سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

جای کدام بازی‌ها در مراسم E3 سال 2019 خالی بود؟ نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی -
جای کدام بازی‌ها در مراسم E3 سال 2019 خالی بود؟
٨٨
٠
گیم شات / تا یکی دو روز دیگر تنور مراسم E3 سال 2019 نیز سرد خواهد گذشت و بعد از مدتی همه آن را فراموش خواهند کرد. با اتمام این مراسم گیمرها می‌مانند و لیست بلندبالایی از بازی‌هایی که در انتظار انتشار آن‌ها هستند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به عناوینی که جای خالی آن‌ها واقعا در مراسم حضور می‌شود.
Elder Scrolls 6
البته همه ما می‌دانیم که حضور این بازی در مراسم E3 رویایی بیشتر نبود به خصوص که از سال پیش تا الان به غیر از یک تیزر کوتاه که لوگوی بازی را به نمایش گذاشت چیزی را شاهد نبودیم و به احتمال خیلی زیاد در نسل هشتم نیز شاهد آن نخواهیم بود. با این وجود باز هم نمی‌توانیم دلمان را صابون نزنیم که شاید در مراسم امسال شاهد حتی کمترین اطلاعات از این بازی باشیم.
Death Stranding
سونی چند ماه قبل از شروع مراسم E3 امسال اعلام کرده بود که در مراسم امسال حضور نخواهد داشت و هنگامی که این شرکت بزرگ نیز حضور نداشته باشد پس مطمئنا انحصاری‌های کنسول PS4 نیز حضور نخواهند داشت. از زمان معرفی بزرگ این عنوان در مراسم سال 2016 افراد خیلی زیادی منتظر عرضه آن هستند ولی حتی پس از سه سال اطلاعات خیلی کمی از بازی منتشر شده است، البته مدت کوتاهی قبل از مراسم کوجیما یک تریلر مهیج از این عنوان منتشر کرد که تا حدی گیمرها را سیراب کرد ولی باز هم حضور کامل این عنوان در مراسم چیز دیگری بود که متاسفانه شاهد آن نبودیم.
Gears Tactics
در مراسم E3 سال گذشته شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود فرانچایز Gears of War را تا جایی که امکان داشت به نمایش گذاشت و علاوه بر نسخه پنجم و Gears pop از یک عنوان استراتژی نوبتی برای این سری نیز رونمایی کرد که Gears Tactics نام دارد و قرار است در زمان نامعلومی برای رایانه‌های شخصی منتظر شود، همچنین در همان مراسم گیمپلی نسخه آلفا نیز به نمایش گذاشته شد و باعث شد که بازی خیلی سریع طرفداران زیادی پیدا کند. در مراسم امسال انتظار داشتیم حداقل به بازی اشاره کوتاهی بشود ولی هیچ خبری از این عنوان متفاوت در این مجموعه نبود به همین دلیل خیلی سریع شایعاتی بر روی زبان‌ها افتاد که بازی کنسل شده است، خوشبختانه مایکروسافت تایید کرده است که بازی هنوز در دست ساخت است ولی تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نکرده است.
Metroid Prime 4
تمام چیزی که شرکت نینتندو برای دیوانه کردن طرفداران خود در مراسم E3 سال 2017 نیاز داشت نشان دادن لوگوی این بازی به همراه عدد چهار بود. این شوتر علمی‌تخیلی که همیشه استانداردهای خاص خود را داشته است افراد زیادی را منتظر خود کرده ولی متاسفانه مدتی پیش نیتندو اعلام کرد که نسخه نهایی در حد انتظارهای شرکت ظاهر نشده است و به همین دلیل آن‌ها قرار است تقریبا روند ساخت را از ابتدا شروع کنند. از یک طرف خوشحال هستیم که شرکت Retro که مسئولیت ساخت سه‌گانه اول بازی را داشته است در حال توسعه بازی است و از طرفی هم ناراحت هستیم که به دلیل شروع دوباره روند ساخت این بازی از مراسم امسال جا ماند.
Starfield
کنفرانس شرکت بتسدا خیلی هم بد نبود ولی افراد زیادی بودند که منتظر بودند اطلاعات بیشتری درباره دو بازی Elder Scrolls 6 و Starfield منتشر شود. تاد هاوارد در مراسم امسال فقط به همین مورد بسنده کرد که روند ساخت هر دو عنوان به خوبی پیش می‌رود و هیچ‌گونه اطلاعات دیگری به اشتراک نگذاشت. البته درست است که از قبل اطلاع داشتیم که این دو عنوان در مراسم E3 امسال حضوری نخواهند داشت ولی باز هم به قدری انتظار برای این دو عنوان سخت است که در تمام این مدت منتظر بودیم معجزه شود و حداقل یک تریلر سینماتیک از این دو عنوان شاهد باشیم.
Beyond Good and Evil 2
نسخه دوم این بازی مدت زمان زیادی است که در حال ساخت است و طرفداران خود را چشم انتظار گذاشته است، در این میان یوبیسافت نیز از نقطه نظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات خساست به خرج می‌دهد. درست یک هفته قبل از شروع مراسم امسال بود که قرار شد این بازی یک استریم دریافت کند. حدس تمامی طرفداران این بود که قرار است شاهد یک تریلر بزرگ و پرجزئیات باشیم تا هایپ گیمرها قبل از شروع E3 به سقف بچسبد، واقعیت اما این است که در این پخش آنلاین ما فقط شاهد یک سری تصویر مفهومی بودیم! یوبیسافت با همین حرکت اعلام کرد که هیچ برنامه خاصی برای این بازی در مراسم E3 ندارد، شاید با شروع نسل بعد دوباره خبری از این بازی بشود.
Bayonetta 3
با توجه به مشکلاتی که برای ساخت نسخه دوم داشتند واقعا جای تعجب دارد که ادامه‌ای نیز در کار باشد ولی شرکت سازنده اعلام کرده است که بازی در حال توسعه است ولی باید در مراسم E3 امسال غایب باشد. طی مصاحبه‌ای مدیر شرکت Platinum Games اعلام کرده است که در حال حاضر انتشار اطلاعات زیاد از این بازی کار عاقلانه‌ای نیست و اگر هم بازی در این مراسم حضور نداشته باشد به این دلیل نیست که روند کار دچار مشکل شده است پس خیال طرفداران از این نظر راحت باشد. نسخه اول و دوم این عنوان هر دو از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بودند پس طبیعی است که انتظارات از نسخه سوم به بالاترین حد خود برسد.
The Last of Us: Part 2
در حال حاضر حتی انتشار یک عکس نیز می‌تواند باعث شود که فن‌بیس این عنوان منفجر شود پس تصور کنید که چقدر سخت است وقتی بدانید که چنین عنوان جذابی در این مراسم بزرگ حضور نخواهد داشت. یک سال از معرفی این عنوان می‌گذرد و همه ما انتظار داشتیم که حداقل مدت کمی مانده تا شروع مراسم شاهد یک تریلر از این عنوان باشیم تا سونی به این ترتیب بتواند توجه‌ها را از مایکروسافت دور کند ولی باز هم شاهد چنین چیزی نبودیم. همه ما می‌دانیم که چیز زیادی تا پایان نسل هشتم نمانده است و حالا مسئله این است که اصلا این عنوان قرار است برای نسل هشتم منتشر شود و یا باید در نسل بعدی منتظر آن بشینیم؟
Skull and Bones
البته قبل از شروع مراسم سال 2019 نیز می‌دانستیم که این بازی حضوری نخواهد داشت ولی باز هم نبود چنین عنوان خاصی ضدحال بزرگی بود. نبرد میان دزدان دریایی و قانون‌مردان آب‌های آزاد نمایش جذابی است که البته قرار است به تاخیر بیفتد. طبق گفته‌های تهیه‌کننده این بازی نیاز به زمان بیشتری برای تبدیل شدن به چیزی دارد که طرفداران به آن انتظار دارند و امیدوار است تا آن زمان طرفداران منتظر بمانند، طبق چیزی که ما حدس می‌زنیم نزدیک‌ترین زمانی که این عنوان عرضه خواهد شد در ماه آپریل سال 2020 خواهد بود.
Need For Speed
کنفرانس شرکت EA در مراسم E3 به خوبی پیش رفت ولی برخلاف چیزی که فکر می‌کردیم هیچ‌گونه اطلاعاتی از نسخه جدید این بازی دریافت نکردیم. استدیو Criterion تایید کرده است که نسخه جدید این سری بازی معروف در دست ساخت است و جالب است بدانید که طبق گفته‌های آن‌ها به احتمال زیاد در اواخر همین سال منتشر خواهد شد. اطلاعات خیلی کمی از این بازی در دسترس است و فقط می‌توانیم حدس بزنیم که غیبت این بازی به این دلیل است که مراحل توسعه بهتر پیش برود و فشار کمتری بر روی تیم قرار داشته باشد.
Age of Empires 4
طرفداران سبک استراتژی به خصوص RTS زمانی که شنیدند قرار است ادامه‌ای برای این سری محبوب منتشر شود به شدت خوشحال شدند به خصوص که استدیو Relic قرار است بر روی این عنوان کار کند، اما نبود این بازی در مراسم امسال مطمئنا ناامیدی بزرگی بود. طبق گفته‌های فیل اسپنسر در آینده مطمئنا اخبار بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد و استدیو سازنده نیز بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می‌دهد همچنین آن‌ها امسال قرار است نسخه دوم این بازی را به صورت بازسازی شده و به همراه یک بخش داستانی جدید به نام Last Khans عرضه کنند.
Ghost of Tsushima
مدت زیادی از آخرین بازی که اخباری از این بازی موردانتظار دریافت کرده‌ایم گذشته است. ساخته جدید استدیو Sucker Punch به شما اجازه می‌دهد به صورت آزادانه در نقش یک سامورایی قرن سیزدهم قرار بگیرید و جلوی حمله وحشیانه مغول‌ها به ژاپن را بگیرید. نبود شرکت سونی باعث شد تا این عنوان نیز خواسته یا ناخواسته در مراسم E3 سال 2019 حضور نداشته باشد. هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده است و باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم تا در نهایت ببینیم که این بازی برای نسل هشتم و امسال در نظر گرفته شده است یا طبق شایعاتی که وجود دارد جز عناوین لانچ‌تایتل کنسول PS5 خواهد بود.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/75354/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر

حملات موشکی به سرزمین صهیونیستی دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد

گردهمایی از جنس غرور و اقتدار ملی در جزیره کیش/ شادی وصف ناپذیرکیشوندان از عملیات وعده صادق سپاه

با لغو پروازها، اقامت هتلی مسافران کیش تمدید شد

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی

تمدید اقامت هتلی مسافرانی که پروازشان لغو شده در جزیره کیش

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران

برنامه ریزی جهادی برای استفاده حداکثری از آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

اجتماع بزرگ مردم انقلابی کیش در حمایت از پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی

برگزاری مراسم اختتامیه فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

مادران شهدا آیه های ایثار و گنجینه های استواری و صبر هستند

تکریم 5 عضو جامعۀ ایثارگری تبریز توسط سلمانی

هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در بهنمیر مازندران برگزار شد

وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد

پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی