطور به تطبیق این محدودیت‌ها با تمایلات خود برای ارائه یک تجربه بی‌نقص از بازی جدید خود پرداخته‌اند؟ ازاین‌رو، رایان پیتون (Ryan Payton) مؤسس استودیوی کمفلاژ در مصاحبه جدید خود با وبسایت 8bitisland در خصوص این موضوع توضیحاتی را ارائه کرده است.
پیتون با اذعان به محدودیت‌های سخت‌افزاری استفاده از ابزار واقعیت مجازی اظهار داشته که استویدیو کمفلاژ به منظور کسب اطمینان از ارائه‌ی بی‌نقص و کاملاً روان تجربه این بازی، «چیزهای جالبی» را در پشت صحنه به کار گرفته است. وی عقیده دارد که هدف این استودیو به حداقل رساندن نگرانی‌های ناشی از توانایی سخت‌افزاری توسط کاربران بوده و تلاش می‌کند تا تنها چیزی که بازیکن به آن فکر می‌کند، نقش آفرینی در قالب شخصیت آیرون من باشد:
مسلماً تکنولوژی در این زمینه با محدودیت‌هایی مواجه است. لذا ما چیزهای جالبی را در پشت صحنه به کار گرفتیم تا این تجربه در بی‌نقص‌ترین حالت ممکن منتقل شود. البته بیشتر این فعالیت‌ها دور از چشم کاربران و در ویژگی‌های ساختاری بازی صورت گرفته است. چیزی که ما به‌دنبال آن هستیم، این است که بازیکنان کمترین اهمیت را برای سخت‌افزار مورد استفاده خود قائل باشند. ما قصد داریم تا بازیکنان تنها به آیرون من بودن فکر کنند. این موضوع، یکی از مهم‌ترین اهدافی بوده که از ابتدای فرایند توسعه این بازی در ذهن سازندگان قرار داشته است.
ور در ادامه و در خصوص انتخاب شخصیت Iron Man برای توسعه این بازی می‌گوید:
فکر نمی‌کنم در میان شخصیت‌های مارول، مورد بهتری برای هماهنگی کامل با جنبه‌های مختلف واقعیت مجازی وجود داشته باشد.
در جریان آیرون من VR، بازیکنان هدایت تونی استارک را در قالب آیرون من برعهده می‌گیرند. او وظیفه دارد که گوست را ردیابی و دستگیر کند؛ هکری که به‌واسطه‌ی دانش خود توانسته است به سلاح‌های قدیمی تونی استارک دسترسی پیدا کند. کاربران برای تجربه‌ی Iron Man VR، جدا از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR به کنترلرهای موو هم احتیاج دارند تا بتوانند جت‌های Repulsor مرد آهنی را هدایت کنند.
فرایند توسعه بازی Marvel’s Iron Man VR اخیراً به اتمام رسیده و این بازی در تاریخ سوم ژوئیه (جمعه 13 تیر) برای PlayStation VR عرضه خواهد شد. قبل از آن، می‌توانید از همین الان دموی رایگان این بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن دریافت کنید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی