با اتمام مهلت اپراتورها، مشکل کیفیت اینترنت حل نشد؟
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - ایسنا / چندی پیش وزیر ارتباطات با بیان اینکه امروزه کیفیت یک شاخص مهم برای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است گفته بود شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی 45 روز فرصت دارند برای بهبود کیفیت تلاش کنند و پس از این مهلت، سامانه فرادید در اختیار عموم قرار میگیرد تا ببینیم نحوه ارسال تذکرات و ارائه گزارشات تغییری در فرآیندهای ارتقای شبکه ایجاد میکند یا خیر.
سامانه سنجش کیفیت شاخصهای شبکه ملی اطلاعات تحت عنوان فرادید اواسط شهریورماه امسال توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رونمایی و به اپراتورهای اینترنتی فرصت داده شد تا با بهرهگیری از این سامانه، مشکلات شبکه خود را برطرف کرده و کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشند تا این سامانه پس از 45 روز در اختیار عموم قرار گیرد. با وجود این، با گذشت بیش از دو ماه از رونمایی از این سامانه، هنوز اطلاعاتی به صورت عمومی منتشر نشده است. مسوولان رگولاتوری علت این تاخیر را زمان لازم برای ارتقای سامانه توسط اپراتورها و فراهم کردن زیرساختهای لازم توسط رگولاتوری اعلام میکنند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/96065/