نگاهی عمیق به ماهیندرا XUV500 W10 مدل 2019 اخبار بزرگنمايي: سیاست و بازاریابی - ماهیندرا XUV500 W10 جدیدترین کراساور هندی است که درادامه، آن را بررسی خواهیم کرد. ماهیندرا XUV500 W10 مدل 2019 کراساور هفتنفرهی جدیدی است که نسخهی W6 آن با قیمت حدودی 19 هزار دلاری به بازار عرضه میشود. این خودرو از پیشرانهی 2.2 لیتری توربوشارژ استفاده میکند و یکی از بهصرفهترین خودروهای شاسیبلند هفتنفره در بازار است. مدلی که در این مقاله بررسی میشود، نسخهی W10 با قیمت پایهی 24 هزار دلار است. امکانات بیشتر تیپ W10 شامل مواردی چون نمایشگر 7 اینچی لمسی، دوربین دیدعقب، سیستم رهیاب ماهوارهای، استارت دکمهای و تودوزی چرمی هستند. درکنار این امکانات، موارد دیگری مانند کروزکنترل، برفپاککنهای خودکار، حسگر چراغها و سیستم تهویهی مطبوع نیز وجود دارند. با چنین قیمتی، امکانات ماهیندرا بسیار خیرهکننده است. مدل XUV500 برای سال 2019 بهینهسازی شده و تغییراتی در قسمت جلو و عقب آن مشاهده میشود. ماهیندرا همچنین ضمانتنامهی سهساله یا 100 هزار کیلومتری برای این خودرو عرضه میکند و درضمن، مجموعهی انتقال قدرت ضمانتنامهی پنجساله دارند. ماهیندرا بهجز این، تا پنج سال خدمات امداد جادهای را نیز به مشتریان خود عرضه میکند. طول، عرض، ارتفاع و فاصلهی محوری ماهیندرا XUV500 بهترتیب 4,585، 1,890، 1,785 و 2,700 میلیمتر است. این خودرو با توجه به هفتنفرهبودن فضای داخلی مناسبی ارائه میدهد. در مدل 2019 این خودرو، پیشرانهی توربودیزل قدیمی با پیشرانهی بنزینی توربو جایگزین شده است. این پیشرانهی جدید میتواند 138 اسببخار قدرت در 4,500 دوربردقیقه و 320 نیوتنمتر گشتاور بین 2,000 تا 3,000 دوربردقیقه تولید کند. انتقال قدرت در این خودرو با استفاده از جعبهدندهی 5سرعتهی خودکار انجام میشود و امکان سفارش جعبهدندهی دستی وجود ندارد. نیروی پیشرانه در XUV500 به چرخهای جلو منتقل میشود و باید اعتراف کرد ماهیندرا XUV500 رانندگی چندان هیجانانگیزی ندارد. با اینکه گشتاور پیشرانه خوب است، ماهیندرا XUV500 خودرو خیلی سریعی در بزرگراه نیست و سبقتگرفتن با آن به زمان زیادی نیاز دارد. ازنظر مصرف سوخت ، این خودرو عملکرد درخشانی ندارد؛ بهطوریکه مصرف ترکیبی آن به 11 لیتر در هر 100 کیلومتر نیز میرسد که برای پیشرانهای با این قدرت زیاد است. راحتی صندلیهای جلو در این خودرو مناسب و متعادل است. صندلیها نه خیلی راحت و نه خیلی اسپرت و سفت هستند؛ ولی درعوض وظیفهی خود را بهخوبی انجام میدهند. فرمان نیز قابلیت تنظیم در ارتفاع و عمق را دارد. مقالههای مرتبط: برنامههای ماهیندرا برای ورود به بازار خودرو آمریکا ماهیندرا Thar Adventure Series رونمایی شد روی کنسول مرکزی ماهیندرا تعداد زیادی کلید وجود دارد و پس از مدتی بهخوبی بهجای آنها عادت خواهید کرد. نمایشگر 7 اینچی نصبشده در بالای داشبورد نیز به مقداری فرورفته است تا دربرابر تابش آفتاب محافظت شود و وضوح آن بهتر باشد. از امکانات این نمایشگر نیز باید به اندروید اتو و اپل کارپلی و سیستم رهیاب ماهوارهای اشاره کرد. فضایی کاربردی در بخش جلو اهرم تعویض دنده وجود دارد و دو جا لیوانی نیز در عقب آن نصب شدهاند. فضاهای پنل درها کمی کوچک است؛ ولی درعوض در بالای نمایشگر روی داشبورد نیز فضای دیگری تعبیه شده است. درمقابل سرنشین جلو و داشبورد نیز دو محفظه وجود دارد. با رفتن به ردیف دوم صندلیها، متوجه فضای درخورتوجهی در این بخش خواهید شد. فضای پا نیز خیلی زیاد نیست؛ ولی کاملا کافی و راضیکننده است. شاید تنها هنگام نصب صندلیهای کودک بزرگ در این خودرو کمی مشکل ایجاد شود. یکی دیگر از ویژگیهای کابین ماهیندرا وجود خروجیهای سیستم تهویه برای سرنشینان ردیف دوم و سوم است. شاید ردیف دوم ماهیندرا XUV500 خیلی جادار نباشد؛ ولی در کمال تعجب ردیف سوم فضای خیلی خوبی دارد؛ بهطوریکه حتی فرد بزرگسال نیز بهراحتی در ردیف سوم میتواند بنشیند. بدینترتیب، برای نوجوانان و کودکان فضای خیلی خوبی در ردیف سوم وجود دارد. ماهیندرا XUV500 بهعنوان خودرویی هفتنفره درمجوع فضای زیادی در کابین ارائه میدهد؛ بهطوریکه ردیف سوم آن را حتی از نیسان پاترول نیز میتوان بهتر دانست. صندلیهای تمامی سه ردیف ایزوفیکس هستند و بهراحتی میتوان صندلی مخصوص کودک را روی آنها نصب کرد. برای تأمین ایمنی نیز 6 عدد ایربگ وجود دارد؛ ولی ردیف سوم را پوشش نمیدهند و این را باید نکتهای منفی دانست. هنگامیکه سه ردیف صندلی در جای خود هستند، 92 لیتر فضای صندوق وجود دارد؛ ولی با تاکردن صندلیهای ردیف سوم، فضایی به بزرگی 702 لیتر دراختیار قرار خواهد گرفت. در بخش فرمانپذیری، کراساور بزرگ ماهیندرا جزو بهترین خودروها نیست و در پیچها، مقداری چرخش بدنه وجود دارد. باید در نظر داشته باشید ماهیندرا XUV500 خودرو هفتنفرهی ارزانقیمتی است نه خودرو اسپرت . عملکرد سیستم تعلیق نیز رضایتبخش است و بهخوبی میتواند دستاندازهای کوچک را جذب کند. از رقبای این خودرو در بازار خودروهای هفتنفره میتوان به میتسوبیشی اوتلندر ES و نیسان ایکس تریل ST اشاره کرد. گرچه رقبای ماهیندرا برتریهایی ازنظر کیفیت و عملکرد فنی دارند، ماهیندرا در بازار روی ضمانت شرکتی و فضای جادار XUV500 حساب زیادی باز کرده است. 2019 Mahindra XUV500 W10</h4>"> 2019 Mahindra XUV500 W10</h4>"> 2019 Mahindra XUV500 W10</h4>"> 2019 Mahindra XUV500 W10</h4>"> 2019 Mahindra XUV500 W10</h4>"> 2019 Mahindra XUV500 W10</h4>"> 2019 Mahindra XUV500 W10</h4>"> 2019 Mahindra XUV500 W10</h4>"> چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰:۱۹ ۶۴ بازديد سیاست و بازاریابی لینک کوتاه: https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/89480/