سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

انفجار فروش گوشی‌های 5G در سال 2020 نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - ایسنا / بسیاری از تحلیلگران به تازگی برآورد کرده‌اند که سال آینده شاهد استقبال قابل توجه کاربران جهان از گوشی‌های 5G خواهد بود.
به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی IDC برآورد و اعلام کرده‌اند که خریداری و استقبال کاربران از گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G در سال 2020 میلادی به شدت رشد و افزایش پیدا خواهد کرد به گونه ای که این روند شاهد یک رشد 1.5 درصدی در سال 2020 میلادی خواهد بود؛ رقمی که فروش گوشی‌های 5G را به 190 میلیون دستگاه خواهد رساند.
همچنین به گفته این کارشناسان در گزارش مفصلی که در این خصوص تهیه ، ارائه و منتشر کرده‌اند، سهم فروش و استقبال از گوشی‌های جدید با فناوری 5G در بازارهای جهانی در سال آینده میلادی به 14 درصد خواهد رسید و این بدان معناست که 1.3 درصد از میزان فروش و سهم نخستین گوشی های 4G در سال 2010 نیز بیشتر و بالاتر خواهد بود.
بر اساس گزارش وب سایت techradar، هرچند که برخی دیگر از کارشناسان پیشتر پیش بینی کرده بودند که استقبال از گوشی‌های 5G تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی همچون اشباع بازار و قیمت های بالا چندان بالا و قابل توجه نخواهد بود اما به نظر می رسد که توسعه برخی دیگر از فناوری های نوین همچون خودروهای برقی و خودران و همچنین گوشی های تاشو ، لزوم اتصال به شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G که با شعار اینترنت پرسرعت جای خود را در بسیاری از کشورهای پیشرفته باز کرده است، را بیش از پیش پررنگ کرده و احتمال موفقیت این محصولات را بالا برده است.
با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت فناوری‌های نوین و گسترش تلاش و فعالیت شرکت‌های مختلف تکنولوژی و اپراتورهای بین‌المللی برای برقراری و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت 5G، می‌توان گفت که یک ماراتن و رقابت تنگاتنگی میان این غول‌های تکنولوژی درگرفته است و هر یک از آن‌ها در تلاشند نخستین اپراتور و شرکت مخابراتی باشند که امکان دسترسی و بهره‌برداری از جدیدترین نسل از اینترنت 5G را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود.
اوایل سال 2012 میلادی بود که اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق 2020 و فرای آن (IMT-2020) آغاز کرد. در نتیجه رسماً یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک به‌دنبال برقراری و راه‌اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه رونمایی می‌کنند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

گوشی جدید موتورولا رسما معرفی شد

از بلندگوی هوشمند جدید گوگل رونمایی شد

نسخه بتا عمومی iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شدند

80 درصد از فروش بازی‌های کپکام به صورت دیجیتالی بوده است

فرهنگ کسب و کار در ژاپن

در زمینه تولید تلفن همراه داخلی شکست خورده‌ایم

مشاهده 15 فیلم تبلیغاتی از 15 شرکت مهم دنیا

500 هزار گوشی موبایل معطل ترخیص شدن است

عمر باتری گلکسی A31 مشخص شد

رقابت،عاملی که پپسی را موفق کرد.

متمایزسازی استراتژیک

کدام نسخه اندروید بالاترین نرخ نصب را داشته است؟

وان پلاس Nord از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد

تصویر رسمی باکس آرت بازی‌های پلی استیشن 5 منتشر شد

مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب S7 پلاس فاش شد

نسخه جدید دسک‌تاپ دل XPS معرفی شد

آشنایی با مفهوم توسعه و استراتژی توسعه

آینده در گذشته 1: پیتر دراکر

سرمایه گذاری سنگین سونی در اپیک گیمز

چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

تریلر جدیدی از بازی Street Power Soccer منتشر شد

وان پلاس بادز با گوشی نورد می‌آید

2020؛ سالِ ویروس و فرار، سالِ به بن‌بست رسیدن

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

بررسی یک تبلیغ، اگهی چاپی Stihl برای ابزارهای دستی

استراتژی هلدینگ ها و سبکهای تعامل با شرکتهای تابعه

چند توصیه پیرامون ایجاد شبکه ی اجتماعی مؤثر برای کارآفرینان جوان

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

برنامه ریزی سریع پروژه با نرم افزار Project Kickstart

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (1)

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

مانیتور گیمینگ MSI Optix G32CQ4 برای خوره‌های بازی معرفی شد

سرویس اشتراکی برای توئیتر عرضه می‌شود

شهریور منتظر سیستم عامل Harmony OS 2.0 هواوی باشید

مافیای جدید مهر می‌آید

ویندوز 10 به سمت سهم بازار 85 درصدی حرکت می‌کند

بانکداری مشترک استرالیا و نیوزیلند

ارتباطات یکپارچه بازاریابی

نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی YS Origin معرفی شد

کانن دو دوربین جدید معرفی کرد

تاریخ معرفی رسمی گوشی گیمینگ لنوو مشخص شد

شیوه ی تفکر پیتر دراکر

خانمی که همسرش را در مسیر میلیاردر شدن همراهی کرد

بازاریابی با بودجه ی محدود برای کسب و کار کوچک شما

آمریکا با برخورد سیاسی در بحران کرونا مردود شد

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی