سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

گوگل امکان دسترسی شرکت‌‌ها به کامپیوتر کوانتومی را فراهم می‌کند نکات خواندني

گوگل امکان دسترسی شرکت‌‌ها به کامپیوتر کوانتومی را فراهم می‌کند
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / گوگل بزودی سرویسی راه اندازی خواهد کرد تا از طریق آن همه به کامپیوتر کوانتومی آنها دسترسی داشته باشند. شرکت‌های مختلف می‌توانند از راه حل ارائه شده از سوی گوگل برای برطرف کردن مشکلات خودشان استفاده کنند.
در حال حاضر در سراسر جهان تنها چند کامپیوتر کوانتومی کارا در دسترس و فعال است، که به کمک آنها می‌توان دشوارترین و پیچیده‌ترین مسائل ریاضی و فیزیک را حل کرد. چنین عملیات‌هایی نیازمند نظارت دائمی و همچنین فعالیت سیستم‌های خنک کننده فوق قوی هستند، بنابراین نمی‌توان به صورت مداوم و دائمی از آنها استفاده کرد.
اوایل سال 2017 میلادی بود که IBM رابطی جهت دسترسی و کنترل عملیات‌های رایانش کوانتومی و حل مشکلات روی آن را فراهم کرد. این ایده به سرعت و به شکلی وسیع مورد تایید و پشتیبانی جمعیت کثیری از برنامه نویسان قرار گرفت.

سیاست و بازاریابی


حالا به نظر می‌رسد گوگل هم چنین برنامه‌ای دارد؛ برای آماده سازی این پروژه، کمپانی گوگل قصد دارد مرکز کامپیوتری ویژه‌ای در سانتا باربارا راه اندازی کند. در همین راستا نسخه‌ای آزمایشی از این برنامه به صورت داخلی در شرکت در حال فعالیت است، تا در واقع زیرساخت اصلی سیستم را شکل دهد.
«هارتموث نیون» مدیر ارشد فناوری گوگل اشاره دارد که هدف اصلی کمپانی استفاده از کامپیوترهای کوانتومی برای تحلیل داده‌های به دست آمده از طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته‌ای است تا در فرآیند مطالعه پیرامون ساختارهای پروتئینی و مولکولی، و همچنین آماده سازی داده‌ها برای تمرین دادن به شبکه‌های عصبی استفاده شود.
گفتنی است مدتی پیش کمپانی «هانی‌ول» هم مدعی شد که موفق به ساخت قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی با حجم کوانتوم 64 شده که دو برابر از جایگزین بعدی خود در این صنعت، قوی‌تر است. این یعنی که شرکت مورد بحث می‌تواند با استفاده از کامپیوتر کوانتومی خود به صنایع در رفع مشکلاتی که حل آنها به وسیله کامپیوترهای سنتی امکان‌پذیر نیست، کمک کند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

اریک اشمیت میلیاردری دست نیافتنی

روشهای رقابت در بازار

چرا مشتریان خرید می کنند؟ انگیزه های خرید مشتریان چیست؟

دنیا جهانبخت و تبلیغ برای بستنی دومینو

8 ویژگی زبان بدن افراد با اعتماد به نفس بالا

موردکاوی: تغییرات تقاضا برای اسباب بازی فروشی

کاریکاتورهای مدیریتی (1)

مورد کاوی: برند سازمانی

تجربه ی ناموفق مدیریت برند در جنرال موتورز

بازاریابی و تبلیغ در نقطه خرید POP Advertising

مرور تصویری بر تبلیغات قدیمی در ایران (2)

مواد لازم برای خلق یک برند قدرتمند

فروش خیره کننده تلویزیون‌های OnePlus

اینتل نسلی از پردازنده‌ها را بازنشسته کرد

خداحافظی اینتر و آث‌ میلان از بازی PES

اختلال اینترنت در برخی نقاط کشور - به‌روزرسانی

تاریخ انتشار نسخه‌ پلی‌استیشن 4 بازی Dragon Marked for Death مشخص شد

امنیت اندروید 11 بیشتر از نسخه‌های قبلی است

هفت نکته کلیدی برای موفقیت برندسازی از طریق اسپانسرینگ

گانت چارت یا نمودار گانت چیست؟

کوالکام از تراشه اسنپ‌ دراگون 865 پلاس رونمایی کرد

هکرها دامنه برند‌های معروف را سرقت کردند

چگونه از خالی شدن سریع باتری گوشی‌مان جلوگیری کنیم؟

وان پلاس رکورد شیائومی را شکست

موردکاوی: چارچوب وظایف مدیر ارشد

اقتصاد مقاوتی یا مقاومت اقتصادی

ایجاد کمپین تبلیغاتی اثرگذار در مشتریان

اسنپدراگون 865 پلاس کوالکام بدون مودم مجتمع معرفی شد

اختلال اینترنت در برخی نقاط کشور

الفبای بازاریابی (6): تدوین برنامۀ بازاریابی

هزینه یابی کیفیت به عنوان محرکی برای بهبود مستمر

بزرگترین رقیب Forza Horizon در راه است

پیام تسلیت معاون وزیر نفت در پی درگذشت مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه

راهکار توانیر برای کاهش هزینه استخراج رمز ارز در کشور

آیا گوشی‌های سامسونگ بدون شارژر عرضه خواهند شد؟

با گران‌فروشان در بازار گوشی تلفن همراه برخورد می‌کنیم

نیکون امسال دو دوربین‌ جدید رونمایی می‌کند

مازاد عرضه متانول در کشور مدیریت می‌شود

ثبت بیش از 6هزار فروشگاه در دیوار فروشگاه‌ها

بیشتر از جمعیت کشور، مشترک تلفن همراه داریم!

اکونومیست: پایان کالاهای ارزان چینی؟

سه گانه ROI برای تهیه پیام تبلیغاتی

مقایسه لرزشگیر دوربین آیفون 11 پرو با ویوو X50 پرو

قیمت انواع موبایل پس از تکذیب ممنوعیت واردات

پاک‌کننده نمایشگر که در کف دست جای می‌گیرد

علی ضیا؛تخریب یک برند شخصی یا پایان شهرت

پنج مهارت مهم ارتباطی

فیلم تبلیغاتی Air Canada در سالگرد 75 سالگی

خروج ریال، چه تبعات اقتصادی دارد؟

اندروید 10 به نوکیا وان رسید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی