پوشش زومیت از بزرگترین نمایشگاه تیونینگ خودرو SEMA 2019
اخبار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - امسال هم شهر لاسوگاس امریکا میزبان فعالان صنعت افترمارکت و تیونینگ خودرو است. گروه نویسندگان زومیت تلاش میکنند تا مهمترین رویدادهای مرتبط با نمایشگاه سما 2019 را بازتاب دهند.
سما مخفف عبارت Specialty Equipment Market Association فراتر از یک نمایشگاه، اتحادیهی بینالمللی شرکتهای فعال در زمینهی بهینهسازی خودروها است. این نهاد غیردولتی در سال 1963 شروع به کار کرد و امروزه نزدیک به 6,400 عضو از سراسر جهان دارد. اولین دوره از نمایشگاههای سما در سال 1967 برگزار شد. شهر لسآنجلس و فضای زیرین استادیوم بیسبال دادجرز میزبان این رویداد بود. در نخستین نمایشگاه سما، 98 شرکت حضور داشتند. با شروع دههی 70 میلادی، ضمن افزایش استقبال از سما، مدیران این نهاد تصمیم گرفتند تا فضای بزرگتری به نمایشگاه و بازدیدکنندگان اختصاص دهند. این شرایط منجر به برگزاری سما سال 1977 در شهر لاسوگاس شد. از سال 1983، شرکتهای غیرامریکایی هم به نمایشگاه سما اضافه شدند و شهرت جهانی این رویداد افزایش یافت.
نمایشگاه سما در سالهای اخیر، بیش از 2300 شرکتکننده داشته است. غرفههای موجود در این رویداد هم به 11 هزار عدد رسیدهاند. بازدید عموم مردم از سما، آزاد نیست و تنها فعالان صنعت خودرو ، خبرنگاران و افرادی که پیشتر با عناوینی مثل خریدار یا علاقهمند وسایل نقلیه ثبتنام کرده باشند، مجاز به خرید بلیط هستند. بازدیدکنندگان سما 2019 در حدود 150 هزار نفر پیشبینی میشوند که تقریبا نیمی از آنها، خریداران احتمالی خواهند بود. فضای اختصاصیافته به این نمایشگاه در حدود 46 هزار مترمربع است.
علاوهبر بخش اصلی نمایشگاه که خودروها، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت افترمارکت را شامل میشود، برنامههای جانبی متعدد نیز وجود دارند. بهینهسازی مدلهای کلاسیک، سمینارهای علمی ، دورههای آموزشی و برنامههای تفریحی مثل رقابت دریفت ، رژهی خودروها در پیست و انجام حرکات نمایشی هم در حاشیهی SEMA برگزار میشوند. امسال نیز نویسندگان زومیت در کنار شما خواهند بود تا مهمترین رویدادهای بزرگترین نمایشگاه تیونینگ خودرو جهان را پوشش دهند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/95701/