سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بزرگ‌ترین آپدیت Call of Duty Mobile عرضه شد نکات خواندني

بزرگ‌ترین آپدیت Call of Duty Mobile عرضه شد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - مجله دیجی کالا / پس از یک سال فعالیت، قرار شده آپدیت بازی کال آو دیوتی موبایل به جهت یک سالگی این بازی عرضه شود. سازنده‌ی این بازی، یعنی شرکت اکتیویژن تصمیم گرفته این آپدیت را که فصل جدید بازی را تحت عنوان «سالگرد» در خود دارد، منتشر کنند. آپدیت سالگرد محتواهای بسیاری از جمله نقشه، حالت‌های بازی جدید، شخصیت‌ها و اسلحه‌های جدید این بازی اضافه می‌کند و می‌توان گفت این آپدیت بزرگ‌ترین آپدیت بازی کال آو دیوتی موبایل محسوب می‌شود.
بازی کال آو دیوتی موبایل پیاده‌سازی مخصوص دستگاه‌های هوشمند برای یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی اول شخص دنیا، یعنی کال آو دیوتی است. این بازی که فرمول گیم‌پلی جواب پس داده‌ی سری کال آو دیوتی را به دستگاه‌های کوچک لمسی می‌آورد حسابی طرفدار پیدا کرده. حتی کسانی که چندان اهل تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی به طور حرفه‌ای نیستند نیز جذب این بازی پرهیجان و در دسترس شده‌اند.
سازنده‌های بازی کال آو دیوتی موبایل به مناسبت یک‌ساله شدن بازی‌شان، در قالب یک آپدیت محتواهای جدیدی به بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه کرده‌اند. محتوای این آپدیت به قدری زیاد و پرتنوع است که می‌توانیم بگوییم تا به حال چنین آپدیتی برای این بازی ندیده بودیم.
کلوپ زیرزمینی
یک کلوپ جدید به این بازی اضافه شده که بازی‌کنان می‌توانند فعالیت‌های مختلفی در آن انجام دهند. این کلوپ حقیقتا مکان اجتماع این بازی است و افراد در آن گردهم می‌آیند. ماجرا از این قرار است که به دلیل یک حمله‌ی الکترومغناطیسی عظیم، شخصیت‌های دنیای بازی کال آو دیوتی به زیر زمین رانده می‌شوند و هنگامی که در میدان نبرد نیستند زندگی خود را در کلوپ مخصوص‌شان می‌گذرانند.
فعالیت‌های مختلفی را می‌توان در کلوپ بازی انجام داد. برای مثال می‌توانید از میان چهار آهنگ مخصوص کلوپ آهنگ خود را انتخاب کنید و حین خوردن تلویزیون داخل بازی را تماشا کنید. شخصیت‌های مختلف بازی‌های اصلی سری کال آو دیوتی مانند «آدلر» (Adler)، شخصیت جدیدترین نسخه‌ی سری بازی کال آو دیوتی، بلک آپس جنگ سرد هم در این کلوپ حضور دارند. می‌توانید از این شخصیت‌ها ماموریت‌های مختلفی دریافت کنید و در قبال اتمام این ماموریت‌ها جایزه دریافت کنید.
در کلوپ، بازی‌ها کوچک مختلفی هم وجود دارند که می‌توانند شما را سرگرم کنند. با بازی کردن در حالت‌های مختلف چندنفره و بتل رویال بازی کال آو دیوتی موبایل یا فعالیت کردن در کلوپ بازی می‌توانید سکه‌هایی جمع کنید. این سکه‌ها در دستگاه‌های جایزه‌ی کلوپ مصرف می‌شوند و به شما آیتم جایزه می‌دهند.
نقشه‌ بتل رویال جدید
بالاخره نقشه‌ی جدیدی به بخش بتل رویال بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه و به بازی‌کنان برای تجربه‌ این بخش قدرت انتخاب اعطا شده. البته این نقشه فقط مخصوص به فصل جدید بازی است؛ یعنی این نقشه محدودیت زمانی دارد و پس از مدتی از بازی حذف خواهد شد.
نقشه‌ی جدید بخش بتل رویال بازی کال آو دیوتی موبایل «آلکاتراز» (Alcatraz) است. همان زندان معروفی که توسط دریا احاطه شده. این نقشه را قبلا در بخش بتل رویال بازی کال آو دیوتی بلک آپس 4 که Blackout نام داشت دیده بودیم.
نقشه‌ی جدید بخش بتل رویال بازی کال آو دیوتی موبایل در مقایسه با نقشه‌ی اصلی این بخش بسیار کوچک‌تر است. این موضوع باعث نزدیک‌تر شدن درگیری میان بازی‌کنان می‌شود و حس‌وحال بازی را تغییر می‌دهد. اندازه‌ی کوچک‌تر، تنها ویژگی این نقشه نیست و از سمت دیگر به دلیل ساختمان‌های پرتعداد ارتفاع‌های مختلف و گوشه‌کنار‌های زیاد این نقشه، تجربه‌ی بتل رویال بازی را تغییر می‌دهند.
بتل‌پس فصل سالگرد
بتل‌پس جدید بازی کال آو دیوتی موبایل که همراه با فصل سالگرد این بازی شروع می‌شود 50 رده‌ی جدید برای بازی‌کنان رایگان و پریمیوم این بازی در خود دارد. این رده‌ها آیتم‌های مختلفی مانند شخصیت‌های جدید، طرح اسلحه‌های جدید، آویزان کردنی‌های جدید برای اسلحه‌ها، یک آهنگ جدید و یک اسلحه‌ی جدید در خود دارند.
بتل‌پس رایگان، در رده‌ی چهاردهم مهارت «UAV پیشرفته» را آزاد می‌کند. این مهارت جدید علاوه بر قابلیت UAV معمولی، یعنی نشان دادن مکان دشمنان، جهت آن‌ها را هم مشخص می‌کند. در رده‌ی بیست و یکم بتل‌پس رایگان می‌توانید به اسلحه‌ی جدید Fennec در کلاس SMG دست پیدا کنید که سرعت رگبار بالایی دارد.
با خرید بتل‌پس و آزاد کردن پنجاه رده‌ی موجود به تعداد بسیار بالایی از آیتم‌ها دست پیدا می‌کنید. در میان این آیتم‌ها چهار اپراتور و طرح مخصوصی برای اسلحه‌ی جدید این بازی وجود دارد. این آیتم‌ها ظاهری جذاب و نئونی دارند که می‌توانند مورد پسند بسیاری از طرفداران قرار بگیرند.
نقشه‌ها و حالات جدید بازی
حالا نقشه‌ی معروف King از بازی کال آو دیوتی مدرن وارفیر هم به بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه شده. این نقشه دو حالت بازی Gunfight و دوئل را دارد. حالت اول مبارزاتی دوبه‌دو است و همان‌طور که از اسم حالت دوم مشخص است، این حالت برای مبارزات تک‌به‌تک است. طراحی این نقشه طوری است که از بازی‌کنان دقت و واکنش سریعی می‌خواهد و لحظاتی جذاب را خلق می‌کند.
با توجه به این‌که در ماه اکتبر و ایام هالویین قرار داریم، نقشه‌ی Halloween Standoff نیز به این بازی اضافه شده. این نقشه پارسال همین موقع هم در بازی کال آو دیوتی موبایل وجود داشت. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، نقشه‌ی جدید مناسبتی این بازی، حال‌ و روزی متناسب با هالویین دارد و محیط آن با اشیایی برای این جشن سالانه تزیین شده‌اند.
دو حالت بازی جدید هم به بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه شده‌اند. حالت اول که Cranked نام دارد، اولین بار در بازی کال آو دیوتی گوستز دیده شده. این حالت شبیه به حالت تیم دث‌مچ است با این تفاوت که هر بار بازی‌کن دشمنی را از پا در بیاورد، یک شمارش معکوس سی‌ثانیه‌ای شروع می‌شود. در این مدت سرعت بازی‌کن و کنترل اسلحه‌ی او سریع‌تر می‌شود و همچنین امتیاز‌های دریافتی او با ضریب دو ثبت می‌شوند؛ اما اگر باز‌کن موفق به چیرگی بر یک دشمن دیگر نشود و شمارش معکوس به اتمام برسد خود‌به‌خود منهدم می‌شود.
حالت دیگری که به بازی اضافه شده Kill Confirmed با دو تیم ده‌نفره در مقابل یکدیگر است. این حالت در مقایسه با حالت Kill Confirmed که قبل‌تر هم در بازی کال آو دیوتی موبایل وجود داشت، تفاوت اساسی ندارد. فقط به مناسبت هالویین باید به جای جمع کردن پلاک بازی‌کن‌هایی که از پا در می‌آیند باید کدو تنبل‌های آن‌ها را جمع کنید. این حالت قرار است در آینده همراه با محتوای بیش‌تر متناسب با جشنواره‌ی هالویین منتشر شود.
پابجی موبایل یا کال آو دیوتی موبایل؛ برنده کدام است؟
در سالی که بر بازی کال آو دیوتی موبایل گذشت، این بازی موفق شد طرفداران و توجه بسیار زیادی دریافت کند و به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های موبایلی حال حاضر تبدیل شود. می‌توانید همین حالا این بازی را به رایگان برای موبایل خود دانلود کنید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/161151/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رقیب اپ استور آغازبه‌کار کرد؛ فروشگاهی جدید برای برنامه‌ها و بازی‌های آیفون

متا مدعی شد: مدل زبانی لاما 3 عملکرد بهتری نسبت به اغلب رقبا دارد

آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

مشخصات Redmi 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

گوشی ارزان جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است

گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

مانیتور 27 اینچ جدید ازراک آنتن وای‌فای دارد

از روبوتاکسی تا مریخ؛ نگاهی به بدترین پیش‌بینی‌ها و وعده‌های ایلان ماسک در 15 سال اخیر

هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

کمک آمریکا به تراشه‌سازان؛ مایکرون 6 میلیارد دلار بودجه دریافت می‌کند

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اپل بیش‌از 250 میلیون دلار در پردیس سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

امروز در فضا ؛ کشف اولین سیارات فراخورشیدی در اندازه زمین توسط تلسکوپ کپلر

آنر 200 لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

گوشی پرچمدار 2024 هواوی از اندروید 12 استفاده می‌کند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

برخی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

صداهای وحشتناک ثبت شده از اجرام واقعی کیهان

دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

سامسونگ احتمالاً کشوی عمودی برنامه ها را با One UI 7 ارائه خواهد کرد

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

شبیه‌ساز بازی Delta برای آیفون منتشر شد

ربات «اطلس» بازگشت!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند