سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

آمار جدید از فروش گوشی هوشمند برندهای مشهور جهان نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - گجت نیوز / به تازگی آمار جدیدی از فروش گوشی هوشمند توسط برندهای مشهور جهان منتشر شده که قصد داریم آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.
آمار مربوط به تولید و فروش گوشی های هوشمند در طول سال‌های گذشته تغییرات زیادی کرده است. در حال حاضر داده‌های جدیدی از تحقیقات Gartner منتشر شده که به خوبی شرکت‌های پر فروش را در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی مشخص می‌کند. تقاضای جهانی برای گوشی های هوشمند در هر سال و با توجه به نظر کاربران در حال تغییر است. به نظر می‌رسد فروش گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته با 0.4 درصد کاهش همراه است.
توجه داشته باشید که تحقیقات انجام شده با دقت بسیار بالایی انجام شده و در مجموع می‌توان گفت فروش گوشی های هوشمند با درصد کمی کاهش یافته و فراز و نشیب برندها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. سامسونگ، غول تکنولوژی کره جنوبی کماکان رهبر بازار بوده و تقریبا 80 میلیون دستگاه به فروش رسانده که نسبت به سال گذشته 2 درصد رشد را نشان می‌دهد. هواوی با این که تحت شدیدترین تحریم های ایالات متحده آمریکا قرار دارد، اما توانسته با فروش 65 میلیون دستگاه جایگاه دوم را به دست آورد.
در جایگاه سوم هم شاهد قرارگیری کمپانی اپل هستیم که تحت تاثیر پنج برند بزرگ قرار دارد و در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2018 میلادی، کاهش فروش 5 میلیون دستگاه را ثبت کرده است. شیائومی تقریبا بدون تغییر و با ارقام مشابه سال گذشته میلادی توانسته شرایط خود را با فروش 39 میلیون دستگاه، ثابت نگه دارد و به دنبال آن هم کمپانی اوپو قرار دارد که در حال افزایش آمار فروش خود به 30 میلیون دستگاه است.
مطالعات و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد کاربران تمایل دارند گوشی های ارزان قیمت خریداری کنند؛ در حقیقت کاربران امروزی خرید گوشی های هوشمند میان رده را به خرید گوشی های پرچمدار ترجیح می‌دهند. شرکت‌هایی همانند هواوی، اوپو یا شیائومی با ضرردهی شرکت‌هایی همانند اپل، رشد خود را ادامه می‌دهند. بد نیست بدانید سامسونگ هم توانسته با فروش گوشی های میان رده گلکسی ای، آمار جالبی را به دست آورد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

از خواسته های مشتری تا درک بازار

گوشی جدید موتورولا رسما معرفی شد

از بلندگوی هوشمند جدید گوگل رونمایی شد

پیشرفت طرح نگهداشت و افزایش تولید میدان نرگسی بررسی شد

تشریح راهکارها برای قطع وابستگی بودجه به نفت

نسخه بتا عمومی iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شدند

80 درصد از فروش بازی‌های کپکام به صورت دیجیتالی بوده است

فرهنگ کسب و کار در ژاپن

در زمینه تولید تلفن همراه داخلی شکست خورده‌ایم

مشاهده 15 فیلم تبلیغاتی از 15 شرکت مهم دنیا

500 هزار گوشی موبایل معطل ترخیص شدن است

عمر باتری گلکسی A31 مشخص شد

رقابت،عاملی که پپسی را موفق کرد.

متمایزسازی استراتژیک

کدام نسخه اندروید بالاترین نرخ نصب را داشته است؟

وان پلاس Nord از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد

تصویر رسمی باکس آرت بازی‌های پلی استیشن 5 منتشر شد

مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب S7 پلاس فاش شد

نسخه جدید دسک‌تاپ دل XPS معرفی شد

آشنایی با مفهوم توسعه و استراتژی توسعه

آینده در گذشته 1: پیتر دراکر

سرمایه گذاری سنگین سونی در اپیک گیمز

چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

تریلر جدیدی از بازی Street Power Soccer منتشر شد

وان پلاس بادز با گوشی نورد می‌آید

2020؛ سالِ ویروس و فرار، سالِ به بن‌بست رسیدن

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

بررسی یک تبلیغ، اگهی چاپی Stihl برای ابزارهای دستی

استراتژی هلدینگ ها و سبکهای تعامل با شرکتهای تابعه

چند توصیه پیرامون ایجاد شبکه ی اجتماعی مؤثر برای کارآفرینان جوان

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

برنامه ریزی سریع پروژه با نرم افزار Project Kickstart

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (1)

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

مانیتور گیمینگ MSI Optix G32CQ4 برای خوره‌های بازی معرفی شد

سرویس اشتراکی برای توئیتر عرضه می‌شود

شهریور منتظر سیستم عامل Harmony OS 2.0 هواوی باشید

مافیای جدید مهر می‌آید

ویندوز 10 به سمت سهم بازار 85 درصدی حرکت می‌کند

بانکداری مشترک استرالیا و نیوزیلند

ارتباطات یکپارچه بازاریابی

نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی YS Origin معرفی شد

کانن دو دوربین جدید معرفی کرد

تاریخ معرفی رسمی گوشی گیمینگ لنوو مشخص شد

شیوه ی تفکر پیتر دراکر

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی