سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

گیمرها در Fortnite کمتر پول خرج می‌کنند نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - گیم فا / بازی‌بازان Fortnite دیگر مانند سابق در خرج کردن پول‌های سخت به دست ‌آمده‌شان دست و دل باز نیستند و این آمار از ابتدای سال 2019، با کاهش رو به رو بوده است. این را وبسایت Superdata Research می‌گوید.
خرید‌های درون برنامه‌ای Fortnite از آغاز سال 2019 با کاهش مواجه شده‌اند و همین امر باعث شده است تا مقدار دریافتی اپیک گیمز (Epic Games) از Fortnite در ماه سپتامبر برروی پلتفرم‌های ‌رایانه‌های شخصی، موبایل و همچنین کنسول‌ها نتواند به 100 میلیون دلار برسد. البته Fortnite همچنان بهتر از سایر بازی‌ها عمل می‌کند. در حالی 8 درصد بازی‌بازان پول خود را درون Fortnite خرج کرده‌اند که این عدد برای FIFA 20، Destiny 2 و Madden NFL 20 به 2 درصد می‌رسد. با این حال، طبق گفته Superdata Research درصد کلی بازی‌بازان که رو به خرید درون برنامه‌ای آورده‌اند از سال 2019 کاهش یافته است:
علی‌رغم درآمد 7٫9 میلیارد دلاری خرید‌های درون برنامه‌ای در چارک سوم سال 2019، پول‌های دریافتی از این زمینه‌ نتوانسته‌اند بخش زیاد از بازار را در چند ماه اخیر اشغال کنند. بیش از نیمی از بازی‌بازان (51 درصد) در ماه گذشته، هیچ پولی برای خرید درون برنامه‌ای خرج نکردند. این در حالی است که عناوین بزرگی مانند NBA 2k20 و FIFA 20 همین اواخر عرضه شده‌اند.
به گفته‌ی این وبسایت، خریدهای درون برنامه‌ای به نقطه‌ی اشباع خود رسیده است:
بین لوت‌ باکس‌ها، بتل پس‌ها، پک‌ها و آیتم‌های تزئینی، مشخصا کمبودی در روش‌های کسب درآمد از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای وجود ندارد. با این حال، این استراتژی‌ها دیگر مانند گذشته، موفق به جلب توجه‌ی افراد جهت خرج پول نمی‌شوند. بخشی از این مهم به دلیل سیاست‌های نادرست شرکت‌ها در استفاده از روش‌های کسب درآمد است که منجر به عدم اطمینان بازی‌باز‌ها شده است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

5 مورد از مهمترین مهارت های مذاکره که باید در آنها ماهر باشید

زندگینامه جی کی رولینگ ، خالق فانتزی هری پاتر

اطلاعات گوشی ناشناخته آنر لو رفت

خداحافظی با آیفون و پرچم‌داران/ واردات گوشی بالای 300 یورو ممنوع می‌شود؟

سرویس گیمینگ NVIDIA GeForce Now به تلویزیون‌های هوشمند راه یافت

قیمت گران‌ترین موبایل‌های بازار

ورود سریع به بازار، با خرید یک کسب و کار آماده

عادات متفاوت استیو جابز: ناهار، همیشه تنها

تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آبشار بازار

لیست شرکتهایی که گوگل آنها را تصاحب کرده است

نقش اصلی مدیران: ایجاد انگیزه در کارمندان

کانالهای مختلف بازاریابی را همسو کنید

قطع انشعاب برق واحدهای آلاینده در جنوب استان تهران

واحد فرآورش مرکزی میدان مشترک آذر تکمیل شد

موفقیت چیست؟ – 26 راز رسیدن به موفقیت در زندگی و کار

قیف فروش چیست و چگونه کار می کند؟

رازهای ثروتمندی سام والتون مؤسس فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت

مدیرکل تعاون، کار و راه اجتماعی سمنان از پرداخت 233میلیاردتومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری خبر داد

خالق لینوکس دیگر برنامه نویسی نمی‌کند

قیمت انواع تبلت مایکروسافت در بازار

توقف 10 سال مشوق‌های صادرات نرم افزار

عوامل مهم برای بازاریابی در فروشگاه

فرهنگ کسب و کار و تجارت در ایتالیا

آیا واقعاً بازاریابی لازم است ؟

چگونه دیگران را به سمت تغییر هدایت کنیم

درآمد وایبر و واتس اپ و تلگرام از چیست؟

شرکت هلدینگی که مالک بزرگترین بانک تجاری آمریکاست

شعار تبلیغاتی؛ مزیت رقابتی یک کسب و کار

زنانگی در تار و پود حوزه محیط زیست

پلمپ دو واحد صنفی به علت گرانفروشی

اتمام طرح زیرساختی هزار میلیارد ریالی فیبر نوری در کیش

رمزارز ورج چیست و استخراج آن چگونه است؟

7 کارآفرین که بر ناممکن‌ها غلبه کردند

دریافت و ارسال 2 میلیارد لیتر نفت و فرآوده با خطوط لوله منطقه غرب

اقتصاد بدون نفت در کشور پی‌ریزی شده است

شیائومی با AI Shutter در پی بهبود تجربه عکاسی با موبایل است

تاثیر مدیریت زمان بر عملکرد خود مدیریتی

بررسی یک تبلیغ،سالگرد چهل سالگی استارباکس

کارآفرینی چیست؟

فواید کانبان برای شما و سازمان

پنج نیروی رقابتی پورتر

رایتل و تقلید از ایده و فرم تبلیغات at&t

سامسونگ و ال جی؛ خالق برند ملی کره جنوبی در ایران

3 بازی کاربردی برای آموزش هوش مالی

مسئولیت پذیری چیست؟ 11 ویژگی افراد مسئولیت پذیر

8 اهمیت مهارت مذاکره در بازاریابی دیجیتال

بزرگ‌ترین بازی رایانه‌ای جهان عرضه شد

افزایش تعرفه اینترنت موبایل تکذیب شد!

اهمیت انگیزش در مدیریت سازمان

راه‌های ایجاد ارتباطات موثر یک برند

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی