ایستکول یکی از پرفروشترین یخچال و فریزرها در دیجیکالا
اخبار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - مهرداد محمدی مدیرعامل شرکت تکرانمبرد (ایستکول) از کسب رتبه اول بیشترین فروش تعدادی و ریالی یخچال در وبسایت دیجیکالا خبر داد. شرکتی که سابقهی فعالیتش به سال 1356 و تأسیس آن توسط برادران محمدی برمیگردد.
فعالیت تکرانمبرد با تولید یخچالهای صنعتی در استان قم شروع شد و در دهههای 70 و 80 تولید یخچالها و فریزرهای سایز کوچک آنها با نام تجاری ایستکول استارت خورد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شدهی وبسایت دیجیکالا برای فروش سال 1398 در حوزهی لوازمخانگی و علیالخصوص یخچال فریزر ها، یخچال 5 فوت و یخچال 9 فوت ایستکول رتبه اول و دوم را از نظر تعداد فروش در وبسایت دیجیکالا کسب کردهاند. همچنین یخچال 5 فوت از نظر ارزش ریالی رتبه اول و یخچال 9 فوت هم رتبه سوم را در وب سایت دیجیکالا از آن خود کردهاند. مدیرعامل تکرانمبرد در گفتوگو با خبرگزاری دنیای اقتصاد/ عصر ایران اعلام کرد: «ایستکول پس از موفقیتهای خود در محصولات صنعتی به سمت تولید محصولات خانگی و تجاری رفت. محصولات ایستکول در سه گروه محصولی یخچال فریزر، آبسردکنهای دو منظوره و دستگاههای تصفیههوا قرار دارد. در محصولات خانگی، فریزرهای کوچک و تصفیههوا و در محصولات اداری و تجاری یخچالهای 5 و 9 فوت ایستکول حرف اول را در بازار می زند. محمدی از تغییراتی در تولیدات این شرکت در طول سالیان گذشته میگوید که از این جمله میتوان اضافهشدن سالانه محصولات جدید براساس نیازسنجی بازار را سیاست اصلی توسعه محصول این شرکت دانست. محصولات شرکت تکرانمبرد شامل یخچالخودرو، یخچال جذبی بدون کمپرسور، یخچالهای دیسی 12 ولت مخصوص کمپینگ، یخچال فریزر، چندین کلاس از آبسردکنهای دومنظوره و دستگاههای تصفیههوا است.
مدیرعامل تکرانمبرد در زمینه گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش چنین توضیح میدهد: «ما بیش از 300 مرکز خدمات پس از فروش در کل کشور داریم. با درنظرگرفتن شاخصهای خدمات مشتریان، ما استانداردهای مهمی شامل ایزو 9001، ایزو 10004، ایزو 50001، ایزو 10002 و ایزو 14001 دریافت کردهایم، در 4 سال متوالی، تندیس نقرهای سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان را دریافت کردهایم و به همین دلیل از این منظر در بالاترین سطح کشور قرار داریم. زمان پاسخگویی به مشتریان در تکرانمبرد بسیار کم است و هیچ هزینه پنهانی مانند هزینههای ایاب و ذهاب برای مصرفکننده ایجاد نمیکنیم. گاهی تأمین قطعههای وارداتی هزینههای قابل توجهی برای شرکت دارد اما یکی از دلایل خوشنامی خدمات مشتریان ما، تأمین قطعه به هر قیمت جهت رضایت مشتریان است.» محمدی اضافه میکند: «همین وسواس برای تأمین قطعات در خدمات پس از فروش، یک مزیت رقابتی در برابر برندهای با سهم قطعات وارداتی بالاتر به حساب میآید. این موضوع در آبسردکنها و دستگاههای تصفیههوا از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که بسیاری از قطعات آبسردکن مانند فیلترهای تصفیهآب و در تصفیههوا، فیلترهای هپا و کربن قطعات مصرفی هستند و نیاز به تأمین قطعه وجود دارد.» در پایان مدیرعامل تکرانمبرد به حضور محصولات این شرکت در عرصههای گوناگون اشاره کرده و میگوید: «شعار ما ایستکول همه جا است. محصولات ما در حوزه خدمات رفاهی، تجاری، خانگی، درمانی و اداری حضور گسترده دارند. البته بسته به محصول این موضوع متفاوت است. بهطور مثال محصولات فریزر ما در کاربری خانگی و محصولات یخچالهای سه فوت و پنج فوت ما در هتلها، بیمارستانها و ادارهها حضور قدرتمندی دارند. آبسردکنهای ایستکول هم در فروشگاهها، دفاتر و ادارهها در حال استفاده هستند.»
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/145830/