سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

محتوای حمایت‌شده

پوشش نانو سرامیکی خودرو چیست؟ استارت آپ

پوشش نانو سرامیکی خودرو چیست؟
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی برای حافظت از رنگ بدنه خودرو وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. با این حال، پوشش‌های نانو سرامیک با توجه به فناوری خاص خود، از آسیب‌های محیطی به رنگ خودرو جلوگیری می‌نماید.
برترین‌ها:
صفر تا صد پوشش نانو سرامیک خودرو به زبان ساده
پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو در واقع یک لایه محافظ رنگ بدنه با ماندگاری بالاست که به صورت دستی و بعد از زیرسازی مناسب بر روی بدنه خودرو پرداخت می‌گردد. نانو ذرات این مایع بی رنگ، با برقراری پیوند با سطح کیلر خودرو از رنگ اتومبیل در برابر آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار حاصل از آلودگی، باران‌های اسیدی، شیره درختان، اشعه UV نور خورشید و ... مراقبت می‌نمایند. 
ویژگی‌های پوشش نانو سرامیک
متاسفانه با تبلیغات اغراق آمیز در مورد ویژگی‌های سرامیک خودرو از طرف افراد غیر حرفه‌ای و مراکز نامعتبر، شاهد ایجاد برخی نارضایتی‌ها از این تکنولوژی تقریبا نوپا در بازار ایران هستیم.

سیاست و بازاریابی


جملاتی مانند:
با پوشش نانو سرامیک با کارواش خداحافظی کنید! نانو سرامیک بدنه از هرگونه خط و خش به بدنه خودرو جلوگیری می‌نماید! سرامیک ماشین با میزان مقاومت 10H و بیشتر! تنها سرامیک خودرو با ماندگاری مادام العمر! رفع انواع آفتاب سوختگی با پوشش نانو سرامیک ماشین! و .... اما واقعیت این است که هر پوشش نانو سرامیک جدا از تعریف و دلایل اصلی اجرای آن که پیش از این بیان شد، دارای دو ویژگی اساسی فیزیکی و شیمیایی است. ویژگی فیزیکی این پوشش، موجب مقاومت در برابر خط و خش‌های سطحی خواهد شد و خاصیت شیمیایی نیز براقیت و آب گریزی بدنه خودرو را به همراه خواهد داشت که در ادامه به اختصار هرکدام را توضیح خواهیم داد: 
ویژگی فیزیکی پوشش سرامیکی
برخی تبلیغات و گفته‌های غیر علمی در خصوص نانو سرامیک، این ماده را به سختی الماس جلوه داده و آن را ناجی رنگ خودرو در برابر هر آسیبی می‌پندارند. با بررسی مواد نانو سرامیک به مقاله‌ای در خصوص شاخص Pencil Hardness Test یا آزمون سختی مداد برخوردیم. به طور خلاصه این شاخص در زمینه محصولات نانو سرامیک به بررسی مقاومت آن‌ها در برابر خراش پرداخته و سخت‌ترین نوع آن‌ها را با علامت 9H نشان می‌دهد، اما در همین مقاله گفته شده نمی‌توان به اعداد مندرج در این زمینه اطمینان داشت؛ چرا که هر برند متفرقه و بی کیفیتی هم می‌تواند ادعای 9H بودن مقاومت یا حتی مقاومت بیشتر! را داشته باشد و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد.
به طور کلی مقاومت نانو سرامیک در برابر خط و خراش به 3 عامل مهم بستگی دارد: برند محصول، نحوه زیرسازی و کیفیت اجرای سرامیک. 
همانند سایر بازار‌های داخلی، در بازار محصولات نانو سرامیک هم برند‌های متفرقه وجود دارند که کیفیت بسیاری از آن‌ها کاملا نامطلوب است. پس از بررسی نام‌های مطرح نانو سرامیک در دنیا با برندهایی، چون سرامیک پرو، می‌وینچی، مفرا، سیستم ایکس، کارپرو، ناژول، کیوب باند و سوناکس برخورد داشتیم که در محدوده قیمتی یک تا شش میلیون تومان در بازار ایران قرار دارند. از طرفی زیرسازی و اجرای دقیق و علمی نانو سرامیک نیز از اهمیتی برابر و در مواردی بیشتر از برند محصول انتخابی دارد. به گونه‌ای که زیر سازی ناقص و یک اجرای غیر حرفه‌ای حتی با یک برند درجه یک می‌تواند آسیب‌های زیادی را به دنبال داشته باشد و بالعکس زیرسازی بی‌نقص و اجرای حرفه‌ای حتی با یک برند متوسط نانو سرامیک، می‌تواند موجب نتیجه تحسین برانگیزی شود. 

سیاست و بازاریابی


ویژگی شیمیایی پوشش سرامیکی
خاصیت هیدروفوبیکی نانو سرامیک با توجه به ساختار مولکولی این ماده، موجب ایجاد زاویه‌ای بیش از 100 درجه روی سطوح خودرو می‌گردد. به عبارت ساده‌تر با توجه به ساختار فرمولاسیون این مواد که برپایه نانو تکنولوژی است، یک پوشش با قدرت تراکم نانو بر روی رنگ خودرو شکل می‌گیرد که با توجه به بافت بسیار ریز تراکم این پوشش، آلاینده‌های دیگر توان چسبیدن به این پوشش را ندارند. توجه داشته باشید که آب‌گریزی به معنای خاک گریزی یا کثیف نشدن خودرو نیست؛ بلکه این خاصیت موجب تسریع در تمیز کردن خودرو می‌شود به نحوی که با پاشش آب، خاک موجود روی رنگ بدنه به گِل تبدیل شده و از روی بدنه خودرو به سمت پایین می‌لغزد.
مزایا و معایب پوشش نانو سرامیک
بر خلاف واکس که یک محافظ موقت از رنگ بدنه خودرو است و در تماس با آب و نور آفتاب تضعیف شده و از بین می‌رود؛ پوشش نانو سرامیک یک لایه محافظ با ماندگاری طولانی مدت است. براقیت عمیق رنگ خودرو، آب گریزی، تسریع تمیز کردن، محافظت در برابر اکسیداسیون و سایر آسیب‌های محیطی و ... از جمله مزایای این پوشش به شمار می‌روند.

سیاست و بازاریابی


از سوی دیگر، اما می‌توان هزینه بالای اجرای سرامیک روی برخی خودروها، زمان بر بودن فرایند اجرا، تخصصی بودن امر زیرسازی و پرداخت سرامیک را نیز به عنوان برخی از جنبه‌های منفی پوشش نانو سرامیک نام برد. پولیش کاری غیر حرفه ای، عدم زیرسازی مناسب، استفاده از مواد و پد‌های پولیش بی‌کیفیت، برداشتن و پرداخت سرامیک در زمان نادرست، عدم استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص نیز بخشی از اشتباهاتی است که عموما توسط افراد غیر حرفه‌ای رخ داده و موجب آسیب به پوشش نانو سرامیک و کاهش مدت ماندگاری آن می‌گردد. با این اوصاف بهتر است یا از مراکز معتبر برای اجرای پوشش‌های نانو سرامیکی استفاده و یا فکر نانو سرامیک را از سر خود بیرون کنید.
نحوه و قیمت اجرای نانو سرامیک خودرو
برای اجرای اصولی پوشش نانو سرامیک، باید ابتدا آسیب‌های موجود روی رنگ خودرو کاملا برطرف شده و اصطلاحا رنگ خودرو احیا گردد. اولین مرحله از این فرایند، جرم‌گیری رنگ بدنه با استفاده از خمیر کلی بار (بجای سنباده) به منظور از بین بردن لکه‌های چسبیده به رنگ و سهولت پولیشکاری در قسمت بعد می‌باشد.

سیاست و بازاریابی


دومین مرحله احیای رنگ خودرو، پولیشکاری حرفه‌ای است؛ به این صورت که ابتدا آسیب‌ها و خط و خش‌های موجود با دستگاه روتاری، پولیش و پد زبر برطرف شده و سپس با دستگاه اوربیتال، پد و پولیش آنتی هولوگرام، بدنه خودرو را کاملا بی نقص و عاری از هرگونه موج یا هولوگرام می‌نماییم. پس از اتمام مراحل پولیش، لازم است که بدنه خودرو با استفاده از مواد مخصوص، کاملا چربی زدایی شده و آماده اجرای نانوسرامیک شود. بعد از اجرای پوشش نانو سرامیک بهتر است از پنل خشک کن موضعی رنگ (اینفرارد)، جهت تثبیت پوشش اجرا شده استفاده نماییم.
در نتیجه اجرای دقیق و تخصصی چنین فرایندی نیازمند مهارتی است که باید به طور علمی فرا گرفته شود. کارواکس به عنوان اولین شرکت دیتیلینگ در ایران، علاوه بر فروش آنلاین و حضوری انواع محصولات مراقبتی خودرو و آموزش تخصصی پولیش، نانو سرامیک و کاور بدنه ، دارای نمایندگی‌های مختلفی در زمینه اجرای خدمات تخصصی دیتیلینگ خودرو است.
اجرای خدمات در تمام نمایندگی‌های کارواکس دارای تعرفه یکسان و مشخصی می‌باشد. به طور مثال هزینه فرآیندکامل اجرای نانو سرامیک شامل زیرسازی قبل پولیش، پولیشکاری، زیر سازی قبل سرامیک، اجرای پوشش نانوسرامیک و تثبیت سرامیک با توجه به سایز خودرو دارای قیمت مشخص و یکسان بین دو تا چهار میلیون تومان می‌باشد.

سیاست و بازاریابی


اگر به دنبال یک مرکز حرفه‌ای جهت پولیش، نانو سرامیک، کاور بدنه و صفرشویی خودروی خود در شهر‌هایی مانند کرج، مشهد، تبریز، زنجان، رشت و زاهدان هستید می‌توانید به سراغ یکی از نمایندگی‌های کارواکس رفته و با استفاده از مطرح‌ترین محصولات روز دنیا و زیر نظر حرفه ای‌ترین نیرو‌های دیتیلینگ به ریکاوری رنگ خودروی خود بپردازید.
در صورت داشتن هر گونه سوال کلیک کنید.


سیاست و بازاریابی


026-32558700
پیگیری سفارشات:
026-32500832
آموزش و درخواست نمایندگی:
026-32568700

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

09365666883 09365666883

سیاست و بازاریابی


جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه کنید.
carwax.ir

سیاست و بازاریابی


آدرس نمایندگان کارواکس در اینستاگرام

سیاست و بازاریابی


شعبه مرکزی:
carwax.ir@
کرج:
carwax.azimye@
مشهد:
carwax.mashhad@
تبریز:
carwax.tabriz@
زنجان:
carwax.zanjan@
رشت:
carwax.rasht@
زاهدان:
carwax.zahedan@

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/140264/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اپل بیش‌از 250 میلیون دلار در پردیس سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

امروز در فضا ؛ کشف اولین سیارات فراخورشیدی در اندازه زمین توسط تلسکوپ کپلر

آنر 200 لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

گوشی پرچمدار 2024 هواوی از اندروید 12 استفاده می‌کند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

برخی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

صداهای وحشتناک ثبت شده از اجرام واقعی کیهان

دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

سامسونگ احتمالاً کشوی عمودی برنامه ها را با One UI 7 ارائه خواهد کرد

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

شبیه‌ساز بازی Delta برای آیفون منتشر شد

ربات «اطلس» بازگشت!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

تراشه Kirin 9010 هواوی با CPU دوازده هسته‌ای معرفی شد

ادعای کارمندان سابق تیک‌تاک: پروژه ذخیره‌سازی داده‌ها در آمریکا تا حد زیادی نمایشی است

علم منتظر معجزه نمی ماند

قابلیت جدید واتساپ: اطلاع از مخاطبانی که اخیراً آنلاین بوده‌اند

خداحافظ نبوغ!

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند

هواوی 4 گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

گوشی تاشو وان پلاس فلیپ ظاهراً با یک ویژگی خاص از راه می‌رسد

پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا را ببینید

تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟

آیفون 17 پلاس با تغییری غیرمنتظره از راه می‌رسد

پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد

صدای زمین را بشنوید

آیا ممکن است چهره صورت‌های فلکی تغییر کند؟

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی