سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

پیام رسانهای معروف چند میلیون کاربر ایرانی دارند؟ نکات خواندني

پیام رسانهای معروف چند میلیون کاربر ایرانی دارند؟
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دنیای اقتصاد / یک استارت‌آپ ایرانی که در حوزه مدیریت شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها فعال است اخیرا گزارشی از عملکرد خود منتشر کرده است.
در این میان واتس‌اپ با داشتن 47 میلیون و 700 هزارنفر در صدر پیام‌رسان‌های مورد استفاده ایرانیان است و تلگرام با 47 میلیون و 250 هزار کاربر با اختلاف کمی در جایگاه دوم است. اینستاگرام سومین اپلیکیشن محبوب ایرانیان است.
لینکدین و فیس‌بوک هم با 2 میلیون و 700هزار و 2 میلیون و 400 هزارکاربر با فاصله زیاد جزو شبکه‌های اجتماعی نسبتا موردتوجه ایرانیان هستند. در این میان لینکدین با توجه به محبوبیت میان کارکنان و موضوعات مربوط به شرکت‌ها و شغل، کاربران مختص خود را دارد، درحالی‌که کاربران فیس‌بوک به تدریج درحال کاهش‌ هستند.
رفتار کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی
براساس اطلاعات، اینستاگرام سهم عمده‌ای از محتوا (پست‌های) منتشر شده در فضای شبکه اجتماعی ایران را در اختیار دارد. بیش از 53 درصد پست‌های شبکه‌های اجتماعی که توسط ایرانیان تولید می‌شود به اینستاگرام اختصاص دارد. فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و پینترست هم به ترتیب سهم‌های قابل‌توجهی از محتواهای تولید شده توسط ایرانیان را در اختیار دارند.
اینستاگرام در این میان با فاصله قابل‌توجه محبوب‌ترین شبکه اجتماعی برای کسب‌وکارهاست و حدود 58 درصد از سهم کل کسب‌وکارها در فضای شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص داده است و فیس‌بوک با 9 درصد، لینکدین با 6 درصد و توییتر با حدود 4 درصد در جایگاه‌های سوم تا پنجم قرار دارند.
براساس این گزارش، عکس محبوب‌ترین قالب محتوایی را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌دهد، به‌طوری‌که حدود 55 درصد از سهم قالب‌های محتوایی را به خود اختصاص داده است. استوری با 22، آلبوم با 10 و ویدئو با 9 درصد در جایگاه‌های بعدی محبوب‌ترین قالب‌های محتوایی کاربران ایرانی قرار دارند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

برنامه ریزی سریع پروژه با نرم افزار Project Kickstart

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (1)

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

مانیتور گیمینگ MSI Optix G32CQ4 برای خوره‌های بازی معرفی شد

سرویس اشتراکی برای توئیتر عرضه می‌شود

شهریور منتظر سیستم عامل Harmony OS 2.0 هواوی باشید

مافیای جدید مهر می‌آید

ویندوز 10 به سمت سهم بازار 85 درصدی حرکت می‌کند

بانکداری مشترک استرالیا و نیوزیلند

ارتباطات یکپارچه بازاریابی

نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی YS Origin معرفی شد

کانن دو دوربین جدید معرفی کرد

تاریخ معرفی رسمی گوشی گیمینگ لنوو مشخص شد

شیوه ی تفکر پیتر دراکر

خانمی که همسرش را در مسیر میلیاردر شدن همراهی کرد

بازاریابی با بودجه ی محدود برای کسب و کار کوچک شما

آمریکا با برخورد سیاسی در بحران کرونا مردود شد

Desire 20 Pro ناجی HTC شد

قابلیت جدیدی به لینکدین آمد

بازی‌های جدید سرویس PS Now معرفی شدند

میلیاردری چینی در صنعت ساخت ماشین آلات

بیراهه مدیریت رفاقت-محور

هویت «خدای نامرئی شبکه‌ها» فاش شد

آپدیت Velvet UI ال‌جی برای دستگاه‌های قدیمی ارایه شد

آمازون جریمه شد

غول سبز گرافیک از Intel و AMD عبور کرد

بازی Sky Beneath معرفی شد

مدیاتک در اندیشه معرفی تراشه دایمنسیتی 600

پردازنده هفت نانومتری دسکتاپ هواوی آزمایش شد

تجهیزات مخابراتی نوکیا به روز می‌شوند

گوشی جدید ویوو رسما معرفی شد

راهنمای خوداشتغالی آنلاین، 13 درس طلایی برای کسب و کار اینترنتی (بخش دوم و پایانی)

تاریخ انتشار بازی Rainswept مشخص شد

دو گوشی جدید از TCL معرفی شدند

قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار

بازی Volta-X بر روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

تریلر جدیدی از بازی Sword Art Online: Alicization Lycoris منتشر شد

آیا گلکسی S30 فقط با تراشه اگزینوس راهی بازار می‌شود؟

نگاهی تحلیلی به اقتصاد چین

جهانی شدن، مدیریت و تجارت الکترونیک

قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار

مبارزات بازی Paper Mario: The Origami Kingdom را تماشا کنید

رصد 15 میلیارد اطلاعات سرقت شده در وب تاریک

تاریخ انتشار بازی Dragon Quest Tact مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Panzer Paladin مشخص شد

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی