سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟ مقالات بازاريابي

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - چند سال پیش، بازاریابی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت،
وبلاگ، فروم های مختلف یا مجلات مختلف می شد. در طی این دوران، انتشار مجدد مطالب
شما بر روی دیگر وبسایت ها نه تنها یک مزیت برای دیدن شدن بیشتر شما توسط مخاطب
خاص شما بود، بلکه اهمیت زیادی برای بهینه سازی نتایج مرتبط با شما بر روی موتورهای
جستجو هم به شمار می آمد.
در طی چند سال گذشته، اثربخشی بازاریابی مقاله ای چنان که در بالا به آن اشاره شد، به
مرور زمان رو به کاهش گذاشته است.
یکی از دلایل آن این بود، که برخی از افراد و برندهایی که از این روش استفاده می کردند،
محتوای ضعیفی نوشته و منتشر می کردند. از طرفی مردمی هم که نیاز به مقاله داشتند برای
وبسایت یا وبلاگ خود داشتند، شروع به جستجو در منابع دیگر برای رفع نیاز خود کردند. دوم
اینکه گوگل هم دو تغییر مهم به وجود آورد که به شدت بازاریابی محتوی را تحت تاثیر قرار داد.
اول اینکه یک سایت را که منتشر کننده یک مقاله بود، رتبه بندی می کرد و به سایت دیگری که
همان مطالب را مجددا منتشر کرده بود، همان رتبه و امتیاز را نمی داد.
سپس مسئله بروزرسانی الگوریتم پاندا توسط گوگل مطرح شد که به تنبیه و جریمه کردن
سایت‌هایی می پرداخت که محتوای نامربوط یا با کیفیت پایین را منتشر می کردند. هدف این کار
راحت شدن و رها شدن فضای وب از مقالات بی ارزش و بی محتوا و یا با کیفیت پایین به منظور
بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو بود. در مقابل از آنجایی که برخی مالکان وبسایت ها
استفاده از مقالات دیگران را متوقف کرده یا از لینک هایی تحت عنوان نوفالو (no-follow) – در این
لینک ها به گوگل اعلام می شد که لینک مورد نظر را ارزیابی نکرده و در بررسی سئو سایت
لحاظ نکند – استفاده می کنند تا از جریمه گوگل در امان بمانند، این رویکرد بر اثربخشی بازاریابی
مقاله ای یا استفاده از نویسنده مهمان در وبسایت خود تاثیر بسیار زیادی داشته است.
اما با این وجود، اثربخشی این شیوه بطور کامل از بین نرفته است و توزیع محتوای منحصر به فرد
در وبسایت های دیگر همچنان به عنوان یک ابزار بازاریابی کارایی دارد.
البته این کار ممکن است تاثیری برای سئو سایت شما نداشته باشد، اما بخوبی می تواند شما
و کسب و کار شما در معرض دید مشتریان و بازار بالقوه شما قرار دهد.
بازاریابی مقاله ای
گام هایی که برای ترفیع یک کسب و کار از طریق بازاریابی مقاله ای باید برداشت
اگر این شیوه از بازاریابی به درستی اجرا شود، شیوه ای بسیار اثربخش و البته ارزان قیمت به
نسبت دیگر روش های ترفیع کسب و کارهای کوچک است. در ادامه گام هایی در این رابطه
معرفی می کنیم:
گام اول:
وبلاگ ها و وبسایت های نیازمند محتوا در بازار هدف خود را جستجو کنید.
گام دوم:
بر روی وبسایت یا وبلاگ مورد نظر اطلاعات را جستجو کنید در رابطه با تامین محتوا، نویسنده میهمان و …
گام سوم:
اگر اطلاعاتی در این رابطه پیدا نکردید، به مدیر سایت ایمیل ارسال کنید. برخی وبسایت ها
ممکن است با وجود علاقه به دریافت محتوا اما این موضوع را بصورت عمومی درج نکرده باشند.
در ایمیل خود باید نشان دهید که چرا منبع خوبی برای این کار هستید.
گام چهارم:
مطالب خود را در قالب دستورالعمل های ارائه شده از طریق وبسایت ارائه کنید. اینکه لینک می
خواهند یا نه، یا اینکه تعداد لینک ها چه تعداد باید باشد و … .
گام پنجم:
در قسمت معرفی خود برای مقالات خود را بگونه ای معرفی کنید که خواننده به مراجعه به وبلاگ
یا وبسایت خودتان ترغیب شود.
گام ششم:
وقتی مطالب شما منتشر شد، آن را از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرده و تبلیغ کنید. این
یک کار برنده – برنده برای شما و میزبان است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

موفقیت چیست؟ – 26 راز رسیدن به موفقیت در زندگی و کار

قیف فروش چیست و چگونه کار می کند؟

رازهای ثروتمندی سام والتون مؤسس فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت

مدیرکل تعاون، کار و راه اجتماعی سمنان از پرداخت 233میلیاردتومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری خبر داد

خالق لینوکس دیگر برنامه نویسی نمی‌کند

قیمت انواع تبلت مایکروسافت در بازار

توقف 10 سال مشوق‌های صادرات نرم افزار

عوامل مهم برای بازاریابی در فروشگاه

فرهنگ کسب و کار و تجارت در ایتالیا

آیا واقعاً بازاریابی لازم است ؟

چگونه دیگران را به سمت تغییر هدایت کنیم

درآمد وایبر و واتس اپ و تلگرام از چیست؟

شرکت هلدینگی که مالک بزرگترین بانک تجاری آمریکاست

شعار تبلیغاتی؛ مزیت رقابتی یک کسب و کار

زنانگی در تار و پود حوزه محیط زیست

پلمپ دو واحد صنفی به علت گرانفروشی

اتمام طرح زیرساختی هزار میلیارد ریالی فیبر نوری در کیش

رمزارز ورج چیست و استخراج آن چگونه است؟

7 کارآفرین که بر ناممکن‌ها غلبه کردند

دریافت و ارسال 2 میلیارد لیتر نفت و فرآوده با خطوط لوله منطقه غرب

اقتصاد بدون نفت در کشور پی‌ریزی شده است

شیائومی با AI Shutter در پی بهبود تجربه عکاسی با موبایل است

تاثیر مدیریت زمان بر عملکرد خود مدیریتی

بررسی یک تبلیغ،سالگرد چهل سالگی استارباکس

کارآفرینی چیست؟

فواید کانبان برای شما و سازمان

پنج نیروی رقابتی پورتر

رایتل و تقلید از ایده و فرم تبلیغات at&t

سامسونگ و ال جی؛ خالق برند ملی کره جنوبی در ایران

3 بازی کاربردی برای آموزش هوش مالی

مسئولیت پذیری چیست؟ 11 ویژگی افراد مسئولیت پذیر

8 اهمیت مهارت مذاکره در بازاریابی دیجیتال

بزرگ‌ترین بازی رایانه‌ای جهان عرضه شد

افزایش تعرفه اینترنت موبایل تکذیب شد!

اهمیت انگیزش در مدیریت سازمان

راه‌های ایجاد ارتباطات موثر یک برند

رفتار مصرف کننده و نقش کلیدی‌اش در موفقیت کسب و کارها

رویای خروج تولید از بحران !

بررسی یک تبلیغ، مک دونالد و تبلیغی برای کودکان

در مذاکره چه کسی گفت‌وگو را‌ آغاز کند؟

تبلیغات هدفمند؛ چرا و چگونه ؟

راز افزایش تولید ملی، در افزایش حضور بخش خصوصی است

چگونه تفکر کارآفرینی داشته باشیم؟

اصول مدیریت در شرایط آشوب

سقوط تولید و صادرات نفت ونزوئلا

کیف پول دیجیتالی آپ هولد (Uphold) چیست و از چه رمزارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

اینفودمی ویروس کرونا و شایعه زدایی از حواشی مربوط به آن

سینما را با وضوح 5K به خانه بیاورید

تکیه Horizon Zero Dawn بر صدر بازی‌های پرفروش استیم

بسته‌های حذف شده اینترنت باید برگردد

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی