سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مشکلات کاربران هنگام خرید ارز دیجیتال و راه‌حل آن از نگاه کوین نیک اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - کوین نیک قصد دارد در این مطلب، به بررسی دشواری‌هایی که بر سر راه خرید و فروش ارزهای دیجیتال قرار داد بپردازد.

خرید ارزدیجیتال در ایران همواره با دشواری‌هایی رو‌به‌رو بوده است. از یک سو برخی از صرافی‌های معتبر به دلیل تحریم‌ها ارائه خدمات به کاربرانی که با آی پی ایران به صرافی مراجعه می‌کنند را محدود کرده‌اند و از سوی دیگر نبود دستورالعمل مشخص برای مبادله ارزهای دیجیتال در کشور باعث می‌شود خرید ارزدیجیتال با دشواری‌هایی همراه باشد. با وجود این جذابیت بازار ارزهای دیجیتال به‌حدی است که فعالان، دشواری‌ها را به جان می‌خرند و حضوری فعال در این عرصه دارند. در این بین شرکت‌های مختلفی هم بر مبنای نیاز بازار وارد عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده‌اند و تلاش می‌کنند خدمات مناسبی را در این خصوص به کاربران ارائه دهند. البته مشکلاتی در این خصوص وجود دارد که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، پیوسته درحال افزودن راهکارهای جدید خرید برای ساده‌تر شدن روند مبادله‌های ارزهای دیجیتال هستند. با مشکل تراکنش‌های بدون تأیید خود چه کنم؟
یکی از مشکلات خرید و فروش ارزدیجیتال در ایران مسئله انجام سفارش خرید است که معمولا به‌صورت دستی انجام می‌شود و به همین دلیل خریدار مجبور است منتظر تأیید دستی فروشنده بماند و این به‌معنی به‌هدررفتن زمان است. گاهی کاربران این نگرانی را دارند که سفارش آن‌ها ازطرف سایت تأیید نشود. تا پیش از این در هیچ یک از سایت‌های خرید و فروش ارزدیجیتال امکان دریافت در لحظه سفارش ارزهای دیجیتال وجود نداشت. کوین نیک با کمک تیم فنی متخصص و حرفه‌ای خود موفق شده بر این مشکل خرید غلبه کرده و امکان خرید در لحظه انواع ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کند. از امروز همه خریدهای ارز دیجیتال در کوین نیک به‌صورت خودکار انجام می‌شود. هر ساعت از شبانه‌روز که قصد خرید بیت کوین یا هر ارز دیگری را داشته باشید، سفارش خرید شما در وب سایت کوین نیک به‌صورت کاملا خودکار و در همان لحظه انجام می‌شود! با خرید و فروش خودکار، هیچ‌وقت از معاملات خود عقب نیستید. چطور به‌صورت لحظه‌ای انواع ارزهای دیجیتال را بخرم؟
برای خرید لحظه‌ای ارزدیجیتال در کوین نیک لازم است در این سایت ثبت‌نام کنید و پس از طی چند گام ساده به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بپردازید. پس از تأیید ثبت‌نام و احراز هویت پنل شما فعال می‌شود و به این ترتیب به‌راحتی در آن می‌توانید سفارش خرید بیت کوین، تتر، بیت کوین کش، ریپل، اتریوم، داج کوین، zcash، لایت کوین و بایننس کوین را ثبت کنید. پس از تکمیل مرحله پرداخت، فاکتور شما از مرحله «در انتظار پرداخت» به «در انتظار انجام» تغییر می‌کند. همکاران ما در بخش اجرایی در اسرع وقت مراحل خرید شما را نهایی می‌کنند. پیامک انجام مراحل خرید هم برای شما ارسال می‌شود تا از روند خرید خود مطلع باشید. در صورت تکمیل بودن اطلاعات احراز هویت شما، روند خرید به‌صورت خودکار تأیید و نهایی می‌شود. به این ترتیب به‌صورت لحظه‌ای سفارش شما ثبت شده و می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را دریافت کنید. این درحالی است که در سایر سایت‌ها باید منتظر بمانید تا اپراتور به‌صورت دستی سفارش شما را بررسی کند و پس از تأیید، مراحل انتقال ارز دیجیتالی مثل بیت کوین را انجام دهد. چطور سؤال‌های خودم را با کارشناسان ارزهای دیجیتال مطرح کنم؟
یکی از مشکلات این است که کاربران نمی‌توانند به‌راحتی با کارشناسان در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح کنند، این امر خرید ارزهای دیجیتال را با دشواری‌های زیادی رو‌به‌رو می‌کند و گاهی استرس زیادی را به خریدار تحمیل می‌کند. کارشناسان ما در کلیه مراحل خرید در کنار شما هستند و در اغلب ساعات شبانه روز می‌توانید از طریق راه‌های زیر با آن‌ها در تماس باشید. 1. تماس تلفنی 2. چت آنلاین 3. واتساپ 4. تلگرام
چطور بر دشواری‌های پرداخت ریالی مبلغ ارزهای دیجیتال غلبه کنم؟
کوین نیک جهت تبدیل ارز هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌کند و برای اینکه پرداخت ریالی مبلغ ارزهای دیجیتال برای شما ساده‌تر باشد، سه روش پرداخت برای شما در نظر گرفته‌ایم: 1. پرداخت از طریق موجودی حساب برای کاربرانی که قبلا حساب خود را شارژ کرده‌اند قابل استفاده است. 2. پرداخت آنلاین شما را به دروازه پرداخت بانک هدایت می‌کند تا به امن‌ترین شکل ممکن به‌صورت آنلاین خرید کنید. بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند از این شیوه پرداخت استفاده کنند. 3. واریز به حساب و ثبت فیش برای افرادی که به هر دلیل ترجیح می‌دهند برای خرید از طریق مراجعه به بانک وجه را واریز کنند، اطلاعات حساب و شماره کارت در دسترس قرار گرفته که می‌توانید پس از پرداخت اطلاعات فیش خود را وارد کنید. پس از واریز وجه لازم است اطلاعات درج شده در فرم را تکمیل و برای ما ارسال کنید. دشواری‌های کار با پنل کاربری صرافی‌های ارز دجیتال کدام است؟
در صرافی ‌های دنیا استفاده از اطلاعات اشتباه یا فراموش کردن آن‌ها می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد و اثبات آن بسیار سخت است و گاهی نیاز به ارسال ویدئو و مدارک مختلف برای اثبات اشتباه وجود دارد. زبان مورد استفاده در پنل انگلیسی است و ضریب خطا را در مراحل کار شما افزایش می‌دهد. این درحالی است که پنل کاربری کوین نیک فارسی است و رابط کاربری آن به شکلی طراحی شده تا به‌راحتی بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. در صرافی‌های ارزدیجیتال گاهی تراکنش‌های شما به‌دلیل ناقص بودن در بلاک قرار نمی‌گیرد و انجام نمی‌شود. ما در کوین نیک به‌محض اینکه اشتباهی رخ دهد و تراکنش با مشکل مواجه شود ما با کمک شما مشکل را برطرف می‌کنیم تا مراحل خرید تکمیل شود. نتیجه‌گیری
خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند یک تجربه عالی باشد که با کمک یک پلتفرم مناسب و توانمند می‌توانید آن را به یک تجربه عالی و ارزشمند تبدیل کنید. خرید لحظه‌ای ارزدیجیتال یکی از تجربه‌های عالی است که به کمک کوین نیک برای شما فراهم شده و به کمک آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ارزدیجیتال دلخواه خود را دریافت کنید و یک خرید ساده، امن و سریع را تجربه کنید. فراموش نکنید، پیش از هرخریدی لازم است اطلاعات خود از دنیای ارزهای دیجیتال را تکمیل کنید و از سایت‌های معتبر و مناسب استفاده کنید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/96118/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

سامسونگ حذف یکی از نرم‌افزارها را در One UI 6.1 غیرممکن کرد

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

ربات‌های دوپا گوگل به‌لطف هوش مصنوعی، حالا سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل فوتبال بازی می‌کنند

خرید سه‌بعدی کالاهای جدید به اپل ویژن پرو اضافه شد

پردازنده دیمنسیتی 6300 مدیاتک برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

پوکو M7 5G در راه است؛ نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

مایکروسافت از هوش مصنوعی VASA رونمایی کرد؛ ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!

تلویزیون‌های گیمینگ سری 2025 ردمی شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شدند

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است

رقیب اپ استور آغازبه‌کار کرد؛ فروشگاهی جدید برای برنامه‌ها و بازی‌های آیفون

متا مدعی شد: مدل زبانی لاما 3 عملکرد بهتری نسبت به اغلب رقبا دارد

آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

مشخصات Redmi 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

گوشی ارزان جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است

گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

مانیتور 27 اینچ جدید ازراک آنتن وای‌فای دارد

از روبوتاکسی تا مریخ؛ نگاهی به بدترین پیش‌بینی‌ها و وعده‌های ایلان ماسک در 15 سال اخیر

هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

کمک آمریکا به تراشه‌سازان؛ مایکرون 6 میلیارد دلار بودجه دریافت می‌کند

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود