سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

ایمیل ایرانی با هدف ارتقای امنیت داده‌ها پیاده‌سازی شد نکات خواندني

ایمیل ایرانی با هدف ارتقای امنیت داده‌ها پیاده‌سازی شد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - ایسنا / محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایمیل‌ بومی را برای ارتقای امنیت داده‌های سازمانی پیاده‌سازی کردند.
سلمان افشار کرمانی، رییس هیات مدیره این شرکت دانش بنیان، با اشاره به پیاده‌سازی نرم افزار "ایمیل چاپار" به عنوانی یکی از محصولات دانش بنیان این شرکت، افزود: پیش از تولید «چاپار» 95 درصد بازار این حوزه در اختیار 4 محصول خارجی قرار داشت، اما اکنون با گذشت 4 سال از ورود آن به بازار موفق شدیم 30 درصد بازار را از محصولات خارجی گرفته و جایگزین آنها شویم.
افشار کرمانی با بیان اینکه نسخه جدید این محصول مبتنی بر رایانش ابری است، خاطر نشان کرد: شاخص دیگر آن امنیت بالا است. به دلیل اینکه داده‌های رسمی با ایمیل جا به جا می‌شود، موضوع امنیت را در بخش تحقیق و توسعه به صورت پررنگ در نظر گرفتیم تا از این نظر اطمینان خاطر به مشتریان داده شود.
وی دانشگاه‌ها و نهادهای دولتی را از کاربران این ایمیل بومی دانست و ادامه داد: دانشگاه‌ها حدود 3 تا 5 میلیارد تومان در سال خرید در این حوزه انجام می‌دهند. در حال حاضر نزدیک به 30 دانشگاه و 30 نهاد دولتی در حال استفاده از این محصول هستند. همچنین 10 مجموعه خصوصی نیز این محصول را خریداری کرده‌اند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مجری طرح یادآورشد: انواع فرم‌های ثبت نام با ساختارهای قابل سفارشی‌سازی، فرم‌های بازگردانی کلمه عبور با متدهای استاندارد و امن، ورود دو مرحله‌ای با توکن یا پیامک، امکان ایجاد صفحات مختلف دسترسی با دامنه‌های سرویس دهنده با آدرس و ظاهر گرافیکی مختلف در یک سرور، امکان ایجاد ساختار ماژولار و گسترده‌سازی سرورها حسب وظایف مختلف و امکان ارسال ایمیل گروهی با رعایت ساختار یک نسخه از اطلاعات در کل سرویس‌دهنده برخی از این قابلیت‌های این محصول است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استانداردهای ایزو و کیفیت

ملاحظاتی برای ورود محصول جدید به بازار

موانع تولید از منظر فضای کسب و کار در کشور

سهم علم اقتصاد از بحرانهای اقتصادی اخیر چقدر است؟

الفبای بازاریابی (5): شناسایی فرصتها

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

حامیان مالی 30 باشگاه بزرگ اروپایی

استراتژی یکپارچگی عمودی در مقابل مبادله های بازار

وبلاگ نویسی، کاری طاقت فرسا و کم درآمد

زندگینامه رندی گیج + کتاب های او

مدل فاما و فرنچ ، روشی برای پیش بینی قیمت سهام

کایزن (بهبود مستمر)

الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

آشنایی با فرآیندهای صحیح خرید سهام در بورس اوراق بهادار

طراحی زیبا، کلید موفقیت در فروش

مطالعه کار و روش

HTTP یا HTTPS؟ چرا به یک سایت امن احتیاج دارید؟

آشنایی با رشته علوم اکچوئریال

صنفی کوچک، صنعتی بزرگ

اقدامات اولیه پیش از آغاز کسب و کار

اقتصاد روسیه از نگاه نمودارهای اقتصادی

چهار قانون برای موفقیت در مذاکره

تقلیدی نو با دومینو

7 گام برای بازبینی مجدد خودتان در سال 2020

11 عبارتی که افراد باهوش از گفتن آنها اجتناب می کنند

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

ارتباطات با مشتری را بهبود دهید

پیش به سوی تجارتی مطمئن

فرضیه های اساسی در رشد اقتصاد

مقدمه ای بر آینده نگاری

تحلیل موازنه زمان، هزینه و کیفیت در محیط پروژه

تبلیغات تجاری در کریسمس 2012

روزنه امید از پس هر شکست و عدم موفقیت!

سیر توسعه مدیریت: مکتب اقتضایی

ارگونومی و کار زنان

استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

روند کاهشی قیمت فولاد در جهان و نگرانی برای این صنعت

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی فست فودهای جهان

شفافیت شما، کیفیت مدیریت شما را بالا می برد

شش روش قانونی برای جاسوسی رقبا

کاریکاتورهای مدیریتی (2)

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

غذای ارگانیک تولید کنیم یا نه؟ به مشتریان آموزش بدهیم تا محصول ما را بخرند!

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

بزرگترین اشتباه رهبران چیست؟ پاسخ 8 کارشناس مدیریت

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

5 درس بازاریابی از جمعه سیاه در امریکا

در آینده چه کسانی رهبران کسب و کار خواهند بود

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی