دیجی پلاس، سرویس اشتراکی دیجی کالا برای خدمات اختصاصی آغاز به کار کرد
اخبار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - دیجیپلاس، سرویس اشتراک اختصاصی دیجیکالا، قصد دارد سرویسی مشابه پرایم آمازون ارائه دهد که تخفیفها و خدمات متنوعی را برای کاربرانش درنظر گرفته است.
دیجی کالا دیروز از ارائهی سرویس جدیدی خبر داد که بهوسیلهی آن، کاربران دیجیکالا میتوانند در ازای خرید اشتراک، به تخفیفها و خدمات متنوعی دسترسی داشته باشند. سرویس جدید دیجیکالا که دیجیپلاس نام دارد، مشابه آمازون پرایم ، سرویس اشتراکی آمازون است که کاربران با خرید اشتراک آن میتوانند به ارسال رایگان و سریع کالا، تماشای فیلم و سریال بهرایگان و اطلاع و برخورداری از تخفیفهای بیشتر محصولات دسترسی داشته باشند. به گزارش دیجیکالا، امتیازات خرید اشتراک دیجیپلاس به شرح زیر است: ارسال رایگان چهار سبد خرید کمتر از 200 هزار تومان طی ماه برای کاربر معرفی روزانه پنج پیشنهاد خرید شگفتانگیز که دردسترس کاربران عادی امکان قرار نمیگیرد دسترسی به پیشنهادهای شگفتانگیز 30 دقیقه زودتر از کاربران عادی فراهمشدن امکان دریافت هدیه نقدی روی بیش از 50هزار کالا افزایش زمان بازگرداندن کالا از 7 روز به 30 روز امکان دریافت سریع کالا بین 2 تا 4 ساعت با پرداخت هزینهی ارسال برای کالاهایی که در دستهی «ارسال فوری دیجیپلاس» قرار میگیرند همانطور که اشاره شد، زمان بازپسفرستادن کالا با خرید اشتراک دیجیپلاس 30 روز درنظر گرفته شده، درنتیجه برای دریافت هدیهی نقدی کالاهای منتخب، هدیه بعد از نهاییشدن فرایند خرید یعنی پس از پایان 30 روز مهلت بازگرداندن کالا به کیف پول دیجیکالای کاربر واریز میشود. سرویس اختصاصی دیجیکالا درحال حاضر با ظرفیت محدود ارائه شده و دو تخفیف یکماهه (به قیمت 50هزار تومان که اکنون تخفیفی 20درصدی دارد) و دو ماهه (به قیمت 100هزار تومان که اکنون تخفیفی 50درصدی دارد) را برای کاربران درنظرگرفته است. دیجیکالا درارتباط با ریبرندینگ خود نیز توضیحاتی داده و گفته است هویت بصریاش را در مسیر تحقق هدف خود یعنی رساندن سفارشها به هر تعداد و با هر مبلغی به هر نقطه از ایران، به طرح یک لبخند تغییر داده که لبخند رضایت را بر لبان مخاطب مینشاند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/145603/