بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - کوکاکولا از پیشتازان برند در دنیا است و امروز بر اساس گزارشهای معتبر مختلف، از با ارزش ترین برندهای دنیا محسوب می شود. این ارزش بالای برند، مدیون سالها برنامه ریزی و اجرای برنامه های بازاریابی و برند سازی است.
در ادامه می توانید یک مرور تصویری بر تبلیغات مختلف کوکاکولا از سال 1886 تا 1999 را مشاهده فرمایید.
در همین ارتباط مطالعه مطالب « شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886 » و « بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008 » را به شما توصیه می کنیم.
سال 1886 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Drink Coca-Cola
سال 1904 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Delicious & Refreshing
سال 1905 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Coca-Cola Revives and sustains
سال 1907 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Good To The Last Drop
سال 1922 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Thirst Knows No Season
سال 1924 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Refresh Yourself
سال 1925 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Six Million a Day
سال 1926 : شعار تبلیغاتی کلیدی - It had to be good to get where it is
سال 1927 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Around the Corner from Everywhere
سال 1929 : شعار تبلیغاتی کلیدی - The Pause That Refreshes
سال 1935 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Friends For Life
سال 1939 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Thirst Asks Nothing More
سال 1942 : شعار تبلیغاتی کلیدی - The Only Thing Like Coca-Cola isCoca-Cola Itself
سال 1948 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Where There"s Coke There"s Hospitality
سال 1949 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Along the Highway to Anywhere
سال 1952 : شعار تبلیغاتی کلیدی - What You Want Is a Coke
سال 1957 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Sign of Good Taste
سال 1958 : شعار تبلیغاتی کلیدی - The Cold, Crisp Taste of Coke
سال 195 9 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Be Really Refreshed
سال 1963 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Things Go Better with Coke
سال 1969 : شعار تبلیغاتی کلیدی - It"s the Real Thing
سال 1974 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Look Up America
سال 1975 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Look Up America
سال 1976 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Coke Adds Life
سال 1978 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Coke Adds Life
سال 1979 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Have a Coke and a Smile
سال 1982 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Coke Is It
سال 1987 : شعار تبلیغاتی کلیدی - When Coca-Cola Is a Part of Your Life, You Can"t Beat the Feeling
سال 1988 : شعار تبلیغاتی کلیدی - You Can"t Beat the Feeling
سال 1989 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Official Soft Drink of Summer
سال 1990 : شعار تبلیغاتی کلیدی - You Can"t Beat the Real Thing
سال 1993 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Always Coca-Cola
سال 1999 : شعار تبلیغاتی کلیدی - Always Coca-Cola
همچنین تصویر زیر، سیر تحول لوگوی کوکاکولا را نشان می دهد :
این مطلب توسط آقای
سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.
دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت