خلاقيت آديداس در طراحي اسنيکرهاي منحصر به فرد براي هر ايالت بازاريابي بزرگنمايي: بازاریابی سیاسی - دو برند آدیداس و ریفاینری29، در پروژه ای هیجان انگیز و سرگرم کننده برای اسنیکرهای" Ultra BOOST X" به ویژگی های جغرافیایی توجه کرده اند و از زنان هنرمند خواسته اند تا با طراحی اسنیکرهای منحصربه فردی که برای خیریه به حراج گذاشته می شود، مجموعه ی ‘’boost the nation” را طراحی کنند. ام بی ای نیوز نوشت: ریفاینری29 هنرمندان را انتخاب می کند. که از جمله ی آنها می توان به این هنرمندان اشاره کرد:Meagan MorrisonMaria “Too Fly” CastilloBree PoortLizzie DardenJenny KikerSophia ChangMari OrrJen MussariCarrie ChanJordana Schragerو فشن ادیتور ریفاینری29 Alyssa Coscarelli.طرح ها از فرهنگ و آداب و رسوم و نشانه های تاریخی و سرزمینی ایالت ها الهام گرفته شده اند و محدوده ی آنها از ایالت هایی چون Connecticut تا ایالت های دورتری چون Kentucky می باشد.این اسنیکرها فقط در روزهای سه شنبه در حراجی قابل دسترسی هستند. علاوه بر کمک های مالی که برای برنده شدن زنان اهدا می شود یک سازمان دختران را حمایت می کند تا مهارت های رهبری خود را تقویت کنند و در ورزش برابری جنسیتی را نشان دهند.نمونه هایی از این اسنیکرهای طراحی شده را در زیر مشاهده می فرمایید :ایالت آلاباما، طراح: Meagan Morrison ایالت آلاسکا، طراح: Mari Orr ایالت آریزونا، طراح: Sophia Chang ایالت کالیفرنیا، طراح: Meagan Morrison شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۳۹ AM ۱۰۶۸ بازديد مارکتینگ نیوز سیاست و بازاریابی لینک کوتاه: https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/7783/