سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

اپل زمان عرضه هدست واقعیت افزوده و عینک هوشمند را اعلام کرد نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / اپل در نظر دارد اولین هدست واقعیت افزوده خود را در سال 2022 به بازار عرضه کرده و پس از آن در سال 2023 گجتی کوچک‌تر مانند عینک‌های معمولی AR را در اختیار کاربران قرار دهد.
ورود اول به دنیای واقعیت افزوده مدت زیادی است که سر زبان‌ها افتاده است به خصوص که بسیاری از افراد، تکنولوژی AR و VR را آینده دنیای موبایل می‌داند. با این حال تاریخ دقیق عرضه این هدست واقعیت افزوده مشخص نشده ولی تحلیلگران روی سال 2020 اتفاق نظر دارند. از همین رو سایت «The Information» بر اساس ارائه‌هایی که در ساختمان مرکزی اپل مشاهده کرده است، می‌گوید نباید انتظار عرضه این هدست‌ را زودتر از سال 2022 داشته باشیم.
علاوه بر زمان احتمالی، این سایت از جزئیات و طراحی هدست واقعیت مجازی اپل نیز اطلاعاتی را منتشر کرده است. بنا بر اطلاعات این وب سایت، اپل نام اولیه این محصول را N301 گذاشته و به نظر می‌رسد طراحی مشابه اکیلوس کوئست داشته باشد. این هدست، قابلیت‌های AR و VR را دارد و به کمک دوربین‌های خارجی، نقشه محیط اطراف را به دست می‌آورد. همچنین گفته می‌شود که این هدست، نمایشگری با رزولوشن بالا برای نمایش اطلاعات به کاربر و همچنین برای ادغام المان‌های واقعیت افزوده با دنیای واقعی را دارد.
با توجه به اطلاعاتی که کارمندان اپل از این گجت دریافت کرده‌اند، قرار است این کمپانی از سال 2021 همکاری خود با توسعه‌دهندگان برای تولید برنامه برای این هدست را شروع کند. با این حال پس از ساخت این هدست بزرگ، اپل قصد دارد سال بعد آن نیز عینکی کوچک‌تر با قابلیت AR به بازار عرضه کند. گزارش The Information خبر از یک نسخه آزمایشی با شباهت بسیار به عینک‌های گران‌قیمت می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که دسته‌های این عینک کمی ضخیم‌تر از حالت معمول است تا باتری و چیپست‌های مورد نیاز در آن قرار گیرند.
علاوه بر این اپل در نظر دارد تا لنز‌های استفاده شده در این عینک را به گونه‌ای طراحی کند که در هنگام مشغول بودن کاربر آن، تاریک شوند تا اطرافیان متوجه استفاده کاربر از ویژگی‌های این عینک‌ها بشوند. همچنین بلومبرگ می‌گوید که هدف این دو گجت، بیشتر روی بازی، تماشا کردن ویدیو و جلسه‌های مجازی است. همچنین هر دو هدست واقعیت افزوده از سنسور جدید 3D استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد نوع پیشرفته‌تر Face ID باشد.
اپل در نظر دارد ابتدا از این سنسور، در آیپد پرو سال جدید استفاده کند و سپس آن را به آیفون‌های سال 2020 بیاورد تا در نهایت استفاده از آن در هدست واقعیت افزوده خود را شروع کند. با این حال به نظر می‌رسد که اپل عزم خود را جزم کرده است تا شروعی قدرتمند در این بازار داشته باشد. با توجه به این که هدست‌های واقعیت افزوده و عینک‌های مشابه چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته‌اند، این اقدام اپل که عرضه آن‌ها را چند سالی عقب بیاندازد، هوشمندانه خواهد بود.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

موفقیت چیست؟ – 26 راز رسیدن به موفقیت در زندگی و کار

قیف فروش چیست و چگونه کار می کند؟

رازهای ثروتمندی سام والتون مؤسس فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت

مدیرکل تعاون، کار و راه اجتماعی سمنان از پرداخت 233میلیاردتومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری خبر داد

خالق لینوکس دیگر برنامه نویسی نمی‌کند

قیمت انواع تبلت مایکروسافت در بازار

توقف 10 سال مشوق‌های صادرات نرم افزار

عوامل مهم برای بازاریابی در فروشگاه

فرهنگ کسب و کار و تجارت در ایتالیا

آیا واقعاً بازاریابی لازم است ؟

چگونه دیگران را به سمت تغییر هدایت کنیم

درآمد وایبر و واتس اپ و تلگرام از چیست؟

شرکت هلدینگی که مالک بزرگترین بانک تجاری آمریکاست

شعار تبلیغاتی؛ مزیت رقابتی یک کسب و کار

زنانگی در تار و پود حوزه محیط زیست

پلمپ دو واحد صنفی به علت گرانفروشی

اتمام طرح زیرساختی هزار میلیارد ریالی فیبر نوری در کیش

رمزارز ورج چیست و استخراج آن چگونه است؟

7 کارآفرین که بر ناممکن‌ها غلبه کردند

دریافت و ارسال 2 میلیارد لیتر نفت و فرآوده با خطوط لوله منطقه غرب

اقتصاد بدون نفت در کشور پی‌ریزی شده است

شیائومی با AI Shutter در پی بهبود تجربه عکاسی با موبایل است

تاثیر مدیریت زمان بر عملکرد خود مدیریتی

بررسی یک تبلیغ،سالگرد چهل سالگی استارباکس

کارآفرینی چیست؟

فواید کانبان برای شما و سازمان

پنج نیروی رقابتی پورتر

رایتل و تقلید از ایده و فرم تبلیغات at&t

سامسونگ و ال جی؛ خالق برند ملی کره جنوبی در ایران

3 بازی کاربردی برای آموزش هوش مالی

مسئولیت پذیری چیست؟ 11 ویژگی افراد مسئولیت پذیر

8 اهمیت مهارت مذاکره در بازاریابی دیجیتال

بزرگ‌ترین بازی رایانه‌ای جهان عرضه شد

افزایش تعرفه اینترنت موبایل تکذیب شد!

اهمیت انگیزش در مدیریت سازمان

راه‌های ایجاد ارتباطات موثر یک برند

رفتار مصرف کننده و نقش کلیدی‌اش در موفقیت کسب و کارها

رویای خروج تولید از بحران !

بررسی یک تبلیغ، مک دونالد و تبلیغی برای کودکان

در مذاکره چه کسی گفت‌وگو را‌ آغاز کند؟

تبلیغات هدفمند؛ چرا و چگونه ؟

راز افزایش تولید ملی، در افزایش حضور بخش خصوصی است

چگونه تفکر کارآفرینی داشته باشیم؟

اصول مدیریت در شرایط آشوب

سقوط تولید و صادرات نفت ونزوئلا

کیف پول دیجیتالی آپ هولد (Uphold) چیست و از چه رمزارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

اینفودمی ویروس کرونا و شایعه زدایی از حواشی مربوط به آن

سینما را با وضوح 5K به خانه بیاورید

تکیه Horizon Zero Dawn بر صدر بازی‌های پرفروش استیم

بسته‌های حذف شده اینترنت باید برگردد

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی