بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

مردم چقدر از تلفن همراه و ثابت شکایت دارند؟ اخبار

مردم چقدر از تلفن همراه و ثابت شکایت دارند؟
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - مردم چقدر از تلفن همراه و ثابت شکایت دارند؟ 5
١٣٠
٠


ایسنا / وضعیت شکایت‌های ثبت‌شده از هر یک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه و ثابت در گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است.
در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم
اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه 195) تا پایان شهریور ماه سال جاری را منتشر کرده است. در نمودارهای منتشره، رنگ آبی مربوط به تیرماه، رنگ قرمز مربوط به مردادماه و رنگ سبز مربوط به شهریور سال جاری است.
مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده حاکی از ‌آن است که تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت همراه اول در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری شش درصد کاهش داشته است. بیش‌ترین شکایت مشترکین از شرکت همراه اول مربوط به عدم آنتن دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت 3G و 4G) و پیامک متنی است. از مجموع 1428شکایت ثبت‌شده در بازه شهریورماه 893 مورد (حدود 63 درصد) رسیدگی‌ شده است.
از طرفی تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت ایرانسل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری تغییر محسوسی نداشته است. بیش‌ترین شکایت مشترکین از شرکت ایرانسل مربوط به خدمات مالکیت و سیم‌کارت،‌ پیامک متنی و عدم آنتن‌دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت 3G و 4G) است. از مجموع 888 شکایت ثبت‌شده در بازه شهریورماه 586 مورد (حدود 66 درصد) رسیدگی شده است.
همچنین تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت رایتل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری، افزایش 29.5 درصدی داشته است. بیش‌ترین شکایت مشترکین از شرکت رایتل مربوط به خدمات مالکیت و سیم‌کارت بوده است. از مجموع 294 شکایت ثبت‌شده در بازه شهریورماه 218 مورد (74.2) رسیدگی شده است.
تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت مخابرات ایران هم در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری، تغییر چندانی نداشته است. بیشترین شکایت مشترکین از شرکت مخابرات ایران مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات است که عامل عدم پاسخگویی مطلوب به مشترکین نقش مهمی ایفا می‌کند. از مجموع 1563 شکایت ثبت‌شده در بازه شهریورماه 1067 مورد (68.3 درصد) رسیدگی شده است.
سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.
مجید حقی -معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- درباره برنامه اقدامات آینده برای بهبود سامانه 195 و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات حوزه ICT، گفته بود: راه‌اندازی سامانه ثبت «درخواست» با هدف تفکیک موضوعات مربوط به شکایت و درخواست، افزودن منوی راهنما در هر یک از مراحل ثبت شکایات در سامانه به منظور اطلاع‌رسانی صحیح به مشترکین در زمان ثبت شکایت و طراحی و پیاده‌سازی فرایند رسیدگی به شکایت با موضوع «جمع‌آوری سرویس»؛ از برنامه‌هایی است که قصد داریم در سال جاری عملیاتی کنیم.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سامسونگ 80 درصد از سفارشات OLED را برای آیفون‌های 2020 تضمین می‌کند

بازی ماجراجویی و پلتفرمر Hoa معرفی شد

شناسایی گونه ای کمیاب از ژله ماهی دکمه آبی برای نخستین بار در شمال غربی جزیره کیش

فراخوان طرح پژوهشی تنظیم سند ارتقای وضعیت زنان منطقه آزاد کیش

الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز ورزشی کیش

macOS 10.15.5 با قابلیتی ویژه برای بهبود عمر باتری منتشر شد

موبایل‌ساز‌ها چگونه سر شما را کلاه می‌گذارند؟

43 کارفرمای متخلف استان سمنان به دستگاه قضا معرفی شدند

دعوت زاگرس جنوبی از مناقصه‌گران برای ثبت‌نام در سامانه ستاد

عرضه نفت خام ونزوئلا کاهش یافت

صرفه‌جویی 960 میلیون دلاری سالانه سوخت ارمغان نوسازی ناوگان جاده‌ای

سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی جهان 20 درصد کاهش می‌یابد

اسپاتیفای یک محدودیت را حذف کرد

رویداد Blizzcon 2020 رسما لغو شد

غول چینی 70 میلیارد دلار را صرف فناوری‌های جدید می‌کند

تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند به دلیل کرونا

بی ام و سری 5 سدان و تورینگ مدل 2021 معرفی شد

اجرای فورتنایت 90 فریم‌برثانیه‌ای برای اولین‌بار روی وان پلاس 8

اولین مانیتور ردمی رونمایی شد

چطور در بازی Pes 2020 قیچی برگردان بزنیم؟

قیمت کانن EOS R5 کمتر از 4000 دلار خواهد بود

ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات به 18 هزار گیگابیت افزایش یافت

مایکروسافت می‌‌گوید تیمز حتی از ویندوز هم بزرگ‌تر خواهد شد

تصاویر واقعی شیائومی می بند 5 منتشر شد

در کارگروه تخصصی اشتغال در اردبیل عنوان شد: هدف‌گذاری دو اصل مهم برای گشایش اشتغال در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد: تحقق 12 هزار و 500 فرصت شغلی در استان مرکزی تکلیف شد

افزایش پایداری ارتباطات در منطقه 10 عملیات انتقال گاز

زبیدی: اشتغال‌زایی در خوزستان، دغدغه اصلی وزارت نفت است

تجارت ایران با یک کشور دوست به آمریکایی‌ها ارتباطی ندارد

گلکسی S20 پلاس محبوب‌ترین عضو خانواده اما همچنان کم فروش‌!

ARM از نسل جدید پردازنده‌های موبایل رونمایی کرد

نخستین نمایشگر هولوگرافیک 8K جهان ساخته شد

گوشی Gionee K6 با حافظه زیاد و قیمت ارزان معرفی شد

ارزان‌ترین گوشی‌های نسل پنجم از راه رسیدند

تاریخ رونمایی از بازی Resident Evil 8 فاش شد

چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

تولید لپ‌تاپی جدید توسط اچ پی با عمر باتری 29 ساعت

قیمت کانن EOS R5 احتمالا زیر 4٬000 دلار خواهد بود

در خودرو بانک همه خودروها کارشناسی شده‌اند؛ با خیال راحت انتخاب کنید

آموزش شناسایی و پاک کردن فایل‌های تکراری در ویندوز

پرداخت 143 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی های گلستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: کار در حوزه سلامت اداری موجب ارتقاء سیستم ، تغییر نگاه و نگرش مردم می شود

پرچم‌دار جدید ریلمی با دوربین پریسکوپی قدرتمند معرفی شد

بازی بعدی رمدی با اسم رمز BigFish رویت شد

الگوریتم های فیس بوک به تفرقه انگیزی دامن می زنند

هزینه‌کرد 120 میلیارد ریالی نفت‌خیز جنوب در آبرسانی غیزانیه

مصرف گاز طبیعی در گیلان کاهش یافت

قدردانی استاندار همدان از عملکرد شرکت گاز

افزایش بازده عملیاتی پالایشگاه ششم پارس جنوبی تا سال 1400

شیائومی تولید موبایل 4G را متوقف می کند