سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بیشتر اعضای تیم توسعه‌ی Death Stranding چه کسانی هستند؟ نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - سخت افزار / اکنون بیش از چهار سال از جدایی «هیدئو کوجیما» و شرکت «کونامی» بعد از انتشار بازی «متال گیر سالید 5: فانتوم پین» می‌گذرد. با وجود این‌که این موضوع به‌طور عمومی فراگیر شد و همه از جدایی این کارگردانِ به‌نام و شرکت بزرگ خبر دارند، اما هنوز کاملا مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی رخ داد و هیچ‌کدام از طرفین هم قصد ندارند دلیل آن را اعلام کنند و حرفی درباره‌ی آن بزنند. کوجیما با جدایی از کونامی، به سراغ تشکیل استودیوی خود یعنی «کوجیما پروداکشنز» رفت. حال مشخص شده خیلی از اعضای کونامی هم به همراه کوجیما از این شرکت جدا شدند و در کنارش حضور پیدا کردند. این اعضا همچنین توسعه‌ی بازی «Death Stranding» را هم برعهده داشتند. در ادامه خبر با سخت‌افزارمگ همراه باشید.
اکنون که بازی جدید کوجیما منتشر شده و مردم هم لیست سازنده‌های آن را بررسی کرده‌اند، می‌بینیم 67 نفر از 120 توسعه‌دهنده‌ی بازی، قبلا برای کونامی کار می‌کردند و تقریبا از طراحان مجموعه متال گیر به شمار می‌روند.
کوجیما حدود سه دهه است که سازنده‌ی متال گیر محسوب می‌شود، پس خیلی هم عجیب نیست که در طول این مدت با همکارانش رابطه‌ی دوستی قوی‌ای شکل داده باشد و از آن‌ها برای پایه‌گذاری شرکت و بازی جدیدش کمک بگیرد. اکنون که Death Stranding برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده، باید ببینیم آیا این دوستی و همچنین جدایی از کونامی، برای تیم سازنده ارزشمند بوده است یا خیر.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

زندگینامه لس مونوس ، رئیس و مدیرعامل شرکت سی بی اس کورپ

استفاده از تست A/B در کمپین‌های بازاریابی

نکاتی که پیش از انجام صادرات و واردات باید بدانید

فورک (Fork) در بلاک چین به چه معناست؟

اتریوم کلاسیک چیست و چه آینده ای دارد؟

5 خصوصیت افرادی که هیچ گاه در راه رسیدن به قله های موفقیت کم نمی آورند!

چرا هوش مالی اهمیت دارد؟ – دیدگاه 7 متخصص این حوزه را بخوانید

رمزارز یا کریپتوکارنسی به چه معناست؟

نقشه سفر مشتری چیست؟ – ترسیم نقشه سفر مشتری

تأثیر آلودگی هوا بر اقتصاد جهان و ایران

آموزش NLP با ویدئوی مارک بوندرات

درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) چیست؟

بیت کوین‌ کش (Bitcoin Cash) ‌چیست؟

ثروت جف بزوس کل بازار بیت‌کوین را در جیب می‌گذارد

هواوی برگ برنده پرچمدارانش را رو کرد

زنجیره تامین چیست؟

چند نکته برای صنعت، معدن و تجارت از زبان رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران

تبلیغ گوگل برای سرویس جدید JAM بر روی کروم

فصل تازه بازاریابی در تالیا

هنر قیمت گذاری در نمونه های واقعی کسب و کار

حکایت پرواز شاهین

مولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

زمان پروژه، محدودیت یا هدف؟

استراتژی های پاسخ گویی به سخت ترین سوالات مشتریان

مصاحبه HBR با مدیر عامل Unilever - قسمت اول

فیلیپ کاتلر کیست؟ + 27 درس بازاریابی از او

7 مرحله برای بازیابی توان پس از شکست در کسب و کار

تاثیر اختلالات روانی بر کارآفرینی

بازاریابی مستقیم چیست و چه مزایایی دارد؟

تبلیغات کلیکی PPC چیست؟ – بهترین پلتفرم‌های تبلیغات کلیکی کدام‌اند؟

10 نکته برای حفظ سلامتی در محل کار

10 نکته تاثیرگذار در مورد زبان بدن

زندگینامه اپرا وینفری ، مجری مشهور آمریکایی

آلت کوین چیست؟‌

بازاریابی ویروسی یا وایرال چیست؟ چگونه کمپین بازاریابی ویروسی راه بیاندازیم؟

3 نگرش به موفقیت از دید پیتر یوبو

13 اشتباه در تحلیل های گوگل آنالیتیکس

آشنایی با مفهوم تمرکز زدایی در بلاک چین

نشست بررسی برنامه های تحول دیجیتال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد

برخورد با گران‌فروشی اینترنت آغاز شد

مشخصات گوشی ردمی K30 اولترا فاش شد

اینتل درگیر اختلافات آمریکا و چین شد

جذاب، خوش قیمت و قدرتمند؛ موتورولا One Fusion رسماً معرفی شد

شیائومی شارژری با توان باورنکردنی عرضه می کند

هواوی در پی دگرگون کردن لنز‌های زوم در گوشی‌های هوشمند

تفاوت فاحش میان واردات و میزان تقاضا در بازار موبایل!

ال جی برای تسلا باتری می سازد

کاراکتر محبوب دنیای مارول‌ها به بازی Fortnite اضافه شد

مایکروسافت بسته امنیتی برای مقابله با آسیب‌پذیری فایل‌‌های تصویری منتشر کرد

تغییری پس از 60 سال در انتظار سونی!

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی