سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول مقالات بازاريابي

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - وقتی فروشنده ای را استخدام می کنید، در واقع در حال استخدام آینده شرکت خودتان هستید.
مطلب زیر به ویژگی ها و خصوصیاتی اشاره دارد که موسسین جوان استارت آپ ها می گویند در
استخدام فروشنده ها در جستجوی آن ویژگی ها هستند:
در این مطلب از 13 تن از موسسین عضو در انجمن کارآفرینان جوان پرسیدیم که احساس
می‌کنند کدام ویژگی یا خصوصیت موفقیت یک استخدام در حوزه فروش را تضمین می کند؟
سرسختی؟ بشاش بودن و خوش مشرب بودن؟ . . . تنبلی؟ بهتر است به پاسخ ها توجه کنیم،
چرا که برخی از آنها مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد:
1- ذهنیت یک شکارچی
ما کسی را می خواهیم که برای برد بزرگ هیجان زده شود – – کسی که بی وقفه برای آمادگی
خودش تلاش می کند و خودش را در بین انبوهی از اطلاعات، تماس ها و سرنخ ها برای قرار
دادن خودش در جایگاهی مناسب برای موقعیت فروش فوق العاده غرق می کند. چنین انگیزه ای
موجب می شود تا هرگز این فرد به استراحت کردن فکر نکند و همواره در پی کسب موفقیت
بعدی باشد.
آلکس لورتون – Cater2.me
2- تنبلی
من به دنبال شخص تنبلی هستم که سابقه ای از فروش های بزرگ و فوق العاده داشته باشد.
فروشنده های فوق العاده عموما تنبل هستند و به نظر می رسد که تمایل خاصی به اختلال
کمبود توجه دارند. شما فقط و فقط باید اجازه دهید که آنها کار خودشان را بکنند و در ترکیب با
میل ذاتی آنها به عدم پذیرش ” نه ” به عنوان یک پاسخ نهایی، امید به کسب بهترین توسط آنها
داشته باشیم. برای یک آزمون سریع می توانید به آنها بگوئید که ویژگی ها یا استانداردهای لازم
را ندارند یا اینکه نتیجه خوبی کسب نکرده اند، اگر در پاسخ با شما به بحث و جدل پرداختند،
بدانید که فرد برنده را پیدا کرده اید.
لیام مارتین – Staff.com
فروشنده
3- رعایت نظم و انضباط در پیگیری
من به این نتیجه رسیده ام که پیگیری های مستمر یکی از با ارزش ترین کارهایی است که یک
فروشنده می تواند انجام دهد. تیم فروش من با داشتن استراتژی فوق العاده استراتژیک
فروش‌های بسیار خوبی را از آن خود کرده است که فروشندگان می توانند به راحتی از آن تقلید
کنند. هر گاه که اعضای تیم فروش از این استراتژی پیروی نمی کنند، نتیجه آن در عملکرد آنها در
حدود 2 ماه بعد مشخص می شود. به نظر من هر مهارتی آموختنی است، غیر از پیگیری های
فروش که فقط و فقط وابسته به نظم و انضباط است.
لارنس واتکینز – Great Black Speakers
4- کاریزما
هر فروشنده ای که برای استخدام شدن مد نظر قرار می دهم، باید بتواند کاری کند که من – یا
هر شخص دیگری که در زمان ملاقات من با او در جلسه ما حضور پیدا می کند – هر کاری که
خواست، خیلی سریع برای او انجام دهیم. یک فروشنده هر مهارتی را می تواند بدست آورد، هر
اطلاعاتی که بخواهد را می تواند در مورد محصول کسب کند، اما اینکه بخواهیم به یاد دهیم که
کاری کند که دیگران او را دوست داشته باشند، فوق العاده سخت است. و اگر یک فروشنده در
قلب دیگران جا باز نکند، فروختن با وی کار فوق العاده سختی می شود.
ثرزدِی برام – Hyper Modern Consulting
5- اینکه آیا وی یک جنگنده باهوش است؟
اینکه برای چه عنوان یا نقشی مورد استخدام قرار می گیرید، اصلا اهمیتی ندارد، بلکه
معمول‌ترین ویژگی لازم برای هر فروشنده ای انگیزش محض است. من همواره دنبال یک جنگنده
با انگیزه هستم – – کسی که حاضر به شنیدن ” نه ” نباشد؛ کسی که بداند چگونه باید با کمال
ادب و احترام، پیگیر باشد؛ و البته کسی که در کارهایش سریع باشد. بدون انگیزه و چارچوب‌های
قوی کاری، هیچ میزان از آموزش یا حقوق و دستمزد بالا موجب موفقیت فرد در حوزه فروش
نمی‌شود.
بن رابنستین – Yodle
ادامه دارد . . .
همراهان عزیز، اگر تمایل دارید بطور حرفه ای برنامه بازاریابی را بشناسید و چگونگی تدوین آن را آموزش ببینید، می توانید در هفدهمین دوره طراحی برنامه بازاریابی که توسط مدرسه بازاریابی چیستا برگزار می شود، شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره کلیک کنید …
برچسب ها: استخدام فروشنده , فروشنده , فروشنده حرفه ای


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بازی Tropico 6 فقط برای دو روز رایگان شد

گوشی موتورولا One Vision Plus رسما معرفی شد

تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

فرستنده پیامک‌های مزاحم را به 195 گزارش دهید

رم آیفون 12 پرو چقدر است؟

لزوم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای ورود 5G

3 رمز موفقیت در کسب و کار

از خواسته های مشتری تا درک بازار

گوشی جدید موتورولا رسما معرفی شد

از بلندگوی هوشمند جدید گوگل رونمایی شد

پیشرفت طرح نگهداشت و افزایش تولید میدان نرگسی بررسی شد

تشریح راهکارها برای قطع وابستگی بودجه به نفت

نسخه بتا عمومی iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شدند

80 درصد از فروش بازی‌های کپکام به صورت دیجیتالی بوده است

فرهنگ کسب و کار در ژاپن

در زمینه تولید تلفن همراه داخلی شکست خورده‌ایم

مشاهده 15 فیلم تبلیغاتی از 15 شرکت مهم دنیا

500 هزار گوشی موبایل معطل ترخیص شدن است

عمر باتری گلکسی A31 مشخص شد

رقابت،عاملی که پپسی را موفق کرد.

متمایزسازی استراتژیک

کدام نسخه اندروید بالاترین نرخ نصب را داشته است؟

وان پلاس Nord از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد

تصویر رسمی باکس آرت بازی‌های پلی استیشن 5 منتشر شد

مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب S7 پلاس فاش شد

نسخه جدید دسک‌تاپ دل XPS معرفی شد

آشنایی با مفهوم توسعه و استراتژی توسعه

آینده در گذشته 1: پیتر دراکر

سرمایه گذاری سنگین سونی در اپیک گیمز

چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

تریلر جدیدی از بازی Street Power Soccer منتشر شد

وان پلاس بادز با گوشی نورد می‌آید

2020؛ سالِ ویروس و فرار، سالِ به بن‌بست رسیدن

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

بررسی یک تبلیغ، اگهی چاپی Stihl برای ابزارهای دستی

استراتژی هلدینگ ها و سبکهای تعامل با شرکتهای تابعه

چند توصیه پیرامون ایجاد شبکه ی اجتماعی مؤثر برای کارآفرینان جوان

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

برنامه ریزی سریع پروژه با نرم افزار Project Kickstart

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (1)

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

مانیتور گیمینگ MSI Optix G32CQ4 برای خوره‌های بازی معرفی شد

سرویس اشتراکی برای توئیتر عرضه می‌شود

شهریور منتظر سیستم عامل Harmony OS 2.0 هواوی باشید

مافیای جدید مهر می‌آید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی