سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

برندینگ از طریق کارکنان شما مقالات بازاريابي

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - کارکنان شما یکی از مهمترین نقاط تماس برای مشتریان شما هستند. در ادامه چندین مرحله
مختلف را برای اطمینان از نحوه نمایندگی آنها از برند شما یادآوری می کنیم:
1- یک فلسفه شرکت تشکیل دهید
یک فلسفه با فکر و تعمق برنامه ریزی شده که چگونگی کار و فعالیت شرکت را هدایت بکند،
اولین قدم برای تقویت برند شما در بین نیروهای کاری شما است. در این رابطه هتل معتبر ریتز
کارلتون نمونه ای مثال زدنی است. آنها برای خود 5 استاندارد طلایی زیر را برای فعالیت های
خود تدارک دیده اند که موجب تقویت برند شده و وظایف هر یک از کارکنان در قبال برند با جزئیات
مشخص می کند:
یک چشم انداز برای ایجاد تغییرات اساسی در روند پذیرش مهمان از طریق ایجاد فضایی
لوکس برای مهمان ها و اعتبار و ارزشی که بیانگر تعهد شرکت نسبت به مراقبت و
راحتی واقعی مهمانان خودش است. شعاری که نمونه و مثالی از سطح خدمات برای مشتریان است: ما بانوان و نجیب
زادگانی هستیم که از بانوان و نجیب زادگان پذیرائی می کنیم. سه گام ارائه خدمات: یک سلام گرم و صمیمانه و در صورت امکان با استفاده از نام مهمان پیش بینی و انطباق با نیازهای مهمان یک خداحافظی گرم و صمیمانه و در صورت امکان با استفاده از نام مهمان “20 اصل بنیادین” که مسئولیت ها و انتظارات برای چگونه ارائه شدن خدمات توسط
شرکت را شرح می دهد (که در شماره 13 آن به هرگز از دست ندادن یک مشتری اشاره
شده است). قول و تعهد کارکنان (در هتل ریتز، بانوان و نجیب زادگان ما مهمترین منابع در خدمات ما به
مهمانان ما هستند). 2- حافظ و نگهدار یکپارچگی برند باشید
این گام برای ساختن یک برند قدرتمند بسیار حیاتی است. با این وجود، یکپارچگی همیشه یکی
از اولین خصوصیاتی است که مشخص می شود. یکپارچگی موضوعی است که در سراسر یک
شرکت و سازمان باید بر قرار شود، اما فقط و فقط تعیین استانداردهای این حوزه کفایت نمی
کند. بلکه همواره باید عملکرد مورد ارزیابی قرار بگیرد و نقاط کنترلی برای هر قسمت مرتبط با
مشتری در نظر گرفته شود. هر یک از کارکنان باید آموزش های لازم برای تشخیص کمبودها در
هر زمینه در رابطه با یکپارچگی برند را دیده باشند. عدم توانایی در ارائه پیام و عمل کردن به
عنوان یک نماینده برند، می تواند به قیمت فراموش شدن برند توسط آن مشتری ختم شود. اگر
این موضوع برای یک مشتری دیگر تکرار شود، آن مشتری ممکن است فقط فراموش نکند، بلکه
موجب مطلع شدن افراد بسیار زیاد دیگری در این رابطه شود.
3- به چیزی که می گوئید عمل کنید
بهترین راه برای رهبری عمل کردن به گفته ها و آموزش های رهبر توسط خود رهبر است. اگر
برند شما شرکت و سازمان شما را به عنوان برندی معرفی می کند که از کارکنان خود حمایت
می کند، اما در عمل اینگونه نباشد، برند و در ادامه فروش شما متوجه ضررهایی در این رابطه
می شود. مثلا شرکت اعلام می کند که : “ما باور داریم که یکی از کلیدهای موفقیت ما افراد و
کارکنان ما و چگونگی رفتار ما با آنها است.” با این وجود در عمل شاهد وجود پرونده های مختلف
شکایت از مدیریت در رابطه با رفتار غیر بی طرفانه با کارکنان هستیم.
کارکنان
4- دستورالعمل های تعیین شده برای برند را اجرا کنید
به منظور اطمینان از یکپارچگی برند، سازمان باید یک چارچوب یا مجموعه ای از دستورالعمل ها
را تعیین کند که همه از آنها پیروی کنند. منظور از این بخش فقط لوگو یا دستورالعمل های هویتی
نیست، بلکه منظور دستورالعمل هایی است که به بیانیه جایگاه برند، پیام های کلیدی،
ارزش‌های اصلی، خصوصیات برند، معیارهای موفقیت و فرایندهای رسیدگی به مسائل مشتری و
بازخورد می پردازند. برند فدرال اکسپرس یکی از پیشگامان این ایده بوده است. این حمل کننده
بین المللی از یک برنامه اینترنت محور استفاده می کند که دستورالعمل های برند این سازمان را
خلاصه می کند. این رویکرد دقیق راهنمایی در رابطه با هر جنبه از کار شرکت از استانداردهای
گرافیکی برای استفاده در لوگو شرکت گرفته تا چگونگی تاثیرگذاری تفاوت های فرهنگی بر برند
را مد نظر قرار داده است.
5- به تفاوت های فرهنگی و قومیتی توجه کنید
با توسعه و پیشرفت در عرصه فن آوری، ارتباطات و اینترنت؛ در واقع در حال تبدیل شدن به یک
اقتصاد بین المللی هستیم. لحاظ کردن تفاوت های فرهنگی در زمان برندینگ از هر زمان دیگری
مهم تر است، خصوصا اگر برند شما در عرصه بین الملل هم فعالیت هایی را دارد. مثلا کلمات و
عبارت مورد استفاده از آمریکا ممکن است در یک کشور دیگر معنای دیگری داشته باشند یا
چیزی که برای آمریکائیان ارزش تلقی می شود، در نقطه دیگری از دنیا یک ضد ارزش در نظر
گرفته شود. در گذشته همه در سراسر دنیا می خواستند نمونه یا نسخه ای از فرهنگ و …
آمریکایی باشند، اما امروزه دیگر روال جهانی به این صورت نیست و این موضوع و صدها موضوع
دیگر در عرصه فرهنگ از جمعه مواردی است که برندهای جهانی باید به آن توجه ویژه ای داشته
باشند.
6- برند و برندینگ بسیار فراتر از تلاش ها و فعالیت های بازاریابی شما است
برند شما در واقع به خوبی و کیفیت افراد حاضر و فعال در پشت صحنه آن – و افراد حاضر در برابر
مشتریان شما می باشد. پس زمان مناسب و مکفی برای ایجاد یک فرهنگ سازمانی قوی صرف
کنید که بازتاب دهنده برند شما باشد. به کارکنان خود آموزش دهید که نماینده خوبی برای آن
برند باشند. با انجام این کارها در واقع ارزش برند خود را بهبود بخشیده و آن را در جایگاه
مناسب‌تری برای موفقیت قرار داده اید.


  • Add to Phrasebook
    • No wordlists for Persian -> Persian...
    • Create a new wordlist...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No wordlists for Persian -> Persian...
    • Create a new wordlist...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No wordlists for Persian -> Persian...
    • Create a new wordlist...
  • Copy


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

5 مورد از مهمترین مهارت های مذاکره که باید در آنها ماهر باشید

زندگینامه جی کی رولینگ ، خالق فانتزی هری پاتر

اطلاعات گوشی ناشناخته آنر لو رفت

خداحافظی با آیفون و پرچم‌داران/ واردات گوشی بالای 300 یورو ممنوع می‌شود؟

سرویس گیمینگ NVIDIA GeForce Now به تلویزیون‌های هوشمند راه یافت

قیمت گران‌ترین موبایل‌های بازار

ورود سریع به بازار، با خرید یک کسب و کار آماده

عادات متفاوت استیو جابز: ناهار، همیشه تنها

تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آبشار بازار

لیست شرکتهایی که گوگل آنها را تصاحب کرده است

نقش اصلی مدیران: ایجاد انگیزه در کارمندان

کانالهای مختلف بازاریابی را همسو کنید

قطع انشعاب برق واحدهای آلاینده در جنوب استان تهران

واحد فرآورش مرکزی میدان مشترک آذر تکمیل شد

موفقیت چیست؟ – 26 راز رسیدن به موفقیت در زندگی و کار

قیف فروش چیست و چگونه کار می کند؟

رازهای ثروتمندی سام والتون مؤسس فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت

مدیرکل تعاون، کار و راه اجتماعی سمنان از پرداخت 233میلیاردتومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری خبر داد

خالق لینوکس دیگر برنامه نویسی نمی‌کند

قیمت انواع تبلت مایکروسافت در بازار

توقف 10 سال مشوق‌های صادرات نرم افزار

عوامل مهم برای بازاریابی در فروشگاه

فرهنگ کسب و کار و تجارت در ایتالیا

آیا واقعاً بازاریابی لازم است ؟

چگونه دیگران را به سمت تغییر هدایت کنیم

درآمد وایبر و واتس اپ و تلگرام از چیست؟

شرکت هلدینگی که مالک بزرگترین بانک تجاری آمریکاست

شعار تبلیغاتی؛ مزیت رقابتی یک کسب و کار

زنانگی در تار و پود حوزه محیط زیست

پلمپ دو واحد صنفی به علت گرانفروشی

اتمام طرح زیرساختی هزار میلیارد ریالی فیبر نوری در کیش

رمزارز ورج چیست و استخراج آن چگونه است؟

7 کارآفرین که بر ناممکن‌ها غلبه کردند

دریافت و ارسال 2 میلیارد لیتر نفت و فرآوده با خطوط لوله منطقه غرب

اقتصاد بدون نفت در کشور پی‌ریزی شده است

شیائومی با AI Shutter در پی بهبود تجربه عکاسی با موبایل است

تاثیر مدیریت زمان بر عملکرد خود مدیریتی

بررسی یک تبلیغ،سالگرد چهل سالگی استارباکس

کارآفرینی چیست؟

فواید کانبان برای شما و سازمان

پنج نیروی رقابتی پورتر

رایتل و تقلید از ایده و فرم تبلیغات at&t

سامسونگ و ال جی؛ خالق برند ملی کره جنوبی در ایران

3 بازی کاربردی برای آموزش هوش مالی

مسئولیت پذیری چیست؟ 11 ویژگی افراد مسئولیت پذیر

8 اهمیت مهارت مذاکره در بازاریابی دیجیتال

بزرگ‌ترین بازی رایانه‌ای جهان عرضه شد

افزایش تعرفه اینترنت موبایل تکذیب شد!

اهمیت انگیزش در مدیریت سازمان

راه‌های ایجاد ارتباطات موثر یک برند

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی