بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

مردم چقدر از تلفن همراه و ثابت شکایت دارند؟ اخبار

مردم چقدر از تلفن همراه و ثابت شکایت دارند؟
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - مردم چقدر از تلفن همراه و ثابت شکایت دارند؟ 5
١٣٠
٠


ایسنا / وضعیت شکایت‌های ثبت‌شده از هر یک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه و ثابت در گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است.
در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم
اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه 195) تا پایان شهریور ماه سال جاری را منتشر کرده است. در نمودارهای منتشره، رنگ آبی مربوط به تیرماه، رنگ قرمز مربوط به مردادماه و رنگ سبز مربوط به شهریور سال جاری است.
مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده حاکی از ‌آن است که تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت همراه اول در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری شش درصد کاهش داشته است. بیش‌ترین شکایت مشترکین از شرکت همراه اول مربوط به عدم آنتن دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت 3G و 4G) و پیامک متنی است. از مجموع 1428شکایت ثبت‌شده در بازه شهریورماه 893 مورد (حدود 63 درصد) رسیدگی‌ شده است.
از طرفی تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت ایرانسل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری تغییر محسوسی نداشته است. بیش‌ترین شکایت مشترکین از شرکت ایرانسل مربوط به خدمات مالکیت و سیم‌کارت،‌ پیامک متنی و عدم آنتن‌دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت 3G و 4G) است. از مجموع 888 شکایت ثبت‌شده در بازه شهریورماه 586 مورد (حدود 66 درصد) رسیدگی شده است.
همچنین تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت رایتل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری، افزایش 29.5 درصدی داشته است. بیش‌ترین شکایت مشترکین از شرکت رایتل مربوط به خدمات مالکیت و سیم‌کارت بوده است. از مجموع 294 شکایت ثبت‌شده در بازه شهریورماه 218 مورد (74.2) رسیدگی شده است.
تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت مخابرات ایران هم در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری، تغییر چندانی نداشته است. بیشترین شکایت مشترکین از شرکت مخابرات ایران مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات است که عامل عدم پاسخگویی مطلوب به مشترکین نقش مهمی ایفا می‌کند. از مجموع 1563 شکایت ثبت‌شده در بازه شهریورماه 1067 مورد (68.3 درصد) رسیدگی شده است.
سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.
مجید حقی -معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- درباره برنامه اقدامات آینده برای بهبود سامانه 195 و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات حوزه ICT، گفته بود: راه‌اندازی سامانه ثبت «درخواست» با هدف تفکیک موضوعات مربوط به شکایت و درخواست، افزودن منوی راهنما در هر یک از مراحل ثبت شکایات در سامانه به منظور اطلاع‌رسانی صحیح به مشترکین در زمان ثبت شکایت و طراحی و پیاده‌سازی فرایند رسیدگی به شکایت با موضوع «جمع‌آوری سرویس»؛ از برنامه‌هایی است که قصد داریم در سال جاری عملیاتی کنیم.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

با عجیب‌ترین فوبیاهای جهان آشنا شوید (بخش اول)

ایلان ماسک: برای ساخت شهر مریخی به هزار فروند استارشیپ نیاز خواهد بود

تایید رابطه علّی بین کیفیت خواب و اضطراب

گزارش زومیت از سالن فرصت 2019 نمایشگاه اتوکام اصفهان

برای کار در تپ‌سی اینترنتی ثبت نام کنید

بررسی گلکسی A70 سامسونگ

قرارداد انحصاری سامسونگ با Dowoo برای تولید صفحات شیشه‌ای گوشی‌های تاشدنی

معرفی مجموعه پاییزی برند ایرانی بادی اسپینر

آئودی R8 V10 RWD رونمایی شد

گوگل به جمع‌آوری اطلاعات سلامت کاربران متهم شد

آیفون و آیپد پرو اپل سال آینده به حسگر سه‌بعدی جدیدی مجهز می‌شوند

پردازنده‌های شتاب‌یافته جدید AMD بین 12 تا 15 واحد محاسباتی خواهند داشت

هوش مصنوعی با بررسی ضربان قلب نامنظم، خطر مرگ را پیش‌بینی می‌کند

آذری جهرمی: گام تلخ بعدی برای کلاهبرداران

جیپ گرند چروکی با قدرت 800 اسب‌بخار معرفی شد

آموزش افزایش عمر باتری در ویندوز 10

گزارش زومیت از افتتاح مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات

تاریخ عرضه‌ گوشی آنر V30 با پشتیبانی از فناوری 5G مشخص شد

علی بابا در روز مجردها یک رکورد تاریخی ثبت کرد

امامیان: تولیدکنندگان محتوای صوتی و تصویری در فضای مجازی نیز رسانه ملی هستند

تولید مازراتی گرن توریسمو متوقف می‌شود

نانوسلولز، اولین خودرو ساخته‌شده از مواد بازیافتی

گلکسی A51 سامسونگ در رندرهای جدیدی دیده شد

به‌روزرسانی جدید پیکسل 4 مشکل تراز رنگ سفید این گوشی را برطرف کرد

کد دوربین سامسونگ استفاده از حسگر 108 مگاپیکسلی در گلکسی اس 11 را فاش کرد

رسپینا؛ ارائه‌دهنده پهنای باند اختصاصی به سازمان‌های پیشرو

مشخصات پردازنده اسنپدراگون 865 فاش شد

هرآنچه باید درباره حسگرهای گوشی‌های هوشمند بدانید؛ قسمت اول

عکاسی بهتر با صرف هزینه‌ کمتر؛ چند ترفند عکاسی برای تنظیم دخل‌و‌خرج عکاس

70 درصد خودروسازی خصوصی تعطیل شد

چگونه نوآوری‌های صوتی به تولید محتوای پیشرفته‌تر در گوشی‌های هوشمند می‌انجامد؟

رندر مفهومی جدیدی از آیفون 12 دیده شد

تجربه جدیدترین سبک آموزش کنکور با حرف آخر

سامانه سنجش تاب آوری امنیت سایبری پیاده سازی شد

بازی Rainbow Six Siege امروز برروی سرورهای آزمایشی منتشر خواهد شد

Radeon RX 5500 گرافیک GTX 1650 را خورد می‌کند

موارد فیلترینگ تا حد امکان در کشور کاهش می یابد

پروژه امنیت سایبری گوگل درگیر با مشکل

چه زمانی منتظر هدست واقعیت افزوده اپل باشیم؟

لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار

منتظر کاهش قیمت نینتندو سوییچ نباشید

اقدام جدید فایرفاکس برای رضایت کاربران اینترنتی

چین دل کاربران آمریکایی را برد

علی بابا و ثبت آمار فروش خیره‌کننده در جشن روز مجردها

نرخ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در 2019

گلکسی S11 در سه اندازه مختلف عرضه می شود

پایان کار موبایل‌های سونی نزدیک است؟

چطور واتس‌اپ‌مان را تاریک کنیم؟

اضافه‌شدن ویژگی‌های بیشتر گلکسی نوت 10 به گلکسی اس 10 با به‌روزرسانی جدید