سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

با افراک در سراسر وب بدرخشید و فروش خود را افزایش دهید اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - شرکت پالیز با بیش از هشت سال سابقه کار درزمینه‌ی فناوری اطلاعات در ایران، با راه‌اندازی سایت افراک می‌کوشد بهترین راهکارهای تبلیغات آنلاین و بهینه‌سازی سایت را به شما ارائه دهد.

افراک، تنها مجموعه‌ی ارائه‌دهنده‌ی سرویس گوگل ادوردز در ایران است که در تمامی بسته‌های خرید (از ارزان‌ترین تا گران‌ترین مقدار خرید) به مشتریان دسترسی کامل و اختصاصی به تمامی مزایا و ویژگی‌های گوگل ادوردز را می‌دهد. حتی با وجود چنین ویژگی مهمی، افراک ارزان‌ترین مقدار تعرفه برای تبلیغ در گوگل را به مشتریان خود تضمین خواهد کرد. با تهیه‌ی طرح‌های فروش افراک، می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. تمرکز روی سود حاصل از تبلیغات گوگل: با رهگیری مشتریان بالقوه تیم اختصاصی: کارشناسان زبده روی اکانت گوگل ادوردز شما هزینه‌های ثابت: هزینه‌های ثابت مدیریت اکانت گوگل ادوردز پشتیبانی سریع: پشتیبانی ازطریق ایمیل و تلفن تضمین برگشت وجه
تبلیغات در گوگل چیست؟
بهتر است بگوییم به‌نوعی شیوه‌ی تبلیغات و بازاریابی سنّتی منسوخ شده است. با پیشرفت‌های دنیای فناوری دیجیتال و افزایش چشمگیر استفاده از تلفن‌های همراه و اینترنت، افراد حالا تصمیم‌های مربوط‌به خرید و سایر تصمیمات مهمشان را با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده از اینترنت می‌گیرند. حالا دیگر با جست‌و‌جوی ساده‌ای در اینترنت با گوشی تلفن‌همراه، کاربران می‌توانند تمامی اطلاعات مدنظرشان برای خرید را به‌دست بیاورند. کاربران اینترنت زمانی‌که به یادگیری یا یافتن یا خرید نیاز دارند، شروع به جست‌وجو می‌کنند. وقتی که آن‌ها به‌دنبال محصول یا خدمتی هستند، احتمال سفارش محصول یا خدمت بیش از هر زمان دیگری است. پس برندهایی که پیام مناسب را در بهترین جایگاه و زمان به مشتریان احتمالی خود برسانند، حکم فروشنده‌ای را دارند که ویترین مغازه‌ی نبش خیابان پرجمعیت خود را خیلی شیک و جذاب چیده است. گوگل به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین موتورهای جست‌و‌جو یکی از آن مغازه‌های دونبش و گران‌قیمت را منتهی در دنیای آنلاین دراختیارتان قرار می‌دهد. چطور؟ با استفاده از گوگل ادوردز (گوگل ادز)‌. شاید این سؤال پیش بیاید که از میان انبوهی از روش‌های تبلیغاتی آنلاین، کدام‌یک برای کسب‌و‌کارتان مناسب و به‌صرفه و سودآور است؟ مزیت تبلیغات در گوگل در‌مقایسه‌با سایر روش‌های تبلیغات آنلاین چیست؟ پیش از اینکه طرفداران پروپاقرص سئو مزیت‌های بلندبالای سئو درمقابل تبلیغات در گوگل بشمارند، بگوییم که بازگوکردن مزیت تبلیغات در گوگل به‌معنی مخالفت با سایر روش‌های تبلیغاتی نیست. هرچیز به‌جای خودش نیکوست. برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید بین تمامی کانال‌های تبلیغاتی تعادل برقرار کرد. درست است تبلیغ در گوگل به زمان و هزینه‌ی نسبتا هنگفتی نیاز دارد؛ اما باید بگوییم میلیون‌ها کسب‌وکار این سرمایه‌گذاری را سودآور دانسته‌اند؛ چراکه تبلیغ در گوگل ادوردز بازگشت سرمایه زیادی برای آن‌ها داشته است. چرا باید تبلیغات در گوگل را جدی بگیریم؟‌
1. گوگل شناخته‌شده‌ترین شبکه‌ی جست‌و‌جو در دنیا محسوب می‌شود که متوسط نرخ بازگشت سرمایه در آن بسیار زیاد است. به‌طورمتوسط روزانه بیش از 3.5 میلیارد جست‌وجو در گوگل انجام می‌شود. وقتی پای تبلیغات به‌میان می‌آید، دردسترس‌داشتن پلتفرمی که می‌تواند مخاطبان را خیلی دقیق هدف‌گیری کند، مزیت فراوانی به‌حساب می‌آید. براساس تحقیقات گوگل، به‌طورمتوسط به‌ازای هر یک دلاری که کسب وکارها صرف تبلیغ در گوگل کرده‌اند، دو دلار به جیبشان برگشته است. 2. گوگل تبلیغات متنوع و متناسبی با مدل‌های کسب‌و‌کار و اهداف متفاوت دارد. تبلیغات در گوگل ویژگی‌هایی دارد که هر نوع کسب‌وکاری در هر صنعتی، می‌تواند از آن نتیجه بگیرد. می‌توانید فقط از تبلیغات متنی استفاده کنید یا ویدئویی جذاب از معرفی کسب‌و‌کارتان در یوتیوب قرار دهید و به این شکل شناخته شوید. خلاصه اینکه تبلیغات در گوگل برای موفقیت همه‌ی کسب‌وکارها مناسب است. 3. تبلیغات گوگل خیلی زود و با صرف کمترین انرژی شما را به‌نتیجه می‌رساند. برای شروع تبلیغات خود در شبکه‌های اجتماعی باید از صفر شروع کنید. سئو هم به انرژی و زمان زیادی نیاز دارد تا شما را به‌نتیجه برساند. درباره‌ی سئو باید کلمات کلیدی مناسب را بیابید و محتوا تولید کنید و سایت و همه‌ی فعالیت‌های آنلاینتان را براساس آن بهینه کنید. بعد از انجام همه‌ی این کارها تازه اول راه هستید. باید با صدها سایت دیگر رقابت کنید که بر سر تصاحب رتبه‌ی اول گوگل می‌جنگند؛ اما با تبلیغات در گوگل، تنها چند دقیقه بعد از راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز دیده می‌شوید و فروشتان افزایش می‌یابد. این معجزه ی گوگل ادوردز است. 4. تبلیغ در گوگل هدفمند و مقیاس‌پذیر است. با استفاده از تبلیغات در گوگل می‌توانید به‌صورت آنلاین و هرروز ریزترین گزارش‌های تبلیغاتی‌تان را ببینید و به تبلیغات گوگلی‌ هدف دهید. به‌علاوه، با استفاده از تبلیغ در گوگل می‌توانید با انتخاب دقیق کلمات کلیدی و زمان و حتی محدوده مکانی نمایش تبلیغات، جامعه‌ی دقیق مشتریان خود را هدف بگیرید و جذب کنید. تبلیغ در گوگل ادوردز چه امکاناتی دراختیارتان می‌گذارد؟ داشتن اکانت اختصاصی گوگل ادوردز چه مزیت‌هایی دارد؟
امکان تعریف انواع تبلیغ (تبلیغ در گوگل برای سایت‌های مختلف) امکان تعریف بی‌نهایت کلیدواژه در گوگل ادوردز امکان زمان‌بندی تبلیغات در گوگل امکان مشاهده و برآورد هرنوع گزارش در هر لحظه امکان مشاهده ریزجزئیات تراکنش‌های مالی و گزارش شارژهای انجام‌شده امکان کم یا زیاد کردن هزینه‌ی هر کلیک یا بودجه‌ی روزانه تبلیغ در گوگل امکان انتخاب فقط زبان فارسی یا کشور ایران در تبلیغات گوگل امکان استفاده از کدهای تخصصی گوگل برای بازاریابی مجدد
تبلیغات اسپانسر اینستاگرام؛ رسمی و موجه و جذاب
اینستاگرام پربازدیدترین شبکه‌ی اجتماعی در ایران است. طبق آخرین آمار وب‌سایت استاتیستا (Statista)، تا سال 2018 بیش از 25 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. با وجود چنین میزان بازدیدی، تبلیغات در اینستاگرام یکی از موفق‌ترین شیوه‌های تبلیغات در فضای کسب‌وکار کشور محسوب می‌شود. کارشناسان افراک به شما کمک خواهند کرد تبلیغات خود را با بیشترین میزان بازدید در اینستاگرام به‌نمایش بگذارید. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام چیست؟ دکمه Promote در اینستاگرام برای چه منظوری است؟ تبلیغات اسپانسر اینستاگرام امکان جذابی است که اینستاگرام برای صفحه‌های Business یا همان صفحات کسب‌وکار در نظر گرفته است. با انتخاب این گزینه، پست مدنظر شما در اینستاگرام با‌توجه‌به موقعیت مکانی و زبانی و پارامتر‌های تأثیرگذار دیگر نظیر جنسیت کاربر، رده سنی، سیستم‌عامل تلفن‌همراه و علاقه‌مندی به‌صورت وسیع برای کاربرانی منتشر خواهد شد که حتی دنبال‌کننده شما نیستند. تفاوت بارز تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در چیست؟
باتوجه‌به اینکه اینستاگرام اجازه‌ی قراردادن لینک در پست و مطالب منتشرشده را نمی‌دهد، در تبلیغات اسپانسر می‌توانید هر لینک دلخواهی اعم از لینک سایت، دانلود نرم‌افزار، صفحه خرید و… را منتشر کنید. جالب‌تر اینکه این امکان برای انواع پست از تصاویر گرفته تا ویدئو و استوری دردسترس کاربر خواهد بود. مزایای تبلیغ اسپانسر اینستاگرام
براساس آمار، بیش از 35درصد از کاربران اینستاگرام از محصولات و خدمات تبلیغ‌شده در این شبکه‌ی اجتماعی خرید کرده‌اند. این مقدار بیشترین آمار فروش در بین شبکه‌های اجتماعی جهان است. تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هدفمند هستند. اینستاگرام می‌تواند نوع حساب‌های کاربران خود را براساس کاربرد شخصی یا تجاری دسته‌بندی کند. شما می‌توانید تبلیغات خود را فقط برای سازمان‌ها و شرکت‌ها یا برای اشخاص حقیقی به‌نمایش بگذارید. تبلیغات اینستاگرام چگونه به شما کمک خواهد کرد؟
به‌دلیل فعالیت تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی در اینستاگرام، افزایش شهرت محصولات و خدمات و برند شما آسان‌تر خواهد بود. با ارتباط مستقیم تبلیغات و صفحه‌ی اینستاگرام برند شما، تعداد مشترکان واقعی صفحه شما افزایش خواهد یافت. با مشاوره‌ی کارشناسان افراک و آمار درخورتوجه کاربران ایرانی در اینستاگرام، موفقیت تبلیغات شما در این شبکه‌ی اجتماعی تضمین‌شده خواهد بود.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/69865/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

سهام انویدیا سقوط کرد؛ بدترین روز غول سازنده تراشه از مارس 2020

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

رئیس سامسونگ ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شد

بازی/ Evil Lands؛ نبردی میان قهرمانان و شیاطین

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان را ساخت

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

پیست مسابقات فرمول یک با آسفالت نانویی روکش شد

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

مطالعه جدید؛ ژن‌های قدرت می‌توانند از ما در برابر بیماری و مرگ زودرس محافظت کنند

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی Orion

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

آتشفشان‌های خشن، قمر مشتری را برای میلیاردها سال شکسته اند

چین برای ارسال 3 فضانورد به مدار آماده می‌شود

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» می‌تواند همه ما را مسموم کند

Logitech فکر می­‌کند که ماوس­‌ها به هوش مصنوعی نیاز دارند

زباله های فضایی در مریخ

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه