دومین رویداد UserX در تاریخ 18 و 19 مهر برگزار میشود
اخبار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - UserX رویدادی است که در آن یافتههای جدید در حوزهی طراحی تجربهی کاربری مطرح شده و تجربیات افراد فعال در این حوزه به بحث گذاشته میشود.
کنفرانس تجربه کاربری UserX هر ساله با هدف انتقال تجربیات و یافتههای جدید در حوزهی طراحی تجربه کاربری برگزار میشود. این کنفرانس یکی از بزرگترین گردهماییهای تخصصی طراحان تجربه کاربری در کشور است و جمعی از برترین متخصصان و طراحان محصول و تجربه کاربری، یافتههای جدید خود دربارهی جنبههای مختلف طراحی کاربرمحور را با سایر علاقهمندان به اشتراک میگذارند. دومین کنفرانس تجربه کاربری (UserX2019) در تاریخ 18 و 19 مهر ماه با حضور بیش از 300 نفر از طراحان تجربه کاربری، طراحان محصول، مدیران محصول و نوآوران در حوزهی سرویسهای مالی (فینتک) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد و در آن چگونگی استفاده از تکنولوژیهای نوین و اصول طراحی مبتنی بر تجربه، با هدف سادهسازی خدمات مالی برای کاربران مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مخاطبان اصلی رویداد مدیران سرویسهای مالی، طراحان تجربه کاربری، طراحان محصول، مدیران محصول و طراحان گرافیک و رابط کاربری هستند. از مهمترین محورهای رویداد میتوان به تجربه کاربری و بانکداری نوین، طراحی خدمات مالی، دسترسپذیری و کاربردپذیری در محصولات، فرآیندها و استراتژی طراحی محصولات در حوزه مالی، طراحی تجربه در حوزههای مالی شامل بورس، خدمات پرداخت و مدیریت مالی شخصی اشاره نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این رویداد میتوانید به وبسایت رویداد UserX مراجعه کنید. در صورت تمایل به شرکت در این رویداد میتوانید از کد تخفیف 30 درصدی zoomit استفاده کنید.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/92314/