سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

گوگل کوتاه آمد و جریمه داد نکات خواندني

گوگل کوتاه آمد و جریمه داد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - مهر / گوگل بعد از ماه‌ها مقاومت بالاخره در برابر رگولاتوری های برزیل، فرانسه و استرالیا کوتاه آمد و حکم دادگاه‌های این کشورها در مورد ضرورت پرداخت هزینه بازنشر محتوای ثالث را پذیرفت.
به گزارش آسین ایج، گوگل از سال‌ها قبل از طریق بخش اخبار خود و برخی پلتفرم های وابسته دیگر اخبار و مطالب سایت‌های دیگر را بازنشر می‌کند، اما پولی از این بابت به تولیدکنندگان اصلی محتوا نمی‌پرداخت و مدعی بود با این کار به بیشتر دیده شدن مطالب مذکور کمک کرده و نباید پولی پرداخت کند.
اما بعد از شکایت گسترده ناشران اخبار و گردانندگان سایت‌های مختلف از گوگل در کشورهای مختلف، این شرکت فناوری مجبور شد در سه کشور برزیل، فرانسه و استرالیا نسبت به پرداخت هزینه بازنشر محتوای تولیدشده توسط سایت‌های ثالث اقدام کند.
گوگل با انتشار مطلبی در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که برنامه‌ای را برای پرداخت پول به ناشران مطالب باکیفیت خبری اجرا خواهد کرد. براد بندر معاون واحد مدیریت محصولات گوگل نیز از مذاکره با ناشران ثالث مانند اشپیگل در آلمان، شوارتز مدیا در استرالیا و Diarios Associados در برزیل برای دستیابی به توافق دوجانبه خبر داده است.
در عین حال این توافق به معنای پولی شدن دسترسی کاربران عادی به محتوای خبری تولیدشده در این سه کشور نیست و گوگل کماکان این نوع محتوا را به رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

بررسی یک تبلیغ، اگهی چاپی Stihl برای ابزارهای دستی

استراتژی هلدینگ ها و سبکهای تعامل با شرکتهای تابعه

چند توصیه پیرامون ایجاد شبکه ی اجتماعی مؤثر برای کارآفرینان جوان

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

برنامه ریزی سریع پروژه با نرم افزار Project Kickstart

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (1)

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

مانیتور گیمینگ MSI Optix G32CQ4 برای خوره‌های بازی معرفی شد

سرویس اشتراکی برای توئیتر عرضه می‌شود

شهریور منتظر سیستم عامل Harmony OS 2.0 هواوی باشید

مافیای جدید مهر می‌آید

ویندوز 10 به سمت سهم بازار 85 درصدی حرکت می‌کند

بانکداری مشترک استرالیا و نیوزیلند

ارتباطات یکپارچه بازاریابی

نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی YS Origin معرفی شد

کانن دو دوربین جدید معرفی کرد

تاریخ معرفی رسمی گوشی گیمینگ لنوو مشخص شد

شیوه ی تفکر پیتر دراکر

خانمی که همسرش را در مسیر میلیاردر شدن همراهی کرد

بازاریابی با بودجه ی محدود برای کسب و کار کوچک شما

آمریکا با برخورد سیاسی در بحران کرونا مردود شد

Desire 20 Pro ناجی HTC شد

قابلیت جدیدی به لینکدین آمد

بازی‌های جدید سرویس PS Now معرفی شدند

میلیاردری چینی در صنعت ساخت ماشین آلات

بیراهه مدیریت رفاقت-محور

هویت «خدای نامرئی شبکه‌ها» فاش شد

آپدیت Velvet UI ال‌جی برای دستگاه‌های قدیمی ارایه شد

آمازون جریمه شد

غول سبز گرافیک از Intel و AMD عبور کرد

بازی Sky Beneath معرفی شد

مدیاتک در اندیشه معرفی تراشه دایمنسیتی 600

پردازنده هفت نانومتری دسکتاپ هواوی آزمایش شد

تجهیزات مخابراتی نوکیا به روز می‌شوند

گوشی جدید ویوو رسما معرفی شد

راهنمای خوداشتغالی آنلاین، 13 درس طلایی برای کسب و کار اینترنتی (بخش دوم و پایانی)

تاریخ انتشار بازی Rainswept مشخص شد

دو گوشی جدید از TCL معرفی شدند

قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار

بازی Volta-X بر روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

تریلر جدیدی از بازی Sword Art Online: Alicization Lycoris منتشر شد

آیا گلکسی S30 فقط با تراشه اگزینوس راهی بازار می‌شود؟

نگاهی تحلیلی به اقتصاد چین

جهانی شدن، مدیریت و تجارت الکترونیک

قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی