سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

آتاری 48 ساله شد نکات خواندني

آتاری 48 ساله شد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - آخرین خبر / در سال 1972 نولان بوشنل و تد دابنی می خواستند یک بازی تنیس الکترونیکی بسازند. به همین خاطر آنها شرکت آتاری را تاسیس کردند و نام بازی را پونگ گذاشتند. یک بازی ساده سیاه و سفید که یک توپ در دو سوی تلویزیون به این طرف و آن طرف حرکت می کرد. این بازی تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ شد و دنیای بازی های الکترونیک را متحول کرد.
پونگ نخستین بازی الکرونیکی به شمار می رود که به موفقیت تجاری رسید و نشان داد یک بازار فوق العاده برای سرگرمی های الکترونیک و کامپیوتری وجود دارد. اینجا بود که دوران طلایی‌ آتاری آغاز شد.
حالا آتاری اسمی است که همه ما می شناسیم و احتمالا اغلب شما خاطرات زیادی با بازی های فوق العاده این شرکت در سال های گذشته داشته اید.
آتاری در 1977 کنسول خانگی 2600 را وارد بازار کرد (تصویر ابتدای مطلب) که با بیش از 30 میلیون فروش، جزو محبوب ترین ها به شما می رفت. جالب اینجا است که این کنسول تا سال 1992 تولید می شد و به فروش می رسید. افراد زیادی آتاری 2600 را به عنوان اولین تجربه ورود به دنیای بازی های الکترونیک می شناسند و عاشق آن بودند.
البته آتاری در سال های گذشته دیگر موفقیت درخشان قدیم اش را تکرار نکرده است. اما این شرکت طی این مدت بیش از 400 بازی برای پلتفرم های مختلف تولید کرده. آتاری طی سال های گذشته فراز و نشیب های مختلفی را پشت سر گذاشته و هم اکنون روی بازی های تلفن همراه و شبکه های اجتماعی تمرکز نموده است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی