سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

دستاوردهای پروژه «رگولاتوری خودروهای متصل» ارائه شد نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - مهر / فعالیت های پژوهشگاه ICT پیرامون خودروهای هوشمند از جمله دستاوردهای پروژه «رگولاتوری خودروهای متصل» در جلسه ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، ارائه شد.
در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم
در جلسه ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که امروز سه شنبه با حضور منوچهر منطقی دبیر این ستاد در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، به موارد مهمی از جمله همکاری بین خودروسازان و یکی از اپراتورهای موبایل، ایجاد فضای مشترک برای توسعه زیرساخت مشترک و حمایت از شرکت های دانش بنیان اشاره شد.
همچنین به این مساله تاکید شد که تصمیمات و مسائلی مانند مصوبه اخیر شورای امنیت ملی مبنی بر «تولید بار اول» که در 13 شهریور امسال ابلاغ شد، هم می تواند به ابعاد حمایتی کمک کند.
لیلا محمدی رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه ICT در این جلسه گفت: این پژوهشگاه ضمن رصد فناوری، آینده نگری و کمک به تدوین برنامه های بخشی و ملی، توسعه فناوری های بومی و بومی سازی فناوری های پیشرفته و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در حوزه فاوا را دنبال می کند.
وی با اشاره به نقش پژوهشگاه ICT در فعالیت های صورت گرفته پیرامون خودروهای هوشمند (متصل و خودران) خاطرنشان کرد: این پژوهشگاه با مدنظر قرار دادن سیاست ارتباطات مخابراتی، توسعه زیرساخت های داده ای و فناوری اطلاعات، تجهیزات شبکه مبتنی بر IP و فناوری های رادیویی و طرح جامع فناورانه عملیات امنیت، در صدد تحقق پروژه های ارتباطی است.
در این جلسه، هومن ضرابی و معصومه خوش بختیان به عنوان مجریان پروژه، گزارشی از دستاوردهای پروژه «رگولاتوری خودروهای متصل» که به سفارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پژوهشکده فناوری ارتباطات به انجام رسید و نیز نتایج پژوهش­های صورت گرفته در خصوص «شبکه زیرساخت خودروهای هوشمند»، ارائه کردند.
همچنین رضا بحری عضو هیئت علمی پژوهشگاه ICT توضیحاتی در خصوص باندهای فرکانسی مورد نیاز در فناوری DSRC و سلولی بیان کرد.
توجه به توسعه زیرساخت های ارتباطی همزمان با توسعه سایر بخش ها، توسعه فناوری های این حوزه براساس سرویس های نوین، ایجاد تمهیدات لازم برای پاکسازی باندهای DSRC و تخصیص باندهای نسل پنجم ارتباطی در ارتباط با C-V2X از اقدامات پیشنهادی حاصل از تحقیقات اولیه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در پروژه های فوق بود که به آن اشاره شد.
در این جلسه نمایندگانی از نهاد ریاست جمهوری، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خودروسازان ، اپراتورها، شهرداری تهران، مرکز مدیریت راههای کشور، پژوهشکده خودرو دانشگاه تهران و بخش خصوصی حضور داشتند و نقطه نظرات خود را پیرامون پژوهش های ارائه شده، عنوان کردند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

داستان سرگی برین در گوگل!

افزایش اعتماد به نفس با 10 روش

نقش کارآفرین در بهبود کیفیت زندگی جامعه

سئو برای عکاسان: 3 راه برای سئوی سایت عکاسی

مقایسه بازاریابی و فروش – شباهت ها و تفاوت های آنها

چگونه با استفاده از سایت برای کسب و کار خود بازاریابی کنیم؟

اهداف مالی هوشمندانه ای که باید در طول زندگی دنبال کنید

پروموشن چیست و انواع آن کدامند؟

ارزیابی استارت آپ ها چگونه است؟

3 رهنمود برای موفقیت در زندگی

توقف تفکر نقادانه با NLP

فالوئرهای واقعی اینستاگرام را بشناسید

با یکی از منعطف‌ترین هدفون‌های جهان آشنا شوید

گوشی بخرید تا قیمت آن برای شما پیامک شود

موبایل پرچمدار شارپ عرضه شد

مدیریت جزییات

بررسی یک تبلیغ خوشمزه از KFC

آشنایی با قراردادهای آتی

پخش و توزیع مویرگی

برنامه بازاریابی و استفاده ی هوشمندانه Nike از جام جهانی

بررسی پیشرفت پروژه ها با استفاده از متد ارزش بدست‌آمده

محاسبه سهم خرید مشتری

بازار گوشی تلفن همراه آمریکا، در دست کره جنوبی

مرور تصویری بر تبلیغات قدیمی در ایران (1)

نشت گاز کلر در پتروشیمی کارون مهار شد

زندگینامه لس مونوس ، رئیس و مدیرعامل شرکت سی بی اس کورپ

استفاده از تست A/B در کمپین‌های بازاریابی

نکاتی که پیش از انجام صادرات و واردات باید بدانید

فورک (Fork) در بلاک چین به چه معناست؟

اتریوم کلاسیک چیست و چه آینده ای دارد؟

5 خصوصیت افرادی که هیچ گاه در راه رسیدن به قله های موفقیت کم نمی آورند!

چرا هوش مالی اهمیت دارد؟ – دیدگاه 7 متخصص این حوزه را بخوانید

رمزارز یا کریپتوکارنسی به چه معناست؟

نقشه سفر مشتری چیست؟ – ترسیم نقشه سفر مشتری

تأثیر آلودگی هوا بر اقتصاد جهان و ایران

آموزش NLP با ویدئوی مارک بوندرات

درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) چیست؟

بیت کوین‌ کش (Bitcoin Cash) ‌چیست؟

ثروت جف بزوس کل بازار بیت‌کوین را در جیب می‌گذارد

هواوی برگ برنده پرچمدارانش را رو کرد

زنجیره تامین چیست؟

چند نکته برای صنعت، معدن و تجارت از زبان رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران

تبلیغ گوگل برای سرویس جدید JAM بر روی کروم

فصل تازه بازاریابی در تالیا

هنر قیمت گذاری در نمونه های واقعی کسب و کار

حکایت پرواز شاهین

مولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

زمان پروژه، محدودیت یا هدف؟

استراتژی های پاسخ گویی به سخت ترین سوالات مشتریان

مصاحبه HBR با مدیر عامل Unilever - قسمت اول

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی